?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Silke Botsch: Filmy a seriály

  • 1
  • 2
  • Fonotune: Elektropohádka
    Fonotune: Elektropohádka (2018)
    Film

    V podivné vizi světa oproštěného o jakékoli emoce, se několik lidí, kteří se zcela uzavřeli do sebe a zasvětili své identity hudbě, vydává na pouť do velké bílé pustiny, aby se zde stali svědky finální kosmické performance mýtické rockové hvězdy. Německý grafik, designer a režisér minimalistických videoklipů FINT se v celovečerním debutu vyznává ze své obsese hudbou, ale také z formativní inspirace vyšinutými žánrovými hybridy z Japonska přelomu tisíciletí, v čele s bizarními kinematografickými úkazy jako Survive Style 5+ nebo Wild Zero. Ostatně v hlavních rolích se vedle režiséra samotného objevují Kazuši Watanabe známý ze šťavnatého rodinného melodramatu Visitor Q či frontman ikonické japonské undergroundové kapely Guitar Wolf Seiji. Každý rok představuje nedílnou součást programu Otrlce film, který bude diváky provokovat svou jinakostí a nezařaditelností. Fonotune přímo vzniklo s ambicí zavrhnout veškeré žánry i vyprávěcí postupy a přijít s designovým pop-artovým filmovým útvarem, který prostřednictvím koncepčních postupů převzatých z manga komiksů umožní divákům, aby se odpoutali od tradičního vnímání filmu, a naopak aby se ponořili do naplňující prázdnoty. Na střetu tektonických desek evropských nových vln a japonských bizarů se formuje „Koyaanisqatsi s komiksovými postavami“ i „Tarkovský se sluchátky“, jak režisér sám shrnuje své dílo. Dodejme, že se současně jedná o konejšivě hypnotickou vizi nihilistického světa, kde jsou lidé tak uzavření do sebe, že při poslouchání vlastních rádií ani nepostřehnou, že končí svět. (Festival otrlého diváka)

    60%

    V podivné vizi světa oproštěného o jakékoli emoce, se několik lidí, kteří se zcela uzavřeli do sebe a zasvětili své identity hudbě, vydává na pouť do velké bílé pustiny, aby se zde stali svědky finální kosmické performance mýtické rockové hvězdy. Německý grafik, designer a režisér minimalistických videoklipů FINT se v celovečerním debutu vyznává ze své obsese hudbou, ale také z formativní inspirace vyšinutými žánrovými hybridy z Japonska přelomu tisíciletí, v čele s bizarními kinematografickými úkazy jako Survive Style 5+ nebo Wild Zero. Ostatně v hlavních rolích se vedle režiséra samotného objevují Kazuši Watanabe známý ze šťavnatého rodinného melodramatu Visitor Q či frontman ikonické japonské undergroundové kapely Guitar Wolf Seiji. Každý rok představuje nedílnou součást programu Otrlce film, který bude diváky provokovat svou jinakostí a nezařaditelností. Fonotune přímo vzniklo s ambicí zavrhnout veškeré žánry i vyprávěcí postupy a přijít s designovým pop-artovým filmovým útvarem, který prostřednictvím koncepčních postupů převzatých z manga komiksů umožní divákům, aby se odpoutali od tradičního vnímání filmu, a naopak aby se ponořili do naplňující prázdnoty. Na střetu tektonických desek evropských nových vln a japonských bizarů se formuje „Koyaanisqatsi s komiksovými postavami“ i „Tarkovský se sluchátky“, jak režisér sám shrnuje své dílo. Dodejme, že se současně jedná o konejšivě hypnotickou vizi nihilistického světa, kde jsou lidé tak uzavření do sebe, že při poslouchání vlastních rádií ani nepostřehnou, že končí svět. (Festival otrlého diváka)

    3
  • Gate to Heaven
    Gate to Heaven (2003)
    Film
    Moderní pohádka odehrávající se na letišti ve Frankfurtu nad Mohanem se vyznačuje nejen mezinárodním obsazením, ale i zasazením prvků bollywoodského filmu do německého prostředí. Vycházející hvězda Bollywoodu Masumi Makhija a herec ruského původu Valera Nikolaev, který se objevil ve snímku Stevena Spielberga Terminál (Terminal, 2004), tvoří dvojici, jež se může potkat snad opravdu jenom na mezinárodním letišti. [34. LFŠ 2008]
    60%
    Moderní pohádka odehrávající se na letišti ve Frankfurtu nad Mohanem se vyznačuje nejen mezinárodním obsazením, ale i zasazením prvků bollywoodského filmu do německého prostředí. Vycházející hvězda Bollywoodu Masumi Makhija a herec ruského původu Valera Nikolaev, který se objevil ve snímku Stevena Spielberga Terminál (Terminal, 2004), tvoří dvojici, jež se může potkat snad opravdu jenom na mezinárodním letišti. [34. LFŠ 2008]
    4