?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Cristina Cottrelli: Filmy a seriály

  • Kusy aneb Tisícero výkřiků noci
    Kusy aneb Tisícero výkřiků noci (1982)
    FilmRole: Jenny
    Nahota, sex, krev – to jsou Kusy aneb Tisícero výkřiků noci. Co víc si přát od španělského slasheru, který si hraje na americké giallo? Náramně zhovadilou koprodukci zastřešil renomovaný břídil Juan Piquer Simón, jehož epidurální pokus o vyplození něčeho vzdáleně připomínajícího film si nezadá s jeho nespoutanými potraty jako Viaje al centro de la Tierra (Cesta do středu Země), Escalofrío (Mrazení) či Slimáci, včetně nám nechvalně známého Nexusu, jehož byl Simón diskrétním spoluautorem. Kusy by se mohly jmenovat Ještě větší blbost, než jsme doufali a pořád by to nevystihlo nepříčetnost blouznivého scénáře, který ještě někdo rozsekal na kusy, aby jej nahodile poslepoval dohromady. Geniálně retardované giallo, v němž nebudete ochuzeni o kung-fu, hlavolamy, sexy aerobik, smrtící rybolov v bazénu a jiné kuriozity, korunuje úctyhodný body count motorovou pilou na kultivované akademické půdě. Simón přitom ve Španělsku platil za pokrokového řemeslníka speciálních efektů. A skutečně, gore je v této dysfunkční detektivce na hony vzdálený kečupovým onaniím. Slasherová zabijačka nepostrádá řeznickou vynalézavost, překvapí živočišně zachycená brutalita, jíž může konkurovat jedině přemíra naturální nahoty, a to v celé své kadeřavé chlupatosti. A nutno podotknout, že Kusy aneb Tisícero výkřiků noci současně aspirují na nejlepší zakončení filmu v dějinách kinematografie vůbec. Chlípný krvák, na nějž spíše nedoporučujeme brát svou maminku, bude promítnut za přispění speciální techniky SpencerOvision. ( Festival otrlého diváka)
    59%
    Nahota, sex, krev – to jsou Kusy aneb Tisícero výkřiků noci. Co víc si přát od španělského slasheru, který si hraje na americké giallo? Náramně zhovadilou koprodukci zastřešil renomovaný břídil Juan Piquer Simón, jehož epidurální pokus o vyplození něčeho vzdáleně připomínajícího film si nezadá s jeho nespoutanými potraty jako Viaje al centro de la Tierra (Cesta do středu Země), Escalofrío (Mrazení) či Slimáci, včetně nám nechvalně známého Nexusu, jehož byl Simón diskrétním spoluautorem. Kusy by se mohly jmenovat Ještě větší blbost, než jsme doufali a pořád by to nevystihlo nepříčetnost blouznivého scénáře, který ještě někdo rozsekal na kusy, aby jej nahodile poslepoval dohromady. Geniálně retardované giallo, v němž nebudete ochuzeni o kung-fu, hlavolamy, sexy aerobik, smrtící rybolov v bazénu a jiné kuriozity, korunuje úctyhodný body count motorovou pilou na kultivované akademické půdě. Simón přitom ve Španělsku platil za pokrokového řemeslníka speciálních efektů. A skutečně, gore je v této dysfunkční detektivce na hony vzdálený kečupovým onaniím. Slasherová zabijačka nepostrádá řeznickou vynalézavost, překvapí živočišně zachycená brutalita, jíž může konkurovat jedině přemíra naturální nahoty, a to v celé své kadeřavé chlupatosti. A nutno podotknout, že Kusy aneb Tisícero výkřiků noci současně aspirují na nejlepší zakončení filmu v dějinách kinematografie vůbec. Chlípný krvák, na nějž spíše nedoporučujeme brát svou maminku, bude promítnut za přispění speciální techniky SpencerOvision. ( Festival otrlého diváka)
    1