?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Ryland Brickson Cole Tews: Filmy a seriály

  • Stovky bobrů
    Stovky bobrů (2024)
    FilmRole: Jean Kayak
    • KVIFF TV
    Příběh z nelítostné doby, kdy příroda byla ještě nepokořená a plná nebezpečí, pojednává o palírníkovi jablkovice, který přijde o vše, ocitne se s holou zadnicí v divočině a musí se postupně nalevelovat až na nejlepšího zálesáka široko daleko. Při tom poměří důvtip, síly a houževnatost nejen s živly, ale také s roztodivnou zvířenou, v čele s titulními stovkami bobrů. Videoherně vyprávěný survival pro nové milénium oživuje žánr němých grotesek. V této mnohonásobně zábavnější i realizačně nápaditější parafrázi na REVENANT Zmrtvýchvstání místo DiCapria bojuje o přežití novodobý Buster Keaton a jeho zvířecí protivníky ztvárnili lidé v celotělových plyšových kostýmech ve stylu Studia Kamarád. (Aerofilms)
    79%
    Příběh z nelítostné doby, kdy příroda byla ještě nepokořená a plná nebezpečí, pojednává o palírníkovi jablkovice, který přijde o vše, ocitne se s holou zadnicí v divočině a musí se postupně nalevelovat až na nejlepšího zálesáka široko daleko. Při tom poměří důvtip, síly a houževnatost nejen s živly, ale také s roztodivnou zvířenou, v čele s titulními stovkami bobrů. Videoherně vyprávěný survival pro nové milénium oživuje žánr němých grotesek. V této mnohonásobně zábavnější i realizačně nápaditější parafrázi na REVENANT Zmrtvýchvstání místo DiCapria bojuje o přežití novodobý Buster Keaton a jeho zvířecí protivníky ztvárnili lidé v celotělových plyšových kostýmech ve stylu Studia Kamarád. (Aerofilms)
    1
  • Příšera z Michiganského jezera
    Příšera z Michiganského jezera (2018)
    FilmRole: Seafield
    • KVIFF TV
    Co mají společného nezkrotný blázínek SpongeBob v kalhotách, český mistr optických filmových efektů Karel Zeman a kanadský experimentální filmař Guy Maddin, jehož surrealistická díla odkazují na éru němé kinematografie? Sami o sobě vlastně vůbec nic. Překvapivě se ale právě jejich esence snoubí v debutu amerického fantasty Rylanda Bricksona Colea Tewse. Jeho cesta k autorské prvotině nevedla přes nějakého osvíceného producenta, ale přes somrování u příbuzných a dělání psích očí na kámoše. Tak dal do kupy 7000 dolarů a tým, jehož členy střídající se před i za kamerou lze spočítat na prstech obou rukou. O to víc pak vyrazí dech nepředstavitelně imaginativní výsledek. Příšera z Michiganského jezera kráčí ve šlépějích otrleckého miláčka Larryho Blamira a jeho poct klasickým monstr bijákům. Jenže Tews stylově nevychází z prken ochotnického divadla, nýbrž z ADHD jádra internetu. Báchorka o podivínském námořníkovi, který se svou chaotickou posádkou vyráží zrychtovat pomstu na bestii, jež ho připravila o otce, se v Tewsových rukou mění v pollockovskou explozi low-cost kreativity. Ručička vyprávěcího kompasu se zběsile protáčí mezi všemi póly fantasmagorie a Tews, stejně jako ústřední mořský vlk (kterého sám ztvárnil), směřuje svou nakažlivým šílenstvím juchající filmovou bárku do vod divoce běsnící obrazotvornosti. Vizuální nápady, scenáristické piruety a přízemní i sofistikované humory se valí ve zběsilém tempu. A diváky tak čeká velkolepě vyšinutá, trikově úchvatná a dokonce i nečekaně cinefilní odysea, která je stejnou měrou geniálně originální jako vychlastaně dementní. (Festival otrlého diváka)
    68%
    Co mají společného nezkrotný blázínek SpongeBob v kalhotách, český mistr optických filmových efektů Karel Zeman a kanadský experimentální filmař Guy Maddin, jehož surrealistická díla odkazují na éru němé kinematografie? Sami o sobě vlastně vůbec nic. Překvapivě se ale právě jejich esence snoubí v debutu amerického fantasty Rylanda Bricksona Colea Tewse. Jeho cesta k autorské prvotině nevedla přes nějakého osvíceného producenta, ale přes somrování u příbuzných a dělání psích očí na kámoše. Tak dal do kupy 7000 dolarů a tým, jehož členy střídající se před i za kamerou lze spočítat na prstech obou rukou. O to víc pak vyrazí dech nepředstavitelně imaginativní výsledek. Příšera z Michiganského jezera kráčí ve šlépějích otrleckého miláčka Larryho Blamira a jeho poct klasickým monstr bijákům. Jenže Tews stylově nevychází z prken ochotnického divadla, nýbrž z ADHD jádra internetu. Báchorka o podivínském námořníkovi, který se svou chaotickou posádkou vyráží zrychtovat pomstu na bestii, jež ho připravila o otce, se v Tewsových rukou mění v pollockovskou explozi low-cost kreativity. Ručička vyprávěcího kompasu se zběsile protáčí mezi všemi póly fantasmagorie a Tews, stejně jako ústřední mořský vlk (kterého sám ztvárnil), směřuje svou nakažlivým šílenstvím juchající filmovou bárku do vod divoce běsnící obrazotvornosti. Vizuální nápady, scenáristické piruety a přízemní i sofistikované humory se valí ve zběsilém tempu. A diváky tak čeká velkolepě vyšinutá, trikově úchvatná a dokonce i nečekaně cinefilní odysea, která je stejnou měrou geniálně originální jako vychlastaně dementní. (Festival otrlého diváka)
    2