?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Karrie Aubuchon: Filmy a seriály

  • Hříšné noci
    Hříšné noci (1997)
    Film
    • Google Play
    • iTunes

    Každý má pro něco vlohy. Pohled do zákulisí kalifornského pornoprůmyslu 70. let v americkém filmu.
    Režisér Paul Thomas Anderson (nar. 1970) patří k nejzajímavějším tvůrcům současného amerického filmu. Rázem na sebe upozornil svým druhým celovečerním filmem Hříšné noci (1997), v němž zobrazil zákulisí filmového pornoprůmyslu v 70. letech, jehož centrem bylo kalifornské San Fernando Valley. Hrdinou příběhu, inspirovaného skutečnou postavou pornoherce Johna Holmese, je mladík Eddie Adams, který se díky mimořádným fyzickým předpokladům stává oblíbenou hvězdou pornografických filmů pod uměleckým jménem Dirk Diggler. Jako chráněnec režiséra Jacka Hornera (Burt Reynolds) a jeho milenky a hlavní představitelky Amber (Julianne Mooreová) stoupá na žebříčku popularity až k závratným výšinám, aby se díky nezřízenému životu s drogami a alkoholem stejně rychle zase propadl na dno... Anderson pojednává choulostivé téma s překvapivou filmařskou vyzrálostí i porozuměním pro své postavy, pro něž sex už nepředstavuje téměř žádné vzrušení, ale jen tvrdou práci. Jeho pohled na "zlaté období" pornoprůmyslu, kdy se ještě natáčelo na 35 mm materiál (video se teprve začínalo prosazovat) a nejproslulejší díla žánru, jako např. Hluboké hrdlo, se promítala v legitimních kinech, je zbaven nánosu zbytečné nostalgie a zachovává si humorný nadhled. Z mnoha ocenění, jež snímek získal, připomínáme oscarové nominace za Andersonův původní scénář a za vedlejší herecké výkony Burta Reynoldse a Julianne Mooreové, kteří ještě obdrželi ceny Národní společnosti filmových kritiků a Asociace losangeleských filmových kritiků.

    78%

    Každý má pro něco vlohy. Pohled do zákulisí kalifornského pornoprůmyslu 70. let v americkém filmu.
    Režisér Paul Thomas Anderson (nar. 1970) patří k nejzajímavějším tvůrcům současného amerického filmu. Rázem na sebe upozornil svým druhým celovečerním filmem Hříšné noci (1997), v němž zobrazil zákulisí filmového pornoprůmyslu v 70. letech, jehož centrem bylo kalifornské San Fernando Valley. Hrdinou příběhu, inspirovaného skutečnou postavou pornoherce Johna Holmese, je mladík Eddie Adams, který se díky mimořádným fyzickým předpokladům stává oblíbenou hvězdou pornografických filmů pod uměleckým jménem Dirk Diggler. Jako chráněnec režiséra Jacka Hornera (Burt Reynolds) a jeho milenky a hlavní představitelky Amber (Julianne Mooreová) stoupá na žebříčku popularity až k závratným výšinám, aby se díky nezřízenému životu s drogami a alkoholem stejně rychle zase propadl na dno... Anderson pojednává choulostivé téma s překvapivou filmařskou vyzrálostí i porozuměním pro své postavy, pro něž sex už nepředstavuje téměř žádné vzrušení, ale jen tvrdou práci. Jeho pohled na "zlaté období" pornoprůmyslu, kdy se ještě natáčelo na 35 mm materiál (video se teprve začínalo prosazovat) a nejproslulejší díla žánru, jako např. Hluboké hrdlo, se promítala v legitimních kinech, je zbaven nánosu zbytečné nostalgie a zachovává si humorný nadhled. Z mnoha ocenění, jež snímek získal, připomínáme oscarové nominace za Andersonův původní scénář a za vedlejší herecké výkony Burta Reynoldse a Julianne Mooreové, kteří ještě obdrželi ceny Národní společnosti filmových kritiků a Asociace losangeleských filmových kritiků.

