?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jutta Brandstaedter: Filmy a seriály

  • 1
  • Policie děkuje
    Policie děkuje (1972)
    Film
    Začátkem sedmdesátých let začala prudce stoupat zločinnost v Římě. Komisař Bertone je pověřen vládou, aby tomu učinil přítrž, ale marně. Kriminálním živlům nahrávají nedokonalé zákony. Římská policie pracuje na maximum, má dobré výsledky, ale na druhé straně jsou zatčené osoby díky mazaným advokátům rychle pouštěny na svobodu. Dojde to tak daleko, že několik ponížených a deprimovaných policejních důstojníků založí komando a vezme spravedlnost do svých rukou. Bertone s tím ovšem nesouhlasí a začnou se na něho valit maléry.
    Žánry:DramaKrimiKultovní
    Režie:Steno
    71%
    Začátkem sedmdesátých let začala prudce stoupat zločinnost v Římě. Komisař Bertone je pověřen vládou, aby tomu učinil přítrž, ale marně. Kriminálním živlům nahrávají nedokonalé zákony. Římská policie pracuje na maximum, má dobré výsledky, ale na druhé straně jsou zatčené osoby díky mazaným advokátům rychle pouštěny na svobodu. Dojde to tak daleko, že několik ponížených a deprimovaných policejních důstojníků založí komando a vezme spravedlnost do svých rukou. Bertone s tím ovšem nesouhlasí a začnou se na něho valit maléry.
    Žánry:DramaKrimiKultovní
    Režie:Steno
    2
  • Corta notte delle bambole di vetro, La
    Corta notte delle bambole di vetro, La (1971)
    Film
    Jsou gialli, v nichž se tvůrci rozhodli, že nevystačí s psychopatickým maskovaným řezníkem, trýznícím v temných zákoutích parků či panoptikálních starožitnických příbytků náhodně kolemjdoucí sexbombu. Aldo Lado se rozhodl naplno vytěžit atmosféru staré Prahy a vetknout do její syrové, normalizačně oprýskané krásy notně psychedelický příběh, balancující na hraně čiré kafkárny a satanistického thrilleru ve stylu Polanského Rosemary má děťátko. Do toho připočtěme společensko-kritický tón, implantovaný odkudsi z politického thrilleru z rozdělené Evropy, a výsledkem je explozivní koktejl, na který jen tak nezapomenete. Ladův snímek se sice rozvíjí pozvolna, ale o to více zaujme jeho finále. Do té doby se divák může nechat unášet absolutním souladem kameramanské práce a vynikající Morriconeho hudby, které režisér spojuje se suverenitou zkušeného matadora, i když měl za sebou pouze jeden realizovaný scénář.
    Režie:Aldo Lado
    66%
    Jsou gialli, v nichž se tvůrci rozhodli, že nevystačí s psychopatickým maskovaným řezníkem, trýznícím v temných zákoutích parků či panoptikálních starožitnických příbytků náhodně kolemjdoucí sexbombu. Aldo Lado se rozhodl naplno vytěžit atmosféru staré Prahy a vetknout do její syrové, normalizačně oprýskané krásy notně psychedelický příběh, balancující na hraně čiré kafkárny a satanistického thrilleru ve stylu Polanského Rosemary má děťátko. Do toho připočtěme společensko-kritický tón, implantovaný odkudsi z politického thrilleru z rozdělené Evropy, a výsledkem je explozivní koktejl, na který jen tak nezapomenete. Ladův snímek se sice rozvíjí pozvolna, ale o to více zaujme jeho finále. Do té doby se divák může nechat unášet absolutním souladem kameramanské práce a vynikající Morriconeho hudby, které režisér spojuje se suverenitou zkušeného matadora, i když měl za sebou pouze jeden realizovaný scénář.
    Režie:Aldo Lado
    3