?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Robert Bauer: Filmy a seriály

  • Kids
    Kids (1995)
    Film

    52-tiletý režisér Larry Clark ve filmu KIDS velmi přesvědčivě zachytil podle scénáře devatenáctiletého mladíka jeden den ze života newyorských teenagerů, jejichž čas takřka beze zbytku vyplňují drogy a sex. Mladíček Telly je posedlý získáváním nezletilých panenských milenek. Kromě jiných předností to pro něj znamená jistotu, že se nenakazí nějakou pohlavní chorobou. Právě on však nevědomky šíří AIDS...

    Film je velmi sugestivní a znepokojivou moralitou, varující před drogami, násilím a promiskuitou. Clark obsadil do filmu výhradně neherce, jež dokázal přimět k mimořádně spontánnímu projevu. Dospělí se ve filmu až na několik výjimek neobjevují; svět osmnáctiletých "dětí" tu existuje jakoby v izolaci, takže dospělí tu nevystupují ani jako "nepřátelé". Clark bohužel nezachycuje sociální zázemí svých postav a jen sporadickými náznaky obohacuje jejich poněkud jednostrunnou charakterizaci. Snímek, v četných erotických scénách balancující na hranici měkké pornografie, je v domácích kinech přístupný (na rozdíl o některých zahraničních států) již od patnácti let. Právě mladé generaci je totiž Clarkovo dílo jako memento určeno.

    67%

    52-tiletý režisér Larry Clark ve filmu KIDS velmi přesvědčivě zachytil podle scénáře devatenáctiletého mladíka jeden den ze života newyorských teenagerů, jejichž čas takřka beze zbytku vyplňují drogy a sex. Mladíček Telly je posedlý získáváním nezletilých panenských milenek. Kromě jiných předností to pro něj znamená jistotu, že se nenakazí nějakou pohlavní chorobou. Právě on však nevědomky šíří AIDS...

    Film je velmi sugestivní a znepokojivou moralitou, varující před drogami, násilím a promiskuitou. Clark obsadil do filmu výhradně neherce, jež dokázal přimět k mimořádně spontánnímu projevu. Dospělí se ve filmu až na několik výjimek neobjevují; svět osmnáctiletých "dětí" tu existuje jakoby v izolaci, takže dospělí tu nevystupují ani jako "nepřátelé". Clark bohužel nezachycuje sociální zázemí svých postav a jen sporadickými náznaky obohacuje jejich poněkud jednostrunnou charakterizaci. Snímek, v četných erotických scénách balancující na hranici měkké pornografie, je v domácích kinech přístupný (na rozdíl o některých zahraničních států) již od patnácti let. Právě mladé generaci je totiž Clarkovo dílo jako memento určeno.

    1
  • Cesta do města
    Cesta do města (1996)
    Film

    Eliza D'Amico žije se svým mužem Louisem na předměstí New Yorku Long Island, v hezkém domě jen kousek od sídla jejích věčně se hašteřících rodičů, a vždycky si myslela, že jejich manželství patří k těm výjimečně šťastným. Myslela si to ještě večer, když se vrátili po rodinné sešlosti na Den díkůvzdání u jejích rodičů a šeptali si v posteli slůvka plná lásky. Jenže už ráno se zdá všechno jinak. Louis, který pracuje v jednom velkém vydavatelství, odjede do kanceláře s tím, že se večer nevrátí, protože musí na slavnostní večírek k uvedení nové knihy a tak se vyspí v kanceláři. Krátce poté objeví Elize náhodou v jeho věcech záhadné psaníčko ve formě milostné básně, které napsala nějaká Sandy a je určeno Louisovi. Znepokojená žena si není jistá co to má znamenat, pojme však podezření, že by manžel mohl mít milenku. Vezme tedy dopis a vydá se za matkou Ritou, aby ji požádala o radu. Zastihne v domě nejen matku a otce Jima, ale také svou mladší poněkud výstřední sestru Jo a jejího poněkud nudného domýšlivého přítele Carla. Všichni se nacpou do zchátralého rodinného kombi a vyrazí do města, aby našli Louise a Elize se ho mohla na rovinu zeptat jak je to s tím milostným psaníčkem. Což, jak se vzápětí ukáže, nebude tak snadné, protože Louis před malou chvílí ze své kanceláře odešel. Zahlédnou ho sice jak nasedá do taxíku a pustí se za ním, hned na první křižovatce je však zastaví semafor a taxík se jim ztratí z dohledu. Touto nejkratší automobilovou honičkou v historii filmu začíná cesta, během níž pět lidí potká řadu zajímavých lidí, ale hlavně dostane šanci nahlédnout do vlastních problémů.

