?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Stanley E. Campbell: Filmy a seriály

  • Když jsem naposledy viděl Archieho
    Když jsem naposledy viděl Archieho (1961)
    Film
    62%
    1
  • 2
  • 3
  • Cudnost
    Cudnost (1969)
    Film
    V této nepříliš známé road movie se ve své první filmové roli objevuje zpěvačka Cher. Příběh, který napsal a produkoval její manžel Sonny Bono, vypráví o dvaadvacetileté odvážné tulačce Chastity (anglicky "cudnost"), která stopem projíždí Amerikou a hledá lásku a zapomnění. Změnila si jméno a usmyslela si, že odmítne všechny milostné návrhy, které dostane. Několikrát se jí sexu s chlípnými řidiči podaří uniknout a na několik dní se nastěhuje k Eddiemu, kde nalezne lásku, ale zanedlouho se opět vydává na cestu. Drsná mladá žena následně ukradne auto a prchá do Mexika, kde se dostává do veřejného domu provozovaného lesbickou majitelkou Dianou Midnight, se kterou se spřátelí. Brzy se však ukáže, že Diana má s Chastity plány, které rozhodně nerespektují její odhodlání k cudnosti, a tak se rebelka rozhodne vrátit se k Eddiemu a začít žít normální život. Zdá se však, že stínům minulosti nedokáže uniknout...
    Žánry:DramaRomantický
    50%
    V této nepříliš známé road movie se ve své první filmové roli objevuje zpěvačka Cher. Příběh, který napsal a produkoval její manžel Sonny Bono, vypráví o dvaadvacetileté odvážné tulačce Chastity (anglicky "cudnost"), která stopem projíždí Amerikou a hledá lásku a zapomnění. Změnila si jméno a usmyslela si, že odmítne všechny milostné návrhy, které dostane. Několikrát se jí sexu s chlípnými řidiči podaří uniknout a na několik dní se nastěhuje k Eddiemu, kde nalezne lásku, ale zanedlouho se opět vydává na cestu. Drsná mladá žena následně ukradne auto a prchá do Mexika, kde se dostává do veřejného domu provozovaného lesbickou majitelkou Dianou Midnight, se kterou se spřátelí. Brzy se však ukáže, že Diana má s Chastity plány, které rozhodně nerespektují její odhodlání k cudnosti, a tak se rebelka rozhodne vrátit se k Eddiemu a začít žít normální život. Zdá se však, že stínům minulosti nedokáže uniknout...
    Žánry:DramaRomantický
    4
  • Robot Monster
    Robot Monster (1953)
    Film

    Nebyl to jen Ed Wood, kdo v padesátých letech psal dějiny nejhorších filmů všech dob. Režisér Phil Tucker sice nenatáčel své snímky v ženských šatech, zato se o něm traduje, že se kvůli neúspěchu svého opusu magnum, fušerské klasiky Robot-monstrum, neúspěšně pokusil o sebevraždu. Snímek natočený údajně za pouhé čtyři dny s rozpočtem 16 tisíc dolarů, se dnes již neodmyslitelně zapsal hluboko do těch nejaromatičtějších análů filmového braku. Najdeme ho v každém jen trochu slušném žebříčku „nejhorších filmů všech dob", přičemž mnoho autorů je dokonce toho názoru, že je snad ještě legračnější než Woodova klasika Plán 9 z vnějšího vesmíru. Zatímco filmy Eda Wooda jsou především okázale packalské ve svém zpracování, Robot-monstrum zase vítězí co do absurdity příběhu a grotesknosti dialogů. Příběh pojednává o mimozemském agresorovi s vizáží gorily s potapěčskou helmou na hlavě, který pomocí „kalcinátorových paprsků smrti" vyhladí celou lidskou rasu s výjimkou jediné americké rodiny, jež je proti vražedné zbrani imunní díky speciálnímu léku zabírajícímu na všechny existující choroby. Robotické monstrum ze svého velína vybaveného obřím bublifukem pátrá po přeživších, netuše, že jeho chladně racionální mysl čeká těžká zkouška v podobě prvního intergalaktického případu neopětované lásky. Milostné rozpaky vraždícího mimozemšťana navíc na projekci procítěně zprostředkuje tlumočnice Samantha Bifidus. (Festival otrlého diváka)

    41%

    Nebyl to jen Ed Wood, kdo v padesátých letech psal dějiny nejhorších filmů všech dob. Režisér Phil Tucker sice nenatáčel své snímky v ženských šatech, zato se o něm traduje, že se kvůli neúspěchu svého opusu magnum, fušerské klasiky Robot-monstrum, neúspěšně pokusil o sebevraždu. Snímek natočený údajně za pouhé čtyři dny s rozpočtem 16 tisíc dolarů, se dnes již neodmyslitelně zapsal hluboko do těch nejaromatičtějších análů filmového braku. Najdeme ho v každém jen trochu slušném žebříčku „nejhorších filmů všech dob", přičemž mnoho autorů je dokonce toho názoru, že je snad ještě legračnější než Woodova klasika Plán 9 z vnějšího vesmíru. Zatímco filmy Eda Wooda jsou především okázale packalské ve svém zpracování, Robot-monstrum zase vítězí co do absurdity příběhu a grotesknosti dialogů. Příběh pojednává o mimozemském agresorovi s vizáží gorily s potapěčskou helmou na hlavě, který pomocí „kalcinátorových paprsků smrti" vyhladí celou lidskou rasu s výjimkou jediné americké rodiny, jež je proti vražedné zbrani imunní díky speciálnímu léku zabírajícímu na všechny existující choroby. Robotické monstrum ze svého velína vybaveného obřím bublifukem pátrá po přeživších, netuše, že jeho chladně racionální mysl čeká těžká zkouška v podobě prvního intergalaktického případu neopětované lásky. Milostné rozpaky vraždícího mimozemšťana navíc na projekci procítěně zprostředkuje tlumočnice Samantha Bifidus. (Festival otrlého diváka)

    5