    1
  • Od soumraku do úsvitu
    Od soumraku do úsvitu (1996)
    Film
    • iTunes
    • SWEET.TV
    Od soumraku do úsvitu (From Dusk Till Dawn) je americká hororová komedie, ve které dva bankovní lupiči prchají před spravedlností do Mexika. Cestou střílejí skoro po všem, co se hýbe. Mrtvých už je požehnaně, ale na lítost není čas. Ostatně největší dobrodružství je teprve čeká za mexickými hranicemi. Tam, v místním baru, se mají setkat s komplicem, který jim poskytne azyl. Situaci však mírně zkomplikuje zjištění, že obsluha včetně striptérek jsou krvelační upíři...
    76%
    Od soumraku do úsvitu (From Dusk Till Dawn) je americká hororová komedie, ve které dva bankovní lupiči prchají před spravedlností do Mexika. Cestou střílejí skoro po všem, co se hýbe. Mrtvých už je požehnaně, ale na lítost není čas. Ostatně největší dobrodružství je teprve čeká za mexickými hranicemi. Tam, v místním baru, se mají setkat s komplicem, který jim poskytne azyl. Situaci však mírně zkomplikuje zjištění, že obsluha včetně striptérek jsou krvelační upíři...
    2
  • V chřtánu šílenství
    V chřtánu šílenství (1995)
    Film

    „Skutečnost už není, co bývala.“ Tahle věta zazní v jedné scéně klasického devadesátkového hororu Johna Carpentera V chřtánu šílenství a klidně by mohla být jeho mottem. Tím, co tu narušuje soudržnost světa, jsou bestsellery hororového romanopisce Suttera Canea, které některým čtenářům způsobují notné psychické potíže. Po zmizelém spisovateli začne pátrat vyšetřovatel pojišťovacích podvodů John Trent, aniž by tušil, že se ocitne v samotném chřtánu šílenství, odkud přichází děsivé, monstrózní zlo ohrožující celou lidskou civilizaci. Snímek je závěrem Carpenterovy volné „apokalyptické trilogie“, do níž se počítají ještě filmy Věc a Vládce temnot. A je to završení vskutku mimořádné. Carpenterův obraz postupně se rozpadající reality je poctou dvěma mistrům literární hrůzy dvacátého století, H. P. Lovecraftovi (název je variací na Lovecraftovu novelu V horách šílenství) a Stephenu Kingovi (Cane zasazuje své knihy do městečka Hobb‘s End, které odkazuje ke Kingovu fiktivnímu městu Castle Rock). Halucinační, matoucí vyprávěcí struktura filmu, jež si nezadá s nejdivočejšími lynchovskými mindfucky, dodnes dráždí řadu diváků, kteří film odmítají jako nesrozumitelný blábol. Minimálně stejný počet fanoušků tento fantasmagorický hororový klenot naopak řadí mezi vůbec nejlepší Carpenterova díla. (Festival otrlého diváka)

    72%

    „Skutečnost už není, co bývala.“ Tahle věta zazní v jedné scéně klasického devadesátkového hororu Johna Carpentera V chřtánu šílenství a klidně by mohla být jeho mottem. Tím, co tu narušuje soudržnost světa, jsou bestsellery hororového romanopisce Suttera Canea, které některým čtenářům způsobují notné psychické potíže. Po zmizelém spisovateli začne pátrat vyšetřovatel pojišťovacích podvodů John Trent, aniž by tušil, že se ocitne v samotném chřtánu šílenství, odkud přichází děsivé, monstrózní zlo ohrožující celou lidskou civilizaci. Snímek je závěrem Carpenterovy volné „apokalyptické trilogie“, do níž se počítají ještě filmy Věc a Vládce temnot. A je to završení vskutku mimořádné. Carpenterův obraz postupně se rozpadající reality je poctou dvěma mistrům literární hrůzy dvacátého století, H. P. Lovecraftovi (název je variací na Lovecraftovu novelu V horách šílenství) a Stephenu Kingovi (Cane zasazuje své knihy do městečka Hobb‘s End, které odkazuje ke Kingovu fiktivnímu městu Castle Rock). Halucinační, matoucí vyprávěcí struktura filmu, jež si nezadá s nejdivočejšími lynchovskými mindfucky, dodnes dráždí řadu diváků, kteří film odmítají jako nesrozumitelný blábol. Minimálně stejný počet fanoušků tento fantasmagorický hororový klenot naopak řadí mezi vůbec nejlepší Carpenterova díla. (Festival otrlého diváka)

