?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Sarah Brewerton: Filmy a seriály

  • Byl by to hřích
    Byl by to hřích (2021)
    Seriál

    Příběh o lásce, životě a ztrátě dd cenami ověnčeného scénáristy Russella T Daviese. Je rok 1981, začátek nového desetiletí a Ritchie (Olly Alexander), Roscoe (Omari Douglas) a Colin (Callum Scott Howells) začínají nový život v Londýně. Mladé homosexuály, kteří se zpočátku vůbec neznají, a jejich nejlepší kamarádku Jill (Lydia Westová) svede osud dohromady a brzy se začnou navzájem dělit o svá dobrodružství. Začíná se však šířit nový virus a jejich životy budou vystaveny zkoušce způsobem, jaký si nikdy nedovedli představit. Desetiletí ubíhají a oni vyrůstají ve stínu AIDS, odhodláni žít a milovat vášnivěji než kdy dřív. (HBO GO)

    Režie:Peter Hoar
    83%

    Příběh o lásce, životě a ztrátě dd cenami ověnčeného scénáristy Russella T Daviese. Je rok 1981, začátek nového desetiletí a Ritchie (Olly Alexander), Roscoe (Omari Douglas) a Colin (Callum Scott Howells) začínají nový život v Londýně. Mladé homosexuály, kteří se zpočátku vůbec neznají, a jejich nejlepší kamarádku Jill (Lydia Westová) svede osud dohromady a brzy se začnou navzájem dělit o svá dobrodružství. Začíná se však šířit nový virus a jejich životy budou vystaveny zkoušce způsobem, jaký si nikdy nedovedli představit. Desetiletí ubíhají a oni vyrůstají ve stínu AIDS, odhodláni žít a milovat vášnivěji než kdy dřív. (HBO GO)

    Režie:Peter Hoar
    1
  • Podfukáři
    Podfukáři (2004)
    Seriál
    83%
    2
  • Life on Mars
    Life on Mars (2006)
    Seriál
    DCI Sam Tyler je schopný manchesterský kriminalista. Při pronásledování podezřelého se dostane do těžké dopravní nehody a upadne do bezvědomí. Tyler se probírá zmatený, s nejasnými vzpomínkami a s hrůzou zjišťuje, že se nachází v roce 1973. Už není DCI, ale pouze inspektor, a zrovna byl přeložen na jiné manchesterské policejní oddělení. Zde se potkává s další ústřední postavou seriálu, svým šéfem, DCI Genem Huntem. Hunt neboli "Guv" je typem drsného pouličního policajta, tedy přesným opakem "moderního" Sama Tylera. Sam netuší, proč se ocitl v 70. letech. Je snad v komatu a žije v nějakém zvláštním snu? Nebo cestoval časem do minulosti? Bude na to muset přijít, jinak se nedokáže vrátit zpět. Ale o čem LIFE ON MARS doopravdy je? Je o prolnutí současnosti a minulosti. Na jedné straně Sam Tyler, policista 21. století, znalý moderních vyšetřovacích postupů. Na druhé Gene Hunter, starý dobrý pouliční polda, který z vás klidně vymlátí duši, aby dostal svou odpověď.
    80%
    DCI Sam Tyler je schopný manchesterský kriminalista. Při pronásledování podezřelého se dostane do těžké dopravní nehody a upadne do bezvědomí. Tyler se probírá zmatený, s nejasnými vzpomínkami a s hrůzou zjišťuje, že se nachází v roce 1973. Už není DCI, ale pouze inspektor, a zrovna byl přeložen na jiné manchesterské policejní oddělení. Zde se potkává s další ústřední postavou seriálu, svým šéfem, DCI Genem Huntem. Hunt neboli "Guv" je typem drsného pouličního policajta, tedy přesným opakem "moderního" Sama Tylera. Sam netuší, proč se ocitl v 70. letech. Je snad v komatu a žije v nějakém zvláštním snu? Nebo cestoval časem do minulosti? Bude na to muset přijít, jinak se nedokáže vrátit zpět. Ale o čem LIFE ON MARS doopravdy je? Je o prolnutí současnosti a minulosti. Na jedné straně Sam Tyler, policista 21. století, znalý moderních vyšetřovacích postupů. Na druhé Gene Hunter, starý dobrý pouliční polda, který z vás klidně vymlátí duši, aby dostal svou odpověď.
    3
  • Criminal Justice
    Criminal Justice (2008)
    Seriál
    76%
    4
  • 5
  • Parchant s ďáblem v těle
    Parchant s ďáblem v těle (2022)
    Seriál
    • Netflix
    71%
    6
  • Nolly
    Nolly (2023)
    Minisérie
    • Max
    71%
    7
  • Králíček Sameťáček
    Králíček Sameťáček (2023)
    Film
    • Apple TV+
    • Canal+
    70%
    8
  • Pět dní
    Pět dní (2007)
    Seriál
    • Max

