?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Diane Bradley: Filmy a seriály

  • Než ďábel zjistí, že seš mrtvej
    Než ďábel zjistí, že seš mrtvej (2007)
    FilmRole: Mourner #3
    Bratři Andy (Philip Seymour Hoffman) a Hank (Ethan Hawke) mají problém – tíživý nedostatek financí. Jeden si užíval, ale za cenu daňových úniků, na které mu právě přišel auditor. Druhý nemá práci a tím pádem ani peníze na výživné pro své dítě a svojí bývalou ženu. Aby se z toho dostali ven, napadl Andyho tak trochu zvrácený nápad, jehož realizací je pověřen Hank. Rozhodnou se vyloupit klenotnictví svých rodičů. Věci se ovšem vymknou kontrole a místo lupu se oba dostanou do ještě šílenějších situací, než si kdy dokázali představit. Při loupeži totiž byla zavražděna jejich matka a otec se sám pouští do pátrání po vrazích. Sex, násilí, rodina. S tímto podtitulem film vyrazil do amerických kin a po světových festivalech. Atmosféra filmu je velmi temná. Andy a Hank se sice chovají jako malé vystrašené děti, ale jejich počínání má příliš radikální důsledky. Kolotoč zabíjení, který rozběhnou díky své neschopnosti normálně fungovat, je pak žene až na samou hranu společensky únosného chování a trest na sebe nenechá dlouho čekat. Jasný, účinný a chytře vymyšlený plán jak rychle přijít k penězům se tak pro oba stává noční můrou. Jméno letos čtyřiaosmdesátiletého režiséra Sidney Lumeta u nás příliš známé není. Jeho filmy však ano. Je totiž podepsaný pod více než čtyřmi desítkami filmů mezi kterými najdeme Dvanáct rozhněvaných mužů (1957), Pahorek (1965), Serpico (1973), Vražda v Orient expresu (1974), Rozsudek (1982), Rodinný podnik (1989), Gloria (1999) nebo Dokažte mi vinu (2006). Již přes padesát let se tedy tento hollywoodský klasik věnuje detektivnímu žánru a thrillerům. Jeho filmy přitom přicházejí s netradičními postavami a napínavým, těžko předvídatelným dějem. V jeho filmech se od poloviny padesátých let až do současnosti vystřídaly snad všechny známé hollywoodské hvězdy. V tomto filmu se můžeme těšit na chladnokrevný výkon Philipa Seymoura Hoffmana (Capote, 25. hodina, Mission Imposible III), naivní tvář Ethana Hawka (Gattaca, Velké naděje, Před soumrakem) a rozhodný postoj Alberta Finneyho (Bourneovo ultimátum, Velká ryba, Traffic – nadvláda gangů). Film je jedním z nejvýraznějších amerických filmů uplynulého roku a aspiruje na mnohá ocenění. Velmi dobře se mu také daří v evropských kinech. Automatismus hollywoodských thrillerů totiž používá vskutku rafinovaným způsobem a nabízí klasické a o to intenzivnější napětí.
    72%
    Bratři Andy (Philip Seymour Hoffman) a Hank (Ethan Hawke) mají problém – tíživý nedostatek financí. Jeden si užíval, ale za cenu daňových úniků, na které mu právě přišel auditor. Druhý nemá práci a tím pádem ani peníze na výživné pro své dítě a svojí bývalou ženu. Aby se z toho dostali ven, napadl Andyho tak trochu zvrácený nápad, jehož realizací je pověřen Hank. Rozhodnou se vyloupit klenotnictví svých rodičů. Věci se ovšem vymknou kontrole a místo lupu se oba dostanou do ještě šílenějších situací, než si kdy dokázali představit. Při loupeži totiž byla zavražděna jejich matka a otec se sám pouští do pátrání po vrazích. Sex, násilí, rodina. S tímto podtitulem film vyrazil do amerických kin a po světových festivalech. Atmosféra filmu je velmi temná. Andy a Hank se sice chovají jako malé vystrašené děti, ale jejich počínání má příliš radikální důsledky. Kolotoč zabíjení, který rozběhnou díky své neschopnosti normálně fungovat, je pak žene až na samou hranu společensky únosného chování a trest na sebe nenechá dlouho čekat. Jasný, účinný a chytře vymyšlený plán jak rychle přijít k penězům se tak pro oba stává noční můrou. Jméno letos čtyřiaosmdesátiletého režiséra Sidney Lumeta u nás příliš známé není. Jeho filmy však ano. Je totiž podepsaný pod více než čtyřmi desítkami filmů mezi kterými najdeme Dvanáct rozhněvaných mužů (1957), Pahorek (1965), Serpico (1973), Vražda v Orient expresu (1974), Rozsudek (1982), Rodinný podnik (1989), Gloria (1999) nebo Dokažte mi vinu (2006). Již přes padesát let se tedy tento hollywoodský klasik věnuje detektivnímu žánru a thrillerům. Jeho filmy přitom přicházejí s netradičními postavami a napínavým, těžko předvídatelným dějem. V jeho filmech se od poloviny padesátých let až do současnosti vystřídaly snad všechny známé hollywoodské hvězdy. V tomto filmu se můžeme těšit na chladnokrevný výkon Philipa Seymoura Hoffmana (Capote, 25. hodina, Mission Imposible III), naivní tvář Ethana Hawka (Gattaca, Velké naděje, Před soumrakem) a rozhodný postoj Alberta Finneyho (Bourneovo ultimátum, Velká ryba, Traffic – nadvláda gangů). Film je jedním z nejvýraznějších amerických filmů uplynulého roku a aspiruje na mnohá ocenění. Velmi dobře se mu také daří v evropských kinech. Automatismus hollywoodských thrillerů totiž používá vskutku rafinovaným způsobem a nabízí klasické a o to intenzivnější napětí.
    1
  • Darebáčci
    Darebáčci (2000)
    FilmRole: Cookie Store Customer

