?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Michael Bramon: Filmy a seriály

  • Hana a její sestry
    Hana a její sestry (1986)
    Film

    Film tematicky i formálne nadväzuje na vrcholné Allenove diela zo 70. rokov - ANNIE HALL a MANHATTAN. Na osudoch troch sestier z newyorskej umeleckej rodiny a ich manželov, rodičov a druhov rozohráva autor typickú koláž svojich obľúbených tém - láska, smrť, umenie, zmysel života. Portrét Hany ako silnej osobnosti, ktorá svojou citlivosťou a vyrovnanosťou poskytuje oporu, ale aj príležitosť na zneužitie všetkým ostatným členom rodiny, hlavne manželovi a sestrám, a práve preto je určitou prekážkou pre ich emocionálne naplnenie, ilustruje komplementárny charakter rodinných úloh a dokazuje Allenovo psychologické majstrovstvo. Povzbudivý a hrejivý film obratne spája skepsu s optimizmom (Allenove neurotické obete civilizácie sú jeho špecifickou tvorivou autoterapiou a verejnou introspekciou) a hlási sa k bohatému komediálnemu dedičstvu americkej kinematografie, avšak ako komédia charakterov a mravov. Film s presvedčením o psychologickej rovnocennosti objektívnej a fiktívnej "reality" rozpráva o potrebe čistého humanizmu ako vzťahu, v ktorom možno odhaľovať ľudské slabosti, hrať sa, vtipkovať a provokovať, no nie urážať ani ponižovať. Allen-režisér bravúrne vedie r"znorodý herecký súbor (M.O'Sullivan je skutočnou matkou M. Farrow), v typickej kreácii upúta Allen-herec.

    75%

    Film tematicky i formálne nadväzuje na vrcholné Allenove diela zo 70. rokov - ANNIE HALL a MANHATTAN. Na osudoch troch sestier z newyorskej umeleckej rodiny a ich manželov, rodičov a druhov rozohráva autor typickú koláž svojich obľúbených tém - láska, smrť, umenie, zmysel života. Portrét Hany ako silnej osobnosti, ktorá svojou citlivosťou a vyrovnanosťou poskytuje oporu, ale aj príležitosť na zneužitie všetkým ostatným členom rodiny, hlavne manželovi a sestrám, a práve preto je určitou prekážkou pre ich emocionálne naplnenie, ilustruje komplementárny charakter rodinných úloh a dokazuje Allenovo psychologické majstrovstvo. Povzbudivý a hrejivý film obratne spája skepsu s optimizmom (Allenove neurotické obete civilizácie sú jeho špecifickou tvorivou autoterapiou a verejnou introspekciou) a hlási sa k bohatému komediálnemu dedičstvu americkej kinematografie, avšak ako komédia charakterov a mravov. Film s presvedčením o psychologickej rovnocennosti objektívnej a fiktívnej "reality" rozpráva o potrebe čistého humanizmu ako vzťahu, v ktorom možno odhaľovať ľudské slabosti, hrať sa, vtipkovať a provokovať, no nie urážať ani ponižovať. Allen-režisér bravúrne vedie r"znorodý herecký súbor (M.O'Sullivan je skutočnou matkou M. Farrow), v typickej kreácii upúta Allen-herec.

    1
  • Hledám Susan. Zn.: Zoufale
    Hledám Susan. Zn.: Zoufale (1985)
    FilmRole: Band Member
    Roberta Glass, znuděná žena v domácnosti, žije konzumním a stereotypním životem s manželem Garym, který v přihlouplých televizních reklamách prodává vany a bazény. Dychtivě sleduje v novinách sérii inzerátů, kterými si domlouvá schůzky záhadná dvojice Jim a Susan. Ve svých snech se sama stává Susan a nakonec se rozhodne vydat na jednu jejich schůzku. Skutečně se jí podaří dvojici vypátrat a když sleduje Susan odcházející ze schůzky, sleduje ji. Když dívka v second handu vymění svou koženou bundu za kozačky, Roberta si její bundu koupí. Tím se však nečekaně zaplete do nečekaného dobrodružství. Když totiž najde v kapse klíč, rozhodne se s dívkou sejít prostřednictvím inzerátu. Na schůzku se však vydá nejen ona, ale také blonďatý zabiják Nolan Wayne, který ji napadne v domnění, že je Susan. Žena při potyčce narazí hlavou do sloupu a ztratí vědomí.V poslední chvíli jí přispěchá na pomoc promítač Dez, kterého Jim požádal, aby Susan chránil. Zatímco pravá Susan je na policejní stanici, protože nezaplatila za taxík, Roberta, která po ráně do hlavy ztratila paměť, společně s Dezem zjistí, že klíček z bundy je od skříňky v úschovně, kam si Susan dává své věci. Najdou kufr s oblečením a také náušnice, kvůli kterým po Susan pátrá zabiják Wayne. Jsou to nesmírně cenné náušnice královny Nefertiti, které Wayne ukradl, a které Susan sebrala jeho komplici, jednomu ze svých milenců. Zatímco Roberta se dále zaplétá do výstředního života na pokraji zákona, začíná po ní pátrat nejen její manžel Gary se svou sestrou Leslie, ale také skutečná Susan, která pochopila pravdu.
    58%
    Roberta Glass, znuděná žena v domácnosti, žije konzumním a stereotypním životem s manželem Garym, který v přihlouplých televizních reklamách prodává vany a bazény. Dychtivě sleduje v novinách sérii inzerátů, kterými si domlouvá schůzky záhadná dvojice Jim a Susan. Ve svých snech se sama stává Susan a nakonec se rozhodne vydat na jednu jejich schůzku. Skutečně se jí podaří dvojici vypátrat a když sleduje Susan odcházející ze schůzky, sleduje ji. Když dívka v second handu vymění svou koženou bundu za kozačky, Roberta si její bundu koupí. Tím se však nečekaně zaplete do nečekaného dobrodružství. Když totiž najde v kapse klíč, rozhodne se s dívkou sejít prostřednictvím inzerátu. Na schůzku se však vydá nejen ona, ale také blonďatý zabiják Nolan Wayne, který ji napadne v domnění, že je Susan. Žena při potyčce narazí hlavou do sloupu a ztratí vědomí.V poslední chvíli jí přispěchá na pomoc promítač Dez, kterého Jim požádal, aby Susan chránil. Zatímco pravá Susan je na policejní stanici, protože nezaplatila za taxík, Roberta, která po ráně do hlavy ztratila paměť, společně s Dezem zjistí, že klíček z bundy je od skříňky v úschovně, kam si Susan dává své věci. Najdou kufr s oblečením a také náušnice, kvůli kterým po Susan pátrá zabiják Wayne. Jsou to nesmírně cenné náušnice královny Nefertiti, které Wayne ukradl, a které Susan sebrala jeho komplici, jednomu ze svých milenců. Zatímco Roberta se dále zaplétá do výstředního života na pokraji zákona, začíná po ní pátrat nejen její manžel Gary se svou sestrou Leslie, ale také skutečná Susan, která pochopila pravdu.
    2