?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Michele Buck: Filmy a seriály

  • Detektiv Endeavour Morse
    Detektiv Endeavour Morse (2013)
    Seriál
    • O2 TV
    82%
    1
  • Hercule Poirot
    Hercule Poirot (1989)
    Seriál
    • iVysílání
    • O2 TV
    • Filmbox+
    75%
    2
  • 3
  • 4
  • Konec přehlídky
    Konec přehlídky (2012)
    Seriál

    Uznávaný scénárista Tom Stoppard a režisérka Susanna Whiteová přinášejí pozoruhodný příběh lásky a zrady s Rebeccou Hallovou a Benedictem Cumberbatchem v hlavních rolích. Pohodlné jistoty edvardovské Anglie podléhají chaosu a zmaru. Anglický aristokrat Christopher Tietjens si bere za ženu Sylvii, krásnou ovšem tvrdou dámu, která čeká dítě, jež může, nebo nemusí být jeho. Christopher je rozhodnutý zůstat ke své ženě loajální navzdory řadě nevěr. Jeho život se však změní, když jednoho dne potká Valentine Wannopovou, neohroženou mladou sufražetku. Od třpytivého avšak povrchního světa londýnské smetánky k zákopy zjizveným bojištím ve Francii, seriál Konec přehlídky vypráví o jednom z určujících období minulého století, období, kdy staré jistoty byly svrženy a svět se naprosto změnil. [Zdroj: HBO] (oficiální text distributora)

    73%

    Uznávaný scénárista Tom Stoppard a režisérka Susanna Whiteová přinášejí pozoruhodný příběh lásky a zrady s Rebeccou Hallovou a Benedictem Cumberbatchem v hlavních rolích. Pohodlné jistoty edvardovské Anglie podléhají chaosu a zmaru. Anglický aristokrat Christopher Tietjens si bere za ženu Sylvii, krásnou ovšem tvrdou dámu, která čeká dítě, jež může, nebo nemusí být jeho. Christopher je rozhodnutý zůstat ke své ženě loajální navzdory řadě nevěr. Jeho život se však změní, když jednoho dne potká Valentine Wannopovou, neohroženou mladou sufražetku. Od třpytivého avšak povrchního světa londýnské smetánky k zákopy zjizveným bojištím ve Francii, seriál Konec přehlídky vypráví o jednom z určujících období minulého století, období, kdy staré jistoty byly svrženy a svět se naprosto změnil. [Zdroj: HBO] (oficiální text distributora)

