?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Patrice Bertrand: Filmy a seriály

  • 1
  • Miluji tě
    Miluji tě (1986)
    FilmRole: Le client grincheux
    Asociální mladík Michel, který se stane psychicky i fyzicky závislý na nalezeném předmětu, připomíná některé postavy z předchozích Ferreriho filmů. Michel si tu vytváří závislost, jež postupně přerůstá v posedlost, svým vztahem k elektronické klíčence v podobě ženské tváře, která po každém zapískání vysloví ženským hlasem „I Love You - Miluji tě“. Klíčenka tady nesymbolizuje pouze závislost jedince na konzumních výrobcích kapitalistické společnosti, ale představuje také sexuálně fetišistický objekt, bez kterého není hrdina postupem času schopen dosáhnout orgasmu ani navázat trvalý partnerský vztah s opačným pohlavím. Ferreri zde přímo intertextově odkazuje na svůj snímek Dillinger je mrtvý, který Michel v závěru filmu sleduje v televizi a v němž také dochází k prolnutí reality a fikce. Otevřený konec, kdy hrdina plave v moři za iluzorní jachtou, vybízí diváka k různým interpretacím. Dosáhl Michel nové existence? Vyřeší své problémy útěkem ze skutečnosti do vlastní vytvořené iluze či sebevraždou v reálném světě? K podobným otázkám vybízí Ferreri též v závěru svého filmu Žádám o azyl (Chiedo asilo, 1979), kde se Roberto buďto identifikuje se světem dětské představivosti nebo společně s malým chlapcem ukončí život pod hladinou moře.
    65%
    Asociální mladík Michel, který se stane psychicky i fyzicky závislý na nalezeném předmětu, připomíná některé postavy z předchozích Ferreriho filmů. Michel si tu vytváří závislost, jež postupně přerůstá v posedlost, svým vztahem k elektronické klíčence v podobě ženské tváře, která po každém zapískání vysloví ženským hlasem „I Love You - Miluji tě“. Klíčenka tady nesymbolizuje pouze závislost jedince na konzumních výrobcích kapitalistické společnosti, ale představuje také sexuálně fetišistický objekt, bez kterého není hrdina postupem času schopen dosáhnout orgasmu ani navázat trvalý partnerský vztah s opačným pohlavím. Ferreri zde přímo intertextově odkazuje na svůj snímek Dillinger je mrtvý, který Michel v závěru filmu sleduje v televizi a v němž také dochází k prolnutí reality a fikce. Otevřený konec, kdy hrdina plave v moři za iluzorní jachtou, vybízí diváka k různým interpretacím. Dosáhl Michel nové existence? Vyřeší své problémy útěkem ze skutečnosti do vlastní vytvořené iluze či sebevraždou v reálném světě? K podobným otázkám vybízí Ferreri též v závěru svého filmu Žádám o azyl (Chiedo asilo, 1979), kde se Roberto buďto identifikuje se světem dětské představivosti nebo společně s malým chlapcem ukončí život pod hladinou moře.
    2
  • Vyčerpání
    Vyčerpání (2005)
    Film
    François Durrieux, manžel své paní Clémence a otec syna Benjamina, propracoval většinu čtyřicetiletého života v řadách zaměstnanců společnosti DSBO. A protože mu na jeho práci vždycky záleželo a nechtěl o ni přijít, nikdy neřekl svým šéfům ne, a to ani v momentě, kdy na něm vyžadovali nesmyslné přesčasy či úkony, díky nimž šla vniveč nejen Françoisova dovolená, ale vlastně celý jeho rodinný život. Vždy byl poslušný, loajální a zticha. Jenže jedné noci jeho kolega a nejlepší přítel Simon Lacaze spáchá po potupném vyhazovu sebevraždu a François pochopí, že už není důvod být hodnou ovcí v mlčenlivém stádu. Naopak, nadešel čas rebelie a boje za spravedlnost. Čas, který může strávit se svými blízkými, totiž nejde ničím nahradit. Mocná korporace ale není na podobnou neposlušnost zvyklá a zvykat si rozhodně nehodlá. V dramatu režisérky Fabienne Godetové, jež bylo dekorováno dvěma cenami na mezinárodním filmovém festivalu v Šanghaji, začíná válka vůlí, která bude mít své oběti.
    Žánry:Drama
    64%
    François Durrieux, manžel své paní Clémence a otec syna Benjamina, propracoval většinu čtyřicetiletého života v řadách zaměstnanců společnosti DSBO. A protože mu na jeho práci vždycky záleželo a nechtěl o ni přijít, nikdy neřekl svým šéfům ne, a to ani v momentě, kdy na něm vyžadovali nesmyslné přesčasy či úkony, díky nimž šla vniveč nejen Françoisova dovolená, ale vlastně celý jeho rodinný život. Vždy byl poslušný, loajální a zticha. Jenže jedné noci jeho kolega a nejlepší přítel Simon Lacaze spáchá po potupném vyhazovu sebevraždu a François pochopí, že už není důvod být hodnou ovcí v mlčenlivém stádu. Naopak, nadešel čas rebelie a boje za spravedlnost. Čas, který může strávit se svými blízkými, totiž nejde ničím nahradit. Mocná korporace ale není na podobnou neposlušnost zvyklá a zvykat si rozhodně nehodlá. V dramatu režisérky Fabienne Godetové, jež bylo dekorováno dvěma cenami na mezinárodním filmovém festivalu v Šanghaji, začíná válka vůlí, která bude mít své oběti.
    Žánry:Drama
    3
  • Řidič a fantom
    Řidič a fantom (1996)
    Film
    Georges (Gérard Jugnot) pracuje už celá léta jako řidič Philippa Brunneau - Tessiera (Philippe Noiret), nepříjemného finančního magnáta. Když jednoho dne vyhraje v loterii milion, řekne šéfovi od plic, co si o něm ve skutečnosti myslí, podá výpověď a těší se, jak si s manželkou užije nabytého bohatství. Jenže Brunneau - Tessier má mnohem víc nepřátel - při atentátu na něj to omylem schytá i Georges. Na místě zemře, ale se světem se překvapivě neloučí - zůstává zde jako duch a totéž potká i jeho zaměstnavatele. Oba rozkmotření pánové se tedy znovu dávají dohromady a konsternovaně zjišťují, že ani jeden z nich nikomu nechybí...
    Žánry:FantasyKomedie
    58%
    Georges (Gérard Jugnot) pracuje už celá léta jako řidič Philippa Brunneau - Tessiera (Philippe Noiret), nepříjemného finančního magnáta. Když jednoho dne vyhraje v loterii milion, řekne šéfovi od plic, co si o něm ve skutečnosti myslí, podá výpověď a těší se, jak si s manželkou užije nabytého bohatství. Jenže Brunneau - Tessier má mnohem víc nepřátel - při atentátu na něj to omylem schytá i Georges. Na místě zemře, ale se světem se překvapivě neloučí - zůstává zde jako duch a totéž potká i jeho zaměstnavatele. Oba rozkmotření pánové se tedy znovu dávají dohromady a konsternovaně zjišťují, že ani jeden z nich nikomu nechybí...
    Žánry:FantasyKomedie
    4