?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Thimios Bakatakis: Filmy a seriály

  • Špičák
    Špičák (2009)
    Film
    • KVIFF TV
    V domě obehnaném vysokou zdí bydlí podivná rodina: otec, matka, dvě dcery a syn. Jen otec může opustit dům, aby mohl vést nedalekou továrnu. Všechny tři děti procházejí zvláštní formou vzdělávání a jsou permanentně udržovány v panickém strachu z okolního prostředí. Jediným cizím návštěvníkem domu je Christina, zaměstnankyně továrny, která pravidelně přijíždí uspokojovat synovy sexuální potřeby. Jednoho dne Christina daruje jedné z dcer čelenku, jež září v šeru jasnou barvou, a požaduje za ni protislužbu. Co se stane, je-li přísně střežený režim domácnosti náhle narušen? Ve fascinujícím obraze lidské touhy ovládat druhé sleduje mladý režisér Yorgos Lanthimos podivnou mytologii jedné rodiny. (Zlín Film Festival)
    Žánry:DramaExtrémní
    74%
    V domě obehnaném vysokou zdí bydlí podivná rodina: otec, matka, dvě dcery a syn. Jen otec může opustit dům, aby mohl vést nedalekou továrnu. Všechny tři děti procházejí zvláštní formou vzdělávání a jsou permanentně udržovány v panickém strachu z okolního prostředí. Jediným cizím návštěvníkem domu je Christina, zaměstnankyně továrny, která pravidelně přijíždí uspokojovat synovy sexuální potřeby. Jednoho dne Christina daruje jedné z dcer čelenku, jež září v šeru jasnou barvou, a požaduje za ni protislužbu. Co se stane, je-li přísně střežený režim domácnosti náhle narušen? Ve fascinujícím obraze lidské touhy ovládat druhé sleduje mladý režisér Yorgos Lanthimos podivnou mytologii jedné rodiny. (Zlín Film Festival)
    Žánry:DramaExtrémní
    1
  • Humr
    Humr (2015)
    Film
    • Max
    • Google Play
    • iTunes
    • +1
    Budoucnost nepřeje singlům: všichni muži a ženy bez partnera jsou zatýkáni a odváženi do zařízení zvaného Hotel, v jehož prostředí si mají během 45 dnů najít spřízněnou duši. Komu se to nepovede, ten bude proměněn ve zvíře podle vlastního výběru a vyhnán do lesů. Tam žijí vzbouřenci, kteří si říkají Samotáři, a na ty jsou občas pořádány hony. Účast na honech je jedním z rituálů, jež jsou povinni sdílet nedobrovolní hosté Hotelu s ostatními. David (Colin Farrell) se dal odvézt do Hotelu smířen s osudem. Útěchou je mu pes, jehož smí mít s sebou v pokoji, netuše, že ne nadlouho. Bezbřehá imaginace řeckého tvůrce a jeho scenáristy dá Davidovi ještě okusit svobody v náruči lesních rebelů, poznat konečně lásku a zjistit, že si vůbec nepolepšil. Tak jako ve svých předchozích filmech i tady vrší Yorgos Lanthimos vtipně absurdní situace s příznačnou ironií a černým humorem a sdělení příběhu, jakkoliv se zdá nereálný, není zcela bez souvislostí s dneškem. (Falcon)
    70%
    Budoucnost nepřeje singlům: všichni muži a ženy bez partnera jsou zatýkáni a odváženi do zařízení zvaného Hotel, v jehož prostředí si mají během 45 dnů najít spřízněnou duši. Komu se to nepovede, ten bude proměněn ve zvíře podle vlastního výběru a vyhnán do lesů. Tam žijí vzbouřenci, kteří si říkají Samotáři, a na ty jsou občas pořádány hony. Účast na honech je jedním z rituálů, jež jsou povinni sdílet nedobrovolní hosté Hotelu s ostatními. David (Colin Farrell) se dal odvézt do Hotelu smířen s osudem. Útěchou je mu pes, jehož smí mít s sebou v pokoji, netuše, že ne nadlouho. Bezbřehá imaginace řeckého tvůrce a jeho scenáristy dá Davidovi ještě okusit svobody v náruči lesních rebelů, poznat konečně lásku a zjistit, že si vůbec nepolepšil. Tak jako ve svých předchozích filmech i tady vrší Yorgos Lanthimos vtipně absurdní situace s příznačnou ironií a černým humorem a sdělení příběhu, jakkoliv se zdá nereálný, není zcela bez souvislostí s dneškem. (Falcon)
    2
  • Slepá
    Slepá (2014)
    Film

    Po náhlé ztrátě zraku objevuje Ingrid zákoutí vlastní představivosti. Láska, touha i obavy se v nich zhmotňují s intenzitou, která si v ničem nezadá s vnějším světem. Kde je hranice mezi fantazií a realitou? Dráždivá sonda do vnitřního světa slepé ženy překvapuje bohatou vizualitou, otevřeným přístupem k sexu i absurdním humorem. Režisérovi Eskilu Vogtovi vynesla Slepá uznání na festivalech v Sundance a Berlíně; do českých kin snímek vyslali filmoví nadšenci, kteří svým hlasováním rozhodli o jeho vítězství v prvním ročníku projektu Scope50. (Aerofilms)