    64%

    Eliza D'Amico žije se svým mužem Louisem na předměstí New Yorku Long Island, v hezkém domě jen kousek od sídla jejích věčně se hašteřících rodičů, a vždycky si myslela, že jejich manželství patří k těm výjimečně šťastným. Myslela si to ještě večer, když se vrátili po rodinné sešlosti na Den díkůvzdání u jejích rodičů a šeptali si v posteli slůvka plná lásky. Jenže už ráno se zdá všechno jinak. Louis, který pracuje v jednom velkém vydavatelství, odjede do kanceláře s tím, že se večer nevrátí, protože musí na slavnostní večírek k uvedení nové knihy a tak se vyspí v kanceláři. Krátce poté objeví Elize náhodou v jeho věcech záhadné psaníčko ve formě milostné básně, které napsala nějaká Sandy a je určeno Louisovi. Znepokojená žena si není jistá co to má znamenat, pojme však podezření, že by manžel mohl mít milenku. Vezme tedy dopis a vydá se za matkou Ritou, aby ji požádala o radu. Zastihne v domě nejen matku a otce Jima, ale také svou mladší poněkud výstřední sestru Jo a jejího poněkud nudného domýšlivého přítele Carla. Všichni se nacpou do zchátralého rodinného kombi a vyrazí do města, aby našli Louise a Elize se ho mohla na rovinu zeptat jak je to s tím milostným psaníčkem. Což, jak se vzápětí ukáže, nebude tak snadné, protože Louis před malou chvílí ze své kanceláře odešel. Zahlédnou ho sice jak nasedá do taxíku a pustí se za ním, hned na první křižovatce je však zastaví semafor a taxík se jim ztratí z dohledu. Touto nejkratší automobilovou honičkou v historii filmu začíná cesta, během níž pět lidí potká řadu zajímavých lidí, ale hlavně dostane šanci nahlédnout do vlastních problémů.

    2
  • Tromeo & Juliet
    Tromeo & Juliet (1996)
    Film

    Produkční společnost Troma si získala srdce nonkonformních filmových fandů rozjařilými a přemrštěnými braky, které v záplavě tělesných tekutin oslavují vše přízemní a humusné a kterým není nic svaté. Ačkoli si Troma bere na paškál především modly amerického životního stylu jako jsou superhrdinové, fastfoody či střední školy, v polovině devadesátek svou pozornost obrátila k největší klasice romantické literatury. Zatímco staromilci bijí na poplach, přední dramatik alžbětinské Anglie překvapivě nemá moc důvodů rotovat v hrobě. Tromeo a Julie totiž je až nečekaně funkční a promyšlenou interpretací nehynoucího příběhu dvou zahynulých milenců. Jistě, z překrásné Verony se děj přesunul na zaflusaný Manhattan, znesvářené rody nejsou v žádném případě vznešené, spíše prohnilé, vyšinuté a zvrácené a té krve, co znovu beznadějně smáčí krev dříve prolitou, je tentokráte trochu více. Ale to jsou jen prostředky adaptace, které umožňují, aby příběh ožil novou energií a promluvil k divákům, které by kostýmní recitace veršovánek odrazovaly. Právě ve zdejším karnevalovém reji tromáckých bizarních naturščiků, bláznivých úchyláren, pukajících hlav, hysterického pitvoření a fekálního humoru o to více vynikne křehkost i síla osudové lásky. Dodejme, že zde sbíral zkušenosti a poznával, co je opravdový odvaz, James Gunn, režisér o poznání tuctovějšího odvazu Strážci galaxie. Aby lákavých jmen nebylo málo, s jiskrou v srdci a touhou v měšci se do filmu položí dabérské duo Samantha Bifidus a Josef Vokurka. (Festival otrlého diváka 2017)

    61%

    Produkční společnost Troma si získala srdce nonkonformních filmových fandů rozjařilými a přemrštěnými braky, které v záplavě tělesných tekutin oslavují vše přízemní a humusné a kterým není nic svaté. Ačkoli si Troma bere na paškál především modly amerického životního stylu jako jsou superhrdinové, fastfoody či střední školy, v polovině devadesátek svou pozornost obrátila k největší klasice romantické literatury. Zatímco staromilci bijí na poplach, přední dramatik alžbětinské Anglie překvapivě nemá moc důvodů rotovat v hrobě. Tromeo a Julie totiž je až nečekaně funkční a promyšlenou interpretací nehynoucího příběhu dvou zahynulých milenců. Jistě, z překrásné Verony se děj přesunul na zaflusaný Manhattan, znesvářené rody nejsou v žádném případě vznešené, spíše prohnilé, vyšinuté a zvrácené a té krve, co znovu beznadějně smáčí krev dříve prolitou, je tentokráte trochu více. Ale to jsou jen prostředky adaptace, které umožňují, aby příběh ožil novou energií a promluvil k divákům, které by kostýmní recitace veršovánek odrazovaly. Právě ve zdejším karnevalovém reji tromáckých bizarních naturščiků, bláznivých úchyláren, pukajících hlav, hysterického pitvoření a fekálního humoru o to více vynikne křehkost i síla osudové lásky. Dodejme, že zde sbíral zkušenosti a poznával, co je opravdový odvaz, James Gunn, režisér o poznání tuctovějšího odvazu Strážci galaxie. Aby lákavých jmen nebylo málo, s jiskrou v srdci a touhou v měšci se do filmu položí dabérské duo Samantha Bifidus a Josef Vokurka. (Festival otrlého diváka 2017)

    3