?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Arnaud Carbonnier: Filmy a seriály

  • 1
  • Cestující ze Sans-souci
    Cestující ze Sans-souci (1982)
    Film
    Berlín 1933. Elsa a Michel Wiener se ujmou dvanáctiletého židovského chlapce Max Baumsteina poté, co jeho otec byl brutálně zavražděn SA. Pro jistotu posílá Michel, protinacistický vydavatel novin, jeho ženu a adoptovaného syna do Paříže. Bohužel se mu již nepodaří odcestovat za nimi a brzy skončí v koncentračním táboře. Před deportací ale ještě stihne požádat francouzského prodejce vín Bouillarda, aby v Paříži předal jeho ženě jejich společné peníze. Bouillard potkává Elsu v Paříži a stanou se z nich dobří přátelé. Od něj se také Elsa dovídá, že její muž je v koncentračním táboře, a tak se pokouší udělat vše pro to, aby ho dostala do svobodné země. V Paříži pracuje jako zpěvačka v nočním baru, kde se seznámí s mladým německým diplomatem, kterému Elsa není lhostejná. Stráví s ním noc a jí se tak podaří dosáhnout osvobození jejího muže, kterého má potkat před barem Sans Souci. V okamžiku setkání jsou oba zastřeleni německou tajnou službou, kterou povolal německý diplomat.
    Žánry:Drama
    67%
    Berlín 1933. Elsa a Michel Wiener se ujmou dvanáctiletého židovského chlapce Max Baumsteina poté, co jeho otec byl brutálně zavražděn SA. Pro jistotu posílá Michel, protinacistický vydavatel novin, jeho ženu a adoptovaného syna do Paříže. Bohužel se mu již nepodaří odcestovat za nimi a brzy skončí v koncentračním táboře. Před deportací ale ještě stihne požádat francouzského prodejce vín Bouillarda, aby v Paříži předal jeho ženě jejich společné peníze. Bouillard potkává Elsu v Paříži a stanou se z nich dobří přátelé. Od něj se také Elsa dovídá, že její muž je v koncentračním táboře, a tak se pokouší udělat vše pro to, aby ho dostala do svobodné země. V Paříži pracuje jako zpěvačka v nočním baru, kde se seznámí s mladým německým diplomatem, kterému Elsa není lhostejná. Stráví s ním noc a jí se tak podaří dosáhnout osvobození jejího muže, kterého má potkat před barem Sans Souci. V okamžiku setkání jsou oba zastřeleni německou tajnou službou, kterou povolal německý diplomat.
    Žánry:Drama
    2
  • Nechce se mi spát
    Nechce se mi spát (1994)
    FilmRole: Neighbor

    Inspirací k natočení snímku Nechce se mi spát se stal skutečný případ sériového vraha Thierry Paulina, který v 80. letech zavraždil v Paříži několik starých žen. Příběh z černé kroniky přetransformovala Claire Denis ve zneklidňující moderní film noir. Soustředí se kolem tří hlavních postav, přímo či nepřímo propojených se zločiny: litevské emigrantky Daigy (Jekatěrina Golubeva), hudebníka Thea (Alex Descas) a jeho homosexuálního bratra, tanečníka Camille (Richard Courcet). Podobně jako v jiných svých dílech, i zde režisérka odmítá psychologicky vykreslovat svět hrdinů. Namísto toho staví diváky před spletitou síť propojujících se osudů – v jejich nezobrazitelném centru se nachází zlo, které těžko můžeme pochopit. Záměrně anti–dramatický film je zvláštním portrétem marginalizovaných, sociálně vyloučených bytostí, jenž neklidně bloumají na okraji společnosti. [Cinepur Choice 2008]

    66%

    Inspirací k natočení snímku Nechce se mi spát se stal skutečný případ sériového vraha Thierry Paulina, který v 80. letech zavraždil v Paříži několik starých žen. Příběh z černé kroniky přetransformovala Claire Denis ve zneklidňující moderní film noir. Soustředí se kolem tří hlavních postav, přímo či nepřímo propojených se zločiny: litevské emigrantky Daigy (Jekatěrina Golubeva), hudebníka Thea (Alex Descas) a jeho homosexuálního bratra, tanečníka Camille (Richard Courcet). Podobně jako v jiných svých dílech, i zde režisérka odmítá psychologicky vykreslovat svět hrdinů. Namísto toho staví diváky před spletitou síť propojujících se osudů – v jejich nezobrazitelném centru se nachází zlo, které těžko můžeme pochopit. Záměrně anti–dramatický film je zvláštním portrétem marginalizovaných, sociálně vyloučených bytostí, jenž neklidně bloumají na okraji společnosti. [Cinepur Choice 2008]

    3