    Kriminální komedií DAREBÁČCI se Woody Allen navrátil ke svým raným ztřeštěným snímkům à la gangsterka SEBER PRACHY A ZMIZ. Hlavní hrdiny Ray Winkler (Woody Allen) je malý zlodějíček s velkými sny, který jen těžce snáší poctivou práci umývače nádobí. Jeho přísná manželka Frenchy (Tracey Ullmanová) je manikérkou a nemá pro jeho sny patřičné pochopení. Ještě že má Ray po ruce Davida (Hugh Grant) a dostává nápad, jak vyloupit banku. Co na tom, že Rayův plán je velmi nedomyšlený: on nejenže začne se svými třemi zabedněnými kumpány celou akci připravovat, ale dokonce díky svému neurotickému šarmu manželku přesvědčí, aby investovala poslední úspory do pronájmu malé cukrárny hned vedle vytipované banky. Generální štáb loupeže je rázem na světě Tato Allenova taškařice je označována za jeho komerčně nejúspěšnější film.

    71%

    Kriminální komedií DAREBÁČCI se Woody Allen navrátil ke svým raným ztřeštěným snímkům à la gangsterka SEBER PRACHY A ZMIZ. Hlavní hrdiny Ray Winkler (Woody Allen) je malý zlodějíček s velkými sny, který jen těžce snáší poctivou práci umývače nádobí. Jeho přísná manželka Frenchy (Tracey Ullmanová) je manikérkou a nemá pro jeho sny patřičné pochopení. Ještě že má Ray po ruce Davida (Hugh Grant) a dostává nápad, jak vyloupit banku. Co na tom, že Rayův plán je velmi nedomyšlený: on nejenže začne se svými třemi zabedněnými kumpány celou akci připravovat, ale dokonce díky svému neurotickému šarmu manželku přesvědčí, aby investovala poslední úspory do pronájmu malé cukrárny hned vedle vytipované banky. Generální štáb loupeže je rázem na světě Tato Allenova taškařice je označována za jeho komerčně nejúspěšnější film.

    2