?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Ernestine Hipper: Filmy a seriály

  • Na západní frontě klid
    Na západní frontě klid (2022)
    Film
    • Netflix
    První německá adaptace nejslavnějšího protiválečného románu všech dob. Jsou desátá léta 20. století, po celé Evropě zuří válka a mladý student Paul Bäumer se zoufale snaží přežít další útok na bitevním poli. Dávno je pryč časy, kdy jako mladý student hrdě vstupoval do císařské armády, aby spolu se spolužáky bojoval za slávu Německa. Všechny jeho iluze brzy vystřídal šok a následná otupělost z brutality zákopové války. Nyní je již jeho jediným přáním dostat se zpět ve zdraví domů, avšak jak čas plyne, vzdaluje se i tato naděje… Snímek Na západní frontě klid (v originále Im Western nichts Neues) je celovečerní adaptací stejnojmenného románu německého spisovatele Ericha Maria Remarquea, který do knihy zakomponoval osobní zkušenosti z bojiště 1. světové války.
    74%
    První německá adaptace nejslavnějšího protiválečného románu všech dob. Jsou desátá léta 20. století, po celé Evropě zuří válka a mladý student Paul Bäumer se zoufale snaží přežít další útok na bitevním poli. Dávno je pryč časy, kdy jako mladý student hrdě vstupoval do císařské armády, aby spolu se spolužáky bojoval za slávu Německa. Všechny jeho iluze brzy vystřídal šok a následná otupělost z brutality zákopové války. Nyní je již jeho jediným přáním dostat se zpět ve zdraví domů, avšak jak čas plyne, vzdaluje se i tato naděje… Snímek Na západní frontě klid (v originále Im Western nichts Neues) je celovečerní adaptací stejnojmenného románu německého spisovatele Ericha Maria Remarquea, který do knihy zakomponoval osobní zkušenosti z bojiště 1. světové války.
    1
  • 2
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    • O2 TV
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    3
  • Hořké sladkosti
    Hořké sladkosti (2000)
    Film
    Julie je rozvedená vědecká pracovnice pocházející z Německa. Ačkoli vypadá jako poněkud upjatá a pořádkumilovná žena, někde uvnitř ukrývá doutnající jiskru veselé spontánnosti, ale její poněkud nudný snoubenec a kolega Russell bohužel není tím pravým mužem, který by ji dokázal objevit, natož rozdmýchat v plamen. Spojuje je však nadšení pro jejich práci v oblasti genetického inženýrství ovoce a zeleniny a Julie věří, že její dva synové, patnáctiletý Brian, procházející právě bouřlivým obdobím puberty, a introvertní desetiletý Wesley, se naučí mít Russella v lásce během jejich nastávající dovolené. Jenže právě v okamžiku, kdy mají vyrazit na cestu, dojde v laboratoři ke kritické situaci. Russell musí zůstat a tak Julie odjíždí sama. Matt je charismatický chlapík, věhlasný americký kuchař a rozvedený otec citově založené a poněkud nepředvídatelné čtrnáctileté dcery Daphne a dvou poněkud rozpustilých synů, jedenáctiletého Lewise a osmiletého Joshe. Matt kvůli pracovnímu vytížení vidí své děti málokdy, ale nikdy si nenechá ujít letní dovolenou, kdy s nimi jezdí na prázdninové cesty, ačkoli ony by byly spokojenější, kdyby zůstali doma a lépe se poznali. Julie i Matt dorazí na prázdniny do Nantucketu a ke svému zděšení zjistí, že si pronajali stejné obydlí. A protože všechny ostatní jsou již obsazené nebo rezervované, nezbývá jim, než to zkusit pod jednou střechou. To však bude velmi obtížné. Vždyť Julie je přehnaně starostlivá a pečovatelská matka, která plánuje život svůj i svých synů s německou důkladností, zatímco Matt je poněkud ztřeštěný a impulsívní. Je otázkou, jestli se jeden od druhého něčemu přiučí ku prospěchu svých dětí nebo se dřív zabijí navzájem. Zdá se, že to bude na dětech, aby válku svých rodičů zastavili a připomněli jim, že o prázdninách má být především legrace. A tak se Julie a Daphne brzy stanou nespokojenými spojenci, když se Matt stane ochotným rádcem Briana. A jako by to nestačilo, musí Matt i Julie bojovat se silným erotickým napětím, které mezi nimi panuje i přes jejich zcela odlišné postoje k životu, rodičovství i dovolené. A když už to vypadá, že se všechno v dobré obrátí a příměří mezi oběma přeroste v milostný vztah, objeví se Russell.
    56%
    Julie je rozvedená vědecká pracovnice pocházející z Německa. Ačkoli vypadá jako poněkud upjatá a pořádkumilovná žena, někde uvnitř ukrývá doutnající jiskru veselé spontánnosti, ale její poněkud nudný snoubenec a kolega Russell bohužel není tím pravým mužem, který by ji dokázal objevit, natož rozdmýchat v plamen. Spojuje je však nadšení pro jejich práci v oblasti genetického inženýrství ovoce a zeleniny a Julie věří, že její dva synové, patnáctiletý Brian, procházející právě bouřlivým obdobím puberty, a introvertní desetiletý Wesley, se naučí mít Russella v lásce během jejich nastávající dovolené. Jenže právě v okamžiku, kdy mají vyrazit na cestu, dojde v laboratoři ke kritické situaci. Russell musí zůstat a tak Julie odjíždí sama. Matt je charismatický chlapík, věhlasný americký kuchař a rozvedený otec citově založené a poněkud nepředvídatelné čtrnáctileté dcery Daphne a dvou poněkud rozpustilých synů, jedenáctiletého Lewise a osmiletého Joshe. Matt kvůli pracovnímu vytížení vidí své děti málokdy, ale nikdy si nenechá ujít letní dovolenou, kdy s nimi jezdí na prázdninové cesty, ačkoli ony by byly spokojenější, kdyby zůstali doma a lépe se poznali. Julie i Matt dorazí na prázdniny do Nantucketu a ke svému zděšení zjistí, že si pronajali stejné obydlí. A protože všechny ostatní jsou již obsazené nebo rezervované, nezbývá jim, než to zkusit pod jednou střechou. To však bude velmi obtížné. Vždyť Julie je přehnaně starostlivá a pečovatelská matka, která plánuje život svůj i svých synů s německou důkladností, zatímco Matt je poněkud ztřeštěný a impulsívní. Je otázkou, jestli se jeden od druhého něčemu přiučí ku prospěchu svých dětí nebo se dřív zabijí navzájem. Zdá se, že to bude na dětech, aby válku svých rodičů zastavili a připomněli jim, že o prázdninách má být především legrace. A tak se Julie a Daphne brzy stanou nespokojenými spojenci, když se Matt stane ochotným rádcem Briana. A jako by to nestačilo, musí Matt i Julie bojovat se silným erotickým napětím, které mezi nimi panuje i přes jejich zcela odlišné postoje k životu, rodičovství i dovolené. A když už to vypadá, že se všechno v dobré obrátí a příměří mezi oběma přeroste v milostný vztah, objeví se Russell.
    4