    5
  • Casanova: Milovník a zhýralec
    Casanova: Milovník a zhýralec (2005)
    Seriál
    Píše se rok 1798 a na pochmurném zámku, daleko od jeho milovaných Benátek, se pomalu chýlí ke konci život jednoho z nejslavnějších mužů osmnáctého století. Muže, který procestoval celou Evropu, který se jednu chvíli topil v bohatství a stýkal s nejvlivnějšími lidmi své doby - papežem Klementem XIII., Voltairem, Rousseauem, Mozartem - aby to vše dokázal v mžiku zahodit a proměnit se v psance, chudšího než kostelní myš. Dobrodruha, který byl snad vším: houslistou, knězem, hráčem, vězněm, spisovatelem... Ale především a zejména milovníkem, svůdníkem, jemuž žádná žena neodolala. Jenže to všechno už je dávno, dávno pryč. Všechny, které znal a miloval, si už Bůh povolal k sobě, jediné, co mu ještě zbylo, jsou vzpomínky. Vzpomínky, které klade na papír ani ne tak v naději, že je bude někdo číst, jako spíš sám pro sebe, aby alespoň na chvíli, v duchu, unikl z nepříliš přátelského prostředí do jiného, vlídnějšího světa. A pak do jeho života náhle, nečekaně ještě jednou vstoupí žena: služka Edita, jejíž mládí a bezprostřednost dokážou ve starém muži vykřesat zdánlivě dávno uhaslou jiskřičku citu... Giacomo Girolamo Casanova (1725-1798), jehož jméno se stalo synonymem svůdníka, si svou pověst zcela jistě zasloužil. Na rozdíl od mnoha jiných známých či neznámých prostopášníků a tak trochu proti zvyklostem své doby mu však nikdy nešlo jen o sebe. Nikdy žádnou ženu neznásilnil, vždy dbal na to, aby předmět jeho touhy měl ze vzájemného vztahu stejné potěšení, jako on sám. Dokládá to jeho autobiografie Histoire de ma vie, kterou někteří puritáni považují za pornografii (a možná ne tak docela neprávem, neboť Casanova dokázal svá milostná dobrodružství popisovat velice otevřeně a do nejmenších detailů), jiní v ní ovšem vidí mistrovské dílo a fascinující zdroj informací o životě společnosti v době Osvícení. Dobrodružný život slavného svůdníka už mnohokrát inspiroval filmové a televizní tvůrce, v jeho roli se dodnes vystřídala řada známých a oblíbených herců: od Alfréda Deésyho (zároveň i režiséra vůbec první filmové adaptace Casanovových pamětí z r. 1918) přes Bélu Lugosiho, Donalda Sutherlanda, Franka Finlaye až po Richarda Chamberlaina. V nejnovější britské verzi se na obrazovce objeví hned dva Casanovové: v roli starého, životem zlomeného muže exceluje Peter O'Toole, mladého Casanovu hraje s nemenším zápalem a úspěchem David Tennant (Devět a půl minuty, Harry Potter a Ohnivý pohár). (Za zmínku stojí ovšem i to, že britští tvůrci si tentokrát příliš nelámali hlavu s historickými reáliemi. Konkrétně se skutečností, že poslední léta svého života strávil Casanova na duchcovském zámku vévody Valdštejna. Poslední Casanovův azyl, který se na obrazovce v několika záběrech objevuje, nemá s Duchcovem nic společného ani omylem, což může českého diváka maličko pobouřit. Nicméně odpusťme Britům tuto drobnou historickou nepřesnost, která naštěstí nic neubírá na zajímavosti a atraktivitě celého díla.)
    73%
    Píše se rok 1798 a na pochmurném zámku, daleko od jeho milovaných Benátek, se pomalu chýlí ke konci život jednoho z nejslavnějších mužů osmnáctého století. Muže, který procestoval celou Evropu, který se jednu chvíli topil v bohatství a stýkal s nejvlivnějšími lidmi své doby - papežem Klementem XIII., Voltairem, Rousseauem, Mozartem - aby to vše dokázal v mžiku zahodit a proměnit se v psance, chudšího než kostelní myš. Dobrodruha, který byl snad vším: houslistou, knězem, hráčem, vězněm, spisovatelem... Ale především a zejména milovníkem, svůdníkem, jemuž žádná žena neodolala. Jenže to všechno už je dávno, dávno pryč. Všechny, které znal a miloval, si už Bůh povolal k sobě, jediné, co mu ještě zbylo, jsou vzpomínky. Vzpomínky, které klade na papír ani ne tak v naději, že je bude někdo číst, jako spíš sám pro sebe, aby alespoň na chvíli, v duchu, unikl z nepříliš přátelského prostředí do jiného, vlídnějšího světa. A pak do jeho života náhle, nečekaně ještě jednou vstoupí žena: služka Edita, jejíž mládí a bezprostřednost dokážou ve starém muži vykřesat zdánlivě dávno uhaslou jiskřičku citu... Giacomo Girolamo Casanova (1725-1798), jehož jméno se stalo synonymem svůdníka, si svou pověst zcela jistě zasloužil. Na rozdíl od mnoha jiných známých či neznámých prostopášníků a tak trochu proti zvyklostem své doby mu však nikdy nešlo jen o sebe. Nikdy žádnou ženu neznásilnil, vždy dbal na to, aby předmět jeho touhy měl ze vzájemného vztahu stejné potěšení, jako on sám. Dokládá to jeho autobiografie Histoire de ma vie, kterou někteří puritáni považují za pornografii (a možná ne tak docela neprávem, neboť Casanova dokázal svá milostná dobrodružství popisovat velice otevřeně a do nejmenších detailů), jiní v ní ovšem vidí mistrovské dílo a fascinující zdroj informací o životě společnosti v době Osvícení. Dobrodružný život slavného svůdníka už mnohokrát inspiroval filmové a televizní tvůrce, v jeho roli se dodnes vystřídala řada známých a oblíbených herců: od Alfréda Deésyho (zároveň i režiséra vůbec první filmové adaptace Casanovových pamětí z r. 1918) přes Bélu Lugosiho, Donalda Sutherlanda, Franka Finlaye až po Richarda Chamberlaina. V nejnovější britské verzi se na obrazovce objeví hned dva Casanovové: v roli starého, životem zlomeného muže exceluje Peter O'Toole, mladého Casanovu hraje s nemenším zápalem a úspěchem David Tennant (Devět a půl minuty, Harry Potter a Ohnivý pohár). (Za zmínku stojí ovšem i to, že britští tvůrci si tentokrát příliš nelámali hlavu s historickými reáliemi. Konkrétně se skutečností, že poslední léta svého života strávil Casanova na duchcovském zámku vévody Valdštejna. Poslední Casanovův azyl, který se na obrazovce v několika záběrech objevuje, nemá s Duchcovem nic společného ani omylem, což může českého diváka maličko pobouřit. Nicméně odpusťme Britům tuto drobnou historickou nepřesnost, která naštěstí nic neubírá na zajímavosti a atraktivitě celého díla.)
    6
  • Sex Traffic
    Sex Traffic (2004)
    Seriál
    Elena a Vara Visinescuovy jsou dvě mladé, hezké Moldavanky, které celou svou duší touží po životě, jaký znají z časopisů a filmů. Jenomže místo toho mají jen každodenní otročinu v místním cukrovaru a vyhlídku, že se z toho marasmu do smrti nevyhrabou. Přitom v Londýně by si za měsíc vydělaly tolik, co tady za rok, mohly by posílat peníze domů a ještě by poznaly svět. Kdo by takové šanci odolal, pokud by se mu nabídla? A na ně dvě se to štěstí usmálo. Možná že starší a zkušenější Elena může mít nějaké pochybnosti, ani ona si však nedokáže uvědomit nebezpečí, do něhož se po hlavě vrhají. A ta nabídka je až příliš lákavá...

