6.1

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Ricardia Bramley: Filmy a seriály

  • 1
  • Hlasy
    Hlasy (2014)
    FilmRole: Sheila Hammerová
    Věru nebývá zvykem, že by dramaturgové Otrlce při svých výpravách do kinematografického suterénu zalovili ve filmografii tvůrců, adorovaných milovníky artové produkce. V případě nového počinu autorky grafických románů, výtvarnice a filmové režisérky íránského původu Marjane Satrapi však nešlo odolat. Hrdinou žánrově obtížně uchopitelného díla je Jerry Hickfang, zaměstnanec továrny na vany ve fiktivním americkém zapadákově jménem Milton. A věřte, že to není žádný ztracený ráj. Až nepříjemně pozitivní mládenec v růžových montérkách se právě zakoukal do svůdné kolegyně z účtárny, něco v jeho očích však dává tušit, že nebudeme svědky tuctové love story. Hlasy představují ten typ filmu, který si užijete tím více, čím méně o něm předem víte. Snad tedy postačí decentně naznačit, že za obsah Jerryho ledničky by se nemusel stydět ani samotný Jeffrey Dahmer a že zásady úklidu domácnosti zřejmě odkoukal z nějakého dokumentu o dalším povedeném domácím kutilovi Edovi Geinovi. Střídání jednotlivých žánrových poloh je stejně nevyzpytatelné, jako poryvy v Jerryho rozklížené mysli, jejíž hnutí umí jako jediný realisticky popsat cynický mluvící kocour. Režisérka suverénně kočíruje splašeného koně po tenké hraně kýče a nabírá jak z rezervoáru rozzářených konejšivých snů, tak z jímky surových vpádů syrové reality. Divácký zážitek stejnou měrou evokuje nešťastnou May (2002) Luckyho McKeeho i nelítostně věcného protagonistu McNaughtonova Henry: portrét sériového vraha (1986). Ze spřízněné pařížské přehlídky l'Etrange Festival si film odnesl hlavní cenu a cenu diváků. (Festival otrlého diváka)
    67%
    Věru nebývá zvykem, že by dramaturgové Otrlce při svých výpravách do kinematografického suterénu zalovili ve filmografii tvůrců, adorovaných milovníky artové produkce. V případě nového počinu autorky grafických románů, výtvarnice a filmové režisérky íránského původu Marjane Satrapi však nešlo odolat. Hrdinou žánrově obtížně uchopitelného díla je Jerry Hickfang, zaměstnanec továrny na vany ve fiktivním americkém zapadákově jménem Milton. A věřte, že to není žádný ztracený ráj. Až nepříjemně pozitivní mládenec v růžových montérkách se právě zakoukal do svůdné kolegyně z účtárny, něco v jeho očích však dává tušit, že nebudeme svědky tuctové love story. Hlasy představují ten typ filmu, který si užijete tím více, čím méně o něm předem víte. Snad tedy postačí decentně naznačit, že za obsah Jerryho ledničky by se nemusel stydět ani samotný Jeffrey Dahmer a že zásady úklidu domácnosti zřejmě odkoukal z nějakého dokumentu o dalším povedeném domácím kutilovi Edovi Geinovi. Střídání jednotlivých žánrových poloh je stejně nevyzpytatelné, jako poryvy v Jerryho rozklížené mysli, jejíž hnutí umí jako jediný realisticky popsat cynický mluvící kocour. Režisérka suverénně kočíruje splašeného koně po tenké hraně kýče a nabírá jak z rezervoáru rozzářených konejšivých snů, tak z jímky surových vpádů syrové reality. Divácký zážitek stejnou měrou evokuje nešťastnou May (2002) Luckyho McKeeho i nelítostně věcného protagonistu McNaughtonova Henry: portrét sériového vraha (1986). Ze spřízněné pařížské přehlídky l'Etrange Festival si film odnesl hlavní cenu a cenu diváků. (Festival otrlého diváka)
    2
  • Sils Maria
    Sils Maria (2014)
    FilmRole: Talk show host

    Filmový kritik a režisér Olivier Assayas často obsazuje do svých filmů charismatické, silné a talentované herečky, které svým půvabem vnáší do jeho snímků magickou energii, napětí, ale i ženskou krásu. Ve snímku Sils Maria režisér zkoumá bohatý a nevyzpytatelný svět žen ovládaný opět skvělými, avšak tentokrát charakterově odlišnými herečkami různých generací – Juliette Binoche, Kristin Stewart a Chloë Grace Moretz. Film, který v roce 2014 učaroval divákům i kritikům na MFF v Cannes a získal nominaci na Zlatou palmu, je poctou hereckému umění a hercům i herečkám, jejichž jediným cílem je podat přesvědčivé a okouzlující výkony.

    Okouzlující a stále atraktivní čtyřicátnice Maria Endersová je na vrcholu své herecké kariéry, kterou před dvaceti lety odstartovala ztvárněním provokativní a nezapomenutelné postavy Sigrid v oceňovaném lesbickém dramatu. Právě přijala nabídku zahrát si v současném remaku tohoto slavného filmu, avšak tentokrát se má zhostit role starší Heleny, kterou Sigrid svede a dožene až k sebevraždě. Maria se svou asistentkou odjíždí do Sils Marie, odlehlé oblasti švýcarských Alp, aby se nerušeně připravovala na svou náročnou roli. A role Sigrid na druhé straně připadla lehkovážné mladé hollywoodské hvězdičce, vyžívající se v alkoholových skandálech. Maria se tak na rozdíl od původního filmu nachází na druhé straně zrcadla, tváří v tvář okouzlující dívce, která je v podstatě znepokojujícím odrazem jí samotné. (Film Europe)

    Žánry:DramaLGBTQ+
    62%

    Filmový kritik a režisér Olivier Assayas často obsazuje do svých filmů charismatické, silné a talentované herečky, které svým půvabem vnáší do jeho snímků magickou energii, napětí, ale i ženskou krásu. Ve snímku Sils Maria režisér zkoumá bohatý a nevyzpytatelný svět žen ovládaný opět skvělými, avšak tentokrát charakterově odlišnými herečkami různých generací – Juliette Binoche, Kristin Stewart a Chloë Grace Moretz. Film, který v roce 2014 učaroval divákům i kritikům na MFF v Cannes a získal nominaci na Zlatou palmu, je poctou hereckému umění a hercům i herečkám, jejichž jediným cílem je podat přesvědčivé a okouzlující výkony.

    Okouzlující a stále atraktivní čtyřicátnice Maria Endersová je na vrcholu své herecké kariéry, kterou před dvaceti lety odstartovala ztvárněním provokativní a nezapomenutelné postavy Sigrid v oceňovaném lesbickém dramatu. Právě přijala nabídku zahrát si v současném remaku tohoto slavného filmu, avšak tentokrát se má zhostit role starší Heleny, kterou Sigrid svede a dožene až k sebevraždě. Maria se svou asistentkou odjíždí do Sils Marie, odlehlé oblasti švýcarských Alp, aby se nerušeně připravovala na svou náročnou roli. A role Sigrid na druhé straně připadla lehkovážné mladé hollywoodské hvězdičce, vyžívající se v alkoholových skandálech. Maria se tak na rozdíl od původního filmu nachází na druhé straně zrcadla, tváří v tvář okouzlující dívce, která je v podstatě znepokojujícím odrazem jí samotné. (Film Europe)

    Žánry:DramaLGBTQ+
    3
  • Kobra 11
    Kobra 11 (1996)
    Seriál
    • VOYO
    • O2 TV
    53%
    4