    Nic nenasvědčovalo tomu, že by ten den měl být v životě rodiny Wellingsových něčím výjimečný. Matt, bývalý voják a momentální trenér ve fitku, byl jako vždycky v práci, Leanne se s malou Rosie a o dva roky starším Ethanem chystala zajet do útulku pro zamluveného psa a pak do domova důchodců za svým dědečkem, dospívající Tanya z prvního Leannina manželství se vymluvila na úkoly, aby nemusela s nimi... Úplně obyčejný den v životě úplně obyčejné rodiny. Nikdo nevěděl, že ode dneška už nikdy nic nebude jako dřív. Že dědeček bude na svou vnučku a pravnoučata čekat marně. Že policie, kterou zburcuje, najde v noci na dálničním odpočívadle otevřené opuštěné auto, že nikdo nebude schopen odpovědět na jedinou otázku z těch, které se okamžitě vyrojí: Co se vlastně stalo? Kde všichni jsou? Je to únos? Ale mohl vůbec někdo nepozorovaně unést matku, její dvě děti a psa? Nebo je to jen kamufláž, která má zmást stopy, a Leanne dobrovolně odešla za někým jiným? Bylo opravdu jejich manželství tak šťastné a bez mráčku, jak tvrdí Matt? Policie tápe a bulvár se žene za senzací. Ostatně není divu. Může být ideálnější téma pro trháky z prvních stran, než atraktivní blondýnka, dvě rozkošné děti a pes, kteří zmizeli za tak záhadných okolností?

    Britská minisérie Pět dní byla dokončena měsíce předtím, než zmizení malé Madeleine McCannové z portugalského letoviska rozpoutalo mezinárodní šílenství, i když by se na první pohled mohlo zdát, že jím byla přímo inspirována. Její scenáristce Gwyneth Hughesové však šlo přesně o toto. O zachycení všeho toho, co je spjato s takovým senzačním zločinem, o to, co to udělá s rodinou, příbuznými a konec konců i vyšetřovateli, o podezření, které to na všechny, dokonce i ty, kteří jsou nejvíc zasaženi, vrhá. Neboť každý má co skrývat. I v úplně obyčejných, normálních rodinách má každý jejich člen svá malá, obyčejná tajemství. Která pak mohou v případě takovéhle strašné události vrhnout na svého nositele úplně jiné, zkreslené světlo. "Jsem v podstatě dokumentaristka," říká o sobě Hughesová, "a mám ráda příběhy ze života, příběhy, které se staly. Nebo alespoň takové, které se stát mohly." Není to však jen příběh sám, který autorku zajímá. Jde jí také - a především - o pohled na jednání člověka v mezní životní situaci, o sondu do mezilidských vztahů, o rozkrytí jednotlivých charakterů všech zúčastněných, tak jak se vyvíjejí v průběhu celé události. Proto těch "pět dní". Pět dní, které byly klíčové pro celé více než dva měsíce se vlekoucí vyšetřování tohoto případu. Den první, den třetí, den dvacátý osmý...

    60%

    Nic nenasvědčovalo tomu, že by ten den měl být v životě rodiny Wellingsových něčím výjimečný. Matt, bývalý voják a momentální trenér ve fitku, byl jako vždycky v práci, Leanne se s malou Rosie a o dva roky starším Ethanem chystala zajet do útulku pro zamluveného psa a pak do domova důchodců za svým dědečkem, dospívající Tanya z prvního Leannina manželství se vymluvila na úkoly, aby nemusela s nimi... Úplně obyčejný den v životě úplně obyčejné rodiny. Nikdo nevěděl, že ode dneška už nikdy nic nebude jako dřív. Že dědeček bude na svou vnučku a pravnoučata čekat marně. Že policie, kterou zburcuje, najde v noci na dálničním odpočívadle otevřené opuštěné auto, že nikdo nebude schopen odpovědět na jedinou otázku z těch, které se okamžitě vyrojí: Co se vlastně stalo? Kde všichni jsou? Je to únos? Ale mohl vůbec někdo nepozorovaně unést matku, její dvě děti a psa? Nebo je to jen kamufláž, která má zmást stopy, a Leanne dobrovolně odešla za někým jiným? Bylo opravdu jejich manželství tak šťastné a bez mráčku, jak tvrdí Matt? Policie tápe a bulvár se žene za senzací. Ostatně není divu. Může být ideálnější téma pro trháky z prvních stran, než atraktivní blondýnka, dvě rozkošné děti a pes, kteří zmizeli za tak záhadných okolností?

    Britská minisérie Pět dní byla dokončena měsíce předtím, než zmizení malé Madeleine McCannové z portugalského letoviska rozpoutalo mezinárodní šílenství, i když by se na první pohled mohlo zdát, že jím byla přímo inspirována. Její scenáristce Gwyneth Hughesové však šlo přesně o toto. O zachycení všeho toho, co je spjato s takovým senzačním zločinem, o to, co to udělá s rodinou, příbuznými a konec konců i vyšetřovateli, o podezření, které to na všechny, dokonce i ty, kteří jsou nejvíc zasaženi, vrhá. Neboť každý má co skrývat. I v úplně obyčejných, normálních rodinách má každý jejich člen svá malá, obyčejná tajemství. Která pak mohou v případě takovéhle strašné události vrhnout na svého nositele úplně jiné, zkreslené světlo. "Jsem v podstatě dokumentaristka," říká o sobě Hughesová, "a mám ráda příběhy ze života, příběhy, které se staly. Nebo alespoň takové, které se stát mohly." Není to však jen příběh sám, který autorku zajímá. Jde jí také - a především - o pohled na jednání člověka v mezní životní situaci, o sondu do mezilidských vztahů, o rozkrytí jednotlivých charakterů všech zúčastněných, tak jak se vyvíjejí v průběhu celé události. Proto těch "pět dní". Pět dní, které byly klíčové pro celé více než dva měsíce se vlekoucí vyšetřování tohoto případu. Den první, den třetí, den dvacátý osmý...

    9