    Žánry:Drama
    Režie:Eskil Vogt
    65%

    Po náhlé ztrátě zraku objevuje Ingrid zákoutí vlastní představivosti. Láska, touha i obavy se v nich zhmotňují s intenzitou, která si v ničem nezadá s vnějším světem. Kde je hranice mezi fantazií a realitou? Dráždivá sonda do vnitřního světa slepé ženy překvapuje bohatou vizualitou, otevřeným přístupem k sexu i absurdním humorem. Režisérovi Eskilu Vogtovi vynesla Slepá uznání na festivalech v Sundance a Berlíně; do českých kin snímek vyslali filmoví nadšenci, kteří svým hlasováním rozhodli o jeho vítězství v prvním ročníku projektu Scope50. (Aerofilms)

    Žánry:Drama
    Režie:Eskil Vogt
    3
  • 4
  • Chata
    Chata (2019)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    Dobře situovaný psycholog Richard se rozvádí a ze zkrachovalého manželství mu zůstávají dvě děti. Jeho nová žena, krásná a mladá Grace, bývala jeho pacientkou. A také členkou sebevražedné křesťanské sekty, ze které unikla jen zázrakem. Richardův pokus sblížit děti a novou partnerku během rodinného víkendu v horách působí zpočátku jako dobrý nápad, když však Richard nečekaně odjíždí za prací, zůstává Grace uprostřed zasněžené krajiny sama s dětmi. A také se vzpomínkami na znepokojivou minulost. Psychologické drama, elegantně nasnímané Lanthimosovým dvorním kameramanem Thimiosem Bakatakisem, je důmyslně zinscenovanou hrou o hranicích mezi realitou, vzpomínkami a šílenstvím. (MFF Karlovy Vary)
    61%
    Dobře situovaný psycholog Richard se rozvádí a ze zkrachovalého manželství mu zůstávají dvě děti. Jeho nová žena, krásná a mladá Grace, bývala jeho pacientkou. A také členkou sebevražedné křesťanské sekty, ze které unikla jen zázrakem. Richardův pokus sblížit děti a novou partnerku během rodinného víkendu v horách působí zpočátku jako dobrý nápad, když však Richard nečekaně odjíždí za prací, zůstává Grace uprostřed zasněžené krajiny sama s dětmi. A také se vzpomínkami na znepokojivou minulost. Psychologické drama, elegantně nasnímané Lanthimosovým dvorním kameramanem Thimiosem Bakatakisem, je důmyslně zinscenovanou hrou o hranicích mezi realitou, vzpomínkami a šílenstvím. (MFF Karlovy Vary)
    5
  • Neodcházej
    Neodcházej (2012)
    Film

    Je vůbec možné po léta udržovat zjevně nemožný vztah? Dánská otevřeně homosexuální filmová hvězda Thure Lindhart ve své první zaoceánské hlavní roli hraje filmaře Erika, který je tak trochu neurotický fracek a tak trochu idealistický snílek a nedávno se usadil v New Yorku. Kromě toužebně očekávané inspirace ho ve městě, které opravdu nikdy nespí, čeká osudový vztah s právníkem Paulem, pro něhož je nepřiznání si své orientace tím menším z jeho problémů. Ira Sachs s lehkostí vypráví, jak Erikovi plynou roky v sestupné spirále vášně, bolestivé odpovědnosti a urputné snaze, aby nakonec úplně neztratil alespoň sám sebe. Nezávislé, až naturalistické (melo)drama o závislosti na lásce, kterou dlouhých a bouřlivých devět let ničí závislosti mnohem prozaičtejší, mělo světovou premiéru letos v hlavní soutěži festivalu Sundance a hned poté si z Berlinale odneslo cenu Teddy pro nejlepší hraný queer film. (Mezipatra 2012)

    Režie:Ira Sachs
    60%

    Je vůbec možné po léta udržovat zjevně nemožný vztah? Dánská otevřeně homosexuální filmová hvězda Thure Lindhart ve své první zaoceánské hlavní roli hraje filmaře Erika, který je tak trochu neurotický fracek a tak trochu idealistický snílek a nedávno se usadil v New Yorku. Kromě toužebně očekávané inspirace ho ve městě, které opravdu nikdy nespí, čeká osudový vztah s právníkem Paulem, pro něhož je nepřiznání si své orientace tím menším z jeho problémů. Ira Sachs s lehkostí vypráví, jak Erikovi plynou roky v sestupné spirále vášně, bolestivé odpovědnosti a urputné snaze, aby nakonec úplně neztratil alespoň sám sebe. Nezávislé, až naturalistické (melo)drama o závislosti na lásce, kterou dlouhých a bouřlivých devět let ničí závislosti mnohem prozaičtejší, mělo světovou premiéru letos v hlavní soutěži festivalu Sundance a hned poté si z Berlinale odneslo cenu Teddy pro nejlepší hraný queer film. (Mezipatra 2012)

    Režie:Ira Sachs
    6
  • 7
  • 8