    3
  • 4
  • Upír v Brooklynu
    Upír v Brooklynu (1995)
    Film
    • Google Play

    V brooklynském přístavu přistane prázdná loď plná mrtvých, kterou opustí velký vlk, který se později promění v muže a zmizí v ulicích města. Když zanedlouho poté chytí v ulicích města dvojice italských mafiánů mladého dlužníka Julia, vmísí se do sporu elegantní černoch Maximillian, který chce, aby ušetřili mladíkovo srdce. Jeden z mafiánů ho sice zabije, Maximillian však pobaveně vstane a oba mafiány hravě vyřídí. Julia, který se před ním pokusil uprchnout, chytí a kapkou své krve z něj udělá svého sluhu. Maximilian je totiž upír. Poslední svého druhu. Aby zachránil svůj rod před zánikem, musí do následujícího úplňku najít a získat ženu, která netuší, že je napůl upírka. Případ lodi plné mrtvých dostane na starost detektiv Justice, jehož kolegyni Ritu mrtvoly s vysátou krví podivně fascinují. A právě v ní Maximiilian pozná hledanou ženu a protože se mu žena musí oddat dobrovolně, začne kolem ní splétat jemnou pavučinu svodů. Když jsou pak objeveny mrtvoly italských mafiánů, rozhodne se detektiv požádat o pomoc dr. Zeka, odborníka na záhady. Ten tvrdí, že do Brooklynu dorazil upír. Maximillian několikrát zachrání Ritě život a téměř se mu ji podaří získat, jeho rafinované pokusy však neúmyslně maří jednou Julius, jindy zase Justice, který Ritu miluje. Přesto se mu podaří dostat ji do situace, kdy mu žena podlehne. Začne se měnit v upíra, když je však objevena mrtvola její kamarádky Nikky, jenž se také stala obětí upírova hladu, pokusí se žena z upírova vlivu vymanit. Pochopí, že Maximillian je původcem všech podivných úmrtí a když dojde k rozhodujícímu střetnutí, musí se rozhodnout, zda podlehne kouzlu šarmantního upíra a přijme bohatství, nesmrtelnost a vše co jí nabízí, nebo zůstane člověkem.

    Režie:Wes Craven
    46%

    V brooklynském přístavu přistane prázdná loď plná mrtvých, kterou opustí velký vlk, který se později promění v muže a zmizí v ulicích města. Když zanedlouho poté chytí v ulicích města dvojice italských mafiánů mladého dlužníka Julia, vmísí se do sporu elegantní černoch Maximillian, který chce, aby ušetřili mladíkovo srdce. Jeden z mafiánů ho sice zabije, Maximillian však pobaveně vstane a oba mafiány hravě vyřídí. Julia, který se před ním pokusil uprchnout, chytí a kapkou své krve z něj udělá svého sluhu. Maximilian je totiž upír. Poslední svého druhu. Aby zachránil svůj rod před zánikem, musí do následujícího úplňku najít a získat ženu, která netuší, že je napůl upírka. Případ lodi plné mrtvých dostane na starost detektiv Justice, jehož kolegyni Ritu mrtvoly s vysátou krví podivně fascinují. A právě v ní Maximiilian pozná hledanou ženu a protože se mu žena musí oddat dobrovolně, začne kolem ní splétat jemnou pavučinu svodů. Když jsou pak objeveny mrtvoly italských mafiánů, rozhodne se detektiv požádat o pomoc dr. Zeka, odborníka na záhady. Ten tvrdí, že do Brooklynu dorazil upír. Maximillian několikrát zachrání Ritě život a téměř se mu ji podaří získat, jeho rafinované pokusy však neúmyslně maří jednou Julius, jindy zase Justice, který Ritu miluje. Přesto se mu podaří dostat ji do situace, kdy mu žena podlehne. Začne se měnit v upíra, když je však objevena mrtvola její kamarádky Nikky, jenž se také stala obětí upírova hladu, pokusí se žena z upírova vlivu vymanit. Pochopí, že Maximillian je původcem všech podivných úmrtí a když dojde k rozhodujícímu střetnutí, musí se rozhodnout, zda podlehne kouzlu šarmantního upíra a přijme bohatství, nesmrtelnost a vše co jí nabízí, nebo zůstane člověkem.

    Režie:Wes Craven
    5