?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Gladys Atkinson: Filmy a seriály

  • Richard III.
    Richard III. (1955)
    Film
    Příběh Anglie jako jiných zemí tvoří historie a legendy. Zbaveny svých legend by dějiny světa byly suchopárné jako slova bez poezie, květy bez vůně, mysl bez imaginace. Děj této legendy, jedné z nejslavnějších i nejhanebnějších zároveň, vížících se k anglické koruně, zavádí svého diváka do druhé poloviny 15. století. Do doby, které předcházela stoletá válka mezi dvěma nejmocnějšími feudálními rody, usilujícími o získání dědičného práva na anglický trůn. V bojích mezi přívrženci Lancasterů (kteří měli ve znaku červenou růži) a Yorků (bílá růže), se stará nejvyšší šlechta Anglie téměř zlikvidovala. Zvítězil Edward IV. (1461-83) z rodu Yorků. Opíral se v duchu raného kapitalismu o města a snažil se vybudovat moc po vzoru renesančních vládců. Po jeho smrti se však na scéně objevuje jeho bratr Richard, muž s duší znetvořenou stejně jako jeho tělo, který se neštítil k dosažení osobních cílů nejodpornějších zločinů...
    76%
    Příběh Anglie jako jiných zemí tvoří historie a legendy. Zbaveny svých legend by dějiny světa byly suchopárné jako slova bez poezie, květy bez vůně, mysl bez imaginace. Děj této legendy, jedné z nejslavnějších i nejhanebnějších zároveň, vížících se k anglické koruně, zavádí svého diváka do druhé poloviny 15. století. Do doby, které předcházela stoletá válka mezi dvěma nejmocnějšími feudálními rody, usilujícími o získání dědičného práva na anglický trůn. V bojích mezi přívrženci Lancasterů (kteří měli ve znaku červenou růži) a Yorků (bílá růže), se stará nejvyšší šlechta Anglie téměř zlikvidovala. Zvítězil Edward IV. (1461-83) z rodu Yorků. Opíral se v duchu raného kapitalismu o města a snažil se vybudovat moc po vzoru renesančních vládců. Po jeho smrti se však na scéně objevuje jeho bratr Richard, muž s duší znetvořenou stejně jako jeho tělo, který se neštítil k dosažení osobních cílů nejodpornějších zločinů...
    1
  • Buď, anebo
    Buď, anebo (1954)
    Film
    • Netflix
    Meggie Hobsonová vede obuvnický obchod svého otce Henryho, a i když už není nejmladší, stále je ještě svobodná. Každodenní starost o finance, materiál a zákazníky ji zabere většinu času a ochuzuje ji o životní radosti. Maggie je však žena činu, která je rozhodnutá svůj život změnit. Vybere si za svého nastávajícího jednoho ze zaměstnanců svého otce, což on nese velmi nelibě a donutí svou dceru obchod opustit. Maggie toho ale nelituje a se svým budoucím mužem zakládá obchod s obuví. Dlouhá léta oba sloužili řemeslu, přišel čas, aby řemeslo sloužilo jim. Otec Henry Hobson zůstává v obchodě s dvěma mladšími dcerami, které také pomýšlejí na vdavky. Ve své ješitnosti si myslí, že vždycky musí být po jeho, avšak všechny tři dcery ho postupně vyvedou z omylu. Dokáže Maggie vše, co si předsevzala? Uzná starý Hobson, že každý má právo si zařídit život po svém?
    Režie:David Lean
    74%
    Meggie Hobsonová vede obuvnický obchod svého otce Henryho, a i když už není nejmladší, stále je ještě svobodná. Každodenní starost o finance, materiál a zákazníky ji zabere většinu času a ochuzuje ji o životní radosti. Maggie je však žena činu, která je rozhodnutá svůj život změnit. Vybere si za svého nastávajícího jednoho ze zaměstnanců svého otce, což on nese velmi nelibě a donutí svou dceru obchod opustit. Maggie toho ale nelituje a se svým budoucím mužem zakládá obchod s obuví. Dlouhá léta oba sloužili řemeslu, přišel čas, aby řemeslo sloužilo jim. Otec Henry Hobson zůstává v obchodě s dvěma mladšími dcerami, které také pomýšlejí na vdavky. Ve své ješitnosti si myslí, že vždycky musí být po jeho, avšak všechny tři dcery ho postupně vyvedou z omylu. Dokáže Maggie vše, co si předsevzala? Uzná starý Hobson, že každý má právo si zařídit život po svém?
    Režie:David Lean
    2
  • 3
  • 4