?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Nils Pagh Andersen: Filmy a seriály

  • Věčné okamžiky
    Věčné okamžiky (2008)
    Film
    • Filmbox+

    Prostá, ale přirozeně inteligentní Maria žije spolu se svým manželem Sigfridem a rozrůstajícím se potomstvem v předválečném Švédsku. Oč strastiplnější je život její rodiny, s o to větším klidem ho přijímá. Smířlivost však neznamená rezignaci a Maria postupně propadá fotografování, jež pro ni představuje možnost kouzlit v dobách, které magii nepřejí. Snímek rozvážný stejně jako jeho protagonistka umožňuje pozvolné naladění na dnes již nemyslitelný životní rytmus. Troell své postavy pozoruje se shovívavou láskou, nepřiživuje jejich bolest a radost dávkuje opatrně. Neblahé události, které se postavám v letech kolem první světové války dějí, vycházejí ze zlých úmyslů méně, než by nám současná zkušenost kázala. Zatímco Sigfridovu agresi chápat nelze, s jeho zlobou se ztotožnit můžeme. Snímek překvapuje i tím, jak se vzpouzí tradičním melodramatickým schématům a postavy nechává jednat v souladu s jejich náturou, a nikoli žánrovými pravidly. [44. MFFKV 2009]

    Režie:Jan Troell
    75%

    Prostá, ale přirozeně inteligentní Maria žije spolu se svým manželem Sigfridem a rozrůstajícím se potomstvem v předválečném Švédsku. Oč strastiplnější je život její rodiny, s o to větším klidem ho přijímá. Smířlivost však neznamená rezignaci a Maria postupně propadá fotografování, jež pro ni představuje možnost kouzlit v dobách, které magii nepřejí. Snímek rozvážný stejně jako jeho protagonistka umožňuje pozvolné naladění na dnes již nemyslitelný životní rytmus. Troell své postavy pozoruje se shovívavou láskou, nepřiživuje jejich bolest a radost dávkuje opatrně. Neblahé události, které se postavám v letech kolem první světové války dějí, vycházejí ze zlých úmyslů méně, než by nám současná zkušenost kázala. Zatímco Sigfridovu agresi chápat nelze, s jeho zlobou se ztotožnit můžeme. Snímek překvapuje i tím, jak se vzpouzí tradičním melodramatickým schématům a postavy nechává jednat v souladu s jejich náturou, a nikoli žánrovými pravidly. [44. MFFKV 2009]

    Režie:Jan Troell
    1
  • Stopař
    Stopař (1987)
    Film

    Zmrzlé pláně severní Skandinávie před mnoha sty lety. Mladý Aigen nachází po návratu z lovecké výpravy svou vesnici v troskách. Krutí bojovníci z kmene Tchude zavraždili jeho rodiče i malou sestřičku a nyní pátrají po cennostech a jídle. Potom objeví mladíka, jenž z úkrytu zděšeně pozoruje kruté divadlo. S nasazením všech sil a díky šťastné náhodě se Aigenovi podaří uprchnout k sousednímu kmeni Lappů. Zachránil sice svůj život, ale jeho duše jako by zemřela. Vyvstává před ním neodvratitelný úkol – pomsta.

    Režie:Nils Gaup
    71%

    Zmrzlé pláně severní Skandinávie před mnoha sty lety. Mladý Aigen nachází po návratu z lovecké výpravy svou vesnici v troskách. Krutí bojovníci z kmene Tchude zavraždili jeho rodiče i malou sestřičku a nyní pátrají po cennostech a jídle. Potom objeví mladíka, jenž z úkrytu zděšeně pozoruje kruté divadlo. S nasazením všech sil a díky šťastné náhodě se Aigenovi podaří uprchnout k sousednímu kmeni Lappů. Zachránil sice svůj život, ale jeho duše jako by zemřela. Vyvstává před ním neodvratitelný úkol – pomsta.

    Režie:Nils Gaup
    2
  • Poslední kovboj zůstává
    Poslední kovboj zůstává (2009)
    Film

    Začíná to jako pohádka, příběh o jednom veselém a jednom zamlklém chlapci. Když se starší z obou bratrů snaží na prahu dospělosti vybavit si minulost, není v ní místo jen na dětské fantazie a na hraní na kovboje a indiány. Rupert vzpomíná, jak se idylické dětství začalo rozpadat, jak s tím souvisí tajný dopis, který kdysi nalezl, a taky jak se vypořádat s přísahou, již si s bratrem dali. Režisérka Zaida Bergrothová převedla na plátno částečně autobiografickou divadelní hru a v hořkosladkých tónech jejího filmu neožívá jen dětství obou chlapců a osud jedné rodiny, ale i portrét života finské střední třídy sedmdesátých a osmdesátých let. (Febiofest)

    Žánry:Drama
    66%

    Začíná to jako pohádka, příběh o jednom veselém a jednom zamlklém chlapci. Když se starší z obou bratrů snaží na prahu dospělosti vybavit si minulost, není v ní místo jen na dětské fantazie a na hraní na kovboje a indiány. Rupert vzpomíná, jak se idylické dětství začalo rozpadat, jak s tím souvisí tajný dopis, který kdysi nalezl, a taky jak se vypořádat s přísahou, již si s bratrem dali. Režisérka Zaida Bergrothová převedla na plátno částečně autobiografickou divadelní hru a v hořkosladkých tónech jejího filmu neožívá jen dětství obou chlapců a osud jedné rodiny, ale i portrét života finské střední třídy sedmdesátých a osmdesátých let. (Febiofest)

    Žánry:Drama
    3
  • Trosečníci
    Trosečníci (1990)
    Film
    66%
    4