    Dvoudílný britský film se pokouší rozkrýt zákulisí jednoho z nejšpinavějších a nejodpornějších - zároveň však i nejvýnosnějších - byznysů naší doby, který dosáhl obrovského rozkvětu po pádu komunismu v evropských zemích. Stovky, tisíce mladých žen a dívek sotva odrostlých dětským střevíčkům opouštějí v touze po lepším životě své domovy, aby vzápětí skončily jako sexuální otrokyně v barech a bordelech celé Evropy. A jen mizivému procentu z nich se podaří uniknout tomu prokletí a vrátit se do normálního života.
    Snímek režiséra Yatese je mimořádně otevřenou, krutou a působivou obžalobou společnosti, která něco podobného dopouští. Získal také celou řadu prestižních mezinárodních cen. Za všechny uveďme jen sedm cen BAFTA, Prix Italia či Zlatou nymfu MTF Monte Carlo pro představitelku Eleny Anamariu Marincaovou, (která mimochodem stála v tomto filmu vůbec poprvé v životě před kamerou) atd. atd.
    Žánry:DramaKrimi
    71%
    Elena a Vara Visinescuovy jsou dvě mladé, hezké Moldavanky, které celou svou duší touží po životě, jaký znají z časopisů a filmů. Jenomže místo toho mají jen každodenní otročinu v místním cukrovaru a vyhlídku, že se z toho marasmu do smrti nevyhrabou. Přitom v Londýně by si za měsíc vydělaly tolik, co tady za rok, mohly by posílat peníze domů a ještě by poznaly svět. Kdo by takové šanci odolal, pokud by se mu nabídla? A na ně dvě se to štěstí usmálo. Možná že starší a zkušenější Elena může mít nějaké pochybnosti, ani ona si však nedokáže uvědomit nebezpečí, do něhož se po hlavě vrhají. A ta nabídka je až příliš lákavá...

    Dvoudílný britský film se pokouší rozkrýt zákulisí jednoho z nejšpinavějších a nejodpornějších - zároveň však i nejvýnosnějších - byznysů naší doby, který dosáhl obrovského rozkvětu po pádu komunismu v evropských zemích. Stovky, tisíce mladých žen a dívek sotva odrostlých dětským střevíčkům opouštějí v touze po lepším životě své domovy, aby vzápětí skončily jako sexuální otrokyně v barech a bordelech celé Evropy. A jen mizivému procentu z nich se podaří uniknout tomu prokletí a vrátit se do normálního života.
    Snímek režiséra Yatese je mimořádně otevřenou, krutou a působivou obžalobou společnosti, která něco podobného dopouští. Získal také celou řadu prestižních mezinárodních cen. Za všechny uveďme jen sedm cen BAFTA, Prix Italia či Zlatou nymfu MTF Monte Carlo pro představitelku Eleny Anamariu Marincaovou, (která mimochodem stála v tomto filmu vůbec poprvé v životě před kamerou) atd. atd.
    Žánry:DramaKrimi
    7
  • Jistá spravedlnost
    Jistá spravedlnost (1998)
    Minisérie

    Uznávaná a úspěšná advokátka Venetia Aldridgeová je nalezena zavražděná ve své kanceláři. Byla to kontroverzní osoba - nikdy se nerozpakovala naplno říct svým mužským kolegům, co si o nich myslí, a to mnozí z nich samozřejmě nemohli spolknout. Venetia si tak téměř programově pěstovala nepřátele, z nichž každý mohl být vrahem. A na vrchním inspektoru Adamu Dalglieshovi je, aby zjistil kdo jím byl skutečně. (oficiální text distributora)

    66%

    Uznávaná a úspěšná advokátka Venetia Aldridgeová je nalezena zavražděná ve své kanceláři. Byla to kontroverzní osoba - nikdy se nerozpakovala naplno říct svým mužským kolegům, co si o nich myslí, a to mnozí z nich samozřejmě nemohli spolknout. Venetia si tak téměř programově pěstovala nepřátele, z nichž každý mohl být vrahem. A na vrchním inspektoru Adamu Dalglieshovi je, aby zjistil kdo jím byl skutečně. (oficiální text distributora)

    8
  • 9
  • 10