?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Martin Sharpe: Filmy a seriály

  • Foylova válka
    Foylova válka (2002)
    Seriál

    Válka budí v různých lidech různé pocity: vlastenectví, solidaritu, obětavost, touhu ze všech sil pomoci ohrožené zemi. Ale i nenávist, ziskuchtivost, snahu urvat pro sebe co nejvíc, přiživit se na cizím neštěstí... Je to na jednu stranu pochopitelné, protože válečná vřava a všechny její průvodní jevy nahrávají těm nejtemnějším lidským pudům, jsou živnou půdou pro zločiny malého i většího kalibru. V Británii, v níž se celý národ cvičil v zabíjení, v níž byly povolány do zbraně tisíce policistů, v níž existoval přídělový systém a v noci zahalilo celou zemi do neproniknutelné tmy zatemnění, stoupla kriminalita od roku 1939 do roku 1945 o více než padesát procent... Touto skutečností se nechal inspirovat scenárista Anthony Horowitz (autor např. Vražd v Midsomeru či Poirota) při psaní svého nového seriálu kriminálních případů, propojujících dva žánry: detektivku a válku. Jejich dějištěm je půvabné jihoanglické pobřeží, konkrétně městečko Hastings v hrabství Sussex. V místech, kde se před mnoha staletími odehrála jedna z největších bitev anglické historie, dnes vede svůj malý boj se zločinem superintendant Christopher Foyle. Celým svým srdcem touží být jinde, chtěl by své vlasti sloužit v první linii. Jeho nadřízení však dobře vědí, že nejužitečnější může být právě tady. Neboť i v tomto zdánlivě poklidném koutě Anglie se začínají množit zločiny poznamenané či motivované válkou, zločiny, jejichž vyřešení dá zabrat i tak dobrému policajtovi, jakým je právě Foyle. A důkazem je hned první Foylův případ: vražda německé manželky jistého místního hodnostáře, která unikla internaci, jež je jinak pro všechny "nepřátelské cizince" povinná... V titulní roli exceluje jeden z předních britských herců Michael Kitchen - pamatujeme si jej např. ze seriálu Hrát králem či z detektivky Smrt pampeliškám, hrál i v několika "bondovkách" či ve filmu Vzpomínky na Afriku.

    79%

    Válka budí v různých lidech různé pocity: vlastenectví, solidaritu, obětavost, touhu ze všech sil pomoci ohrožené zemi. Ale i nenávist, ziskuchtivost, snahu urvat pro sebe co nejvíc, přiživit se na cizím neštěstí... Je to na jednu stranu pochopitelné, protože válečná vřava a všechny její průvodní jevy nahrávají těm nejtemnějším lidským pudům, jsou živnou půdou pro zločiny malého i většího kalibru. V Británii, v níž se celý národ cvičil v zabíjení, v níž byly povolány do zbraně tisíce policistů, v níž existoval přídělový systém a v noci zahalilo celou zemi do neproniknutelné tmy zatemnění, stoupla kriminalita od roku 1939 do roku 1945 o více než padesát procent... Touto skutečností se nechal inspirovat scenárista Anthony Horowitz (autor např. Vražd v Midsomeru či Poirota) při psaní svého nového seriálu kriminálních případů, propojujících dva žánry: detektivku a válku. Jejich dějištěm je půvabné jihoanglické pobřeží, konkrétně městečko Hastings v hrabství Sussex. V místech, kde se před mnoha staletími odehrála jedna z největších bitev anglické historie, dnes vede svůj malý boj se zločinem superintendant Christopher Foyle. Celým svým srdcem touží být jinde, chtěl by své vlasti sloužit v první linii. Jeho nadřízení však dobře vědí, že nejužitečnější může být právě tady. Neboť i v tomto zdánlivě poklidném koutě Anglie se začínají množit zločiny poznamenané či motivované válkou, zločiny, jejichž vyřešení dá zabrat i tak dobrému policajtovi, jakým je právě Foyle. A důkazem je hned první Foylův případ: vražda německé manželky jistého místního hodnostáře, která unikla internaci, jež je jinak pro všechny "nepřátelské cizince" povinná... V titulní roli exceluje jeden z předních britských herců Michael Kitchen - pamatujeme si jej např. ze seriálu Hrát králem či z detektivky Smrt pampeliškám, hrál i v několika "bondovkách" či ve filmu Vzpomínky na Afriku.

    1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Pět dní
    Pět dní (2007)
    Seriál
    • Max

    Nic nenasvědčovalo tomu, že by ten den měl být v životě rodiny Wellingsových něčím výjimečný. Matt, bývalý voják a momentální trenér ve fitku, byl jako vždycky v práci, Leanne se s malou Rosie a o dva roky starším Ethanem chystala zajet do útulku pro zamluveného psa a pak do domova důchodců za svým dědečkem, dospívající Tanya z prvního Leannina manželství se vymluvila na úkoly, aby nemusela s nimi... Úplně obyčejný den v životě úplně obyčejné rodiny. Nikdo nevěděl, že ode dneška už nikdy nic nebude jako dřív. Že dědeček bude na svou vnučku a pravnoučata čekat marně. Že policie, kterou zburcuje, najde v noci na dálničním odpočívadle otevřené opuštěné auto, že nikdo nebude schopen odpovědět na jedinou otázku z těch, které se okamžitě vyrojí: Co se vlastně stalo? Kde všichni jsou? Je to únos? Ale mohl vůbec někdo nepozorovaně unést matku, její dvě děti a psa? Nebo je to jen kamufláž, která má zmást stopy, a Leanne dobrovolně odešla za někým jiným? Bylo opravdu jejich manželství tak šťastné a bez mráčku, jak tvrdí Matt? Policie tápe a bulvár se žene za senzací. Ostatně není divu. Může být ideálnější téma pro trháky z prvních stran, než atraktivní blondýnka, dvě rozkošné děti a pes, kteří zmizeli za tak záhadných okolností?

    Britská minisérie Pět dní byla dokončena měsíce předtím, než zmizení malé Madeleine McCannové z portugalského letoviska rozpoutalo mezinárodní šílenství, i když by se na první pohled mohlo zdát, že jím byla přímo inspirována. Její scenáristce Gwyneth Hughesové však šlo přesně o toto. O zachycení všeho toho, co je spjato s takovým senzačním zločinem, o to, co to udělá s rodinou, příbuznými a konec konců i vyšetřovateli, o podezření, které to na všechny, dokonce i ty, kteří jsou nejvíc zasaženi, vrhá. Neboť každý má co skrývat. I v úplně obyčejných, normálních rodinách má každý jejich člen svá malá, obyčejná tajemství. Která pak mohou v případě takovéhle strašné události vrhnout na svého nositele úplně jiné, zkreslené světlo. "Jsem v podstatě dokumentaristka," říká o sobě Hughesová, "a mám ráda příběhy ze života, příběhy, které se staly. Nebo alespoň takové, které se stát mohly." Není to však jen příběh sám, který autorku zajímá. Jde jí také - a především - o pohled na jednání člověka v mezní životní situaci, o sondu do mezilidských vztahů, o rozkrytí jednotlivých charakterů všech zúčastněných, tak jak se vyvíjejí v průběhu celé události. Proto těch "pět dní". Pět dní, které byly klíčové pro celé více než dva měsíce se vlekoucí vyšetřování tohoto případu. Den první, den třetí, den dvacátý osmý...

    59%

    Nic nenasvědčovalo tomu, že by ten den měl být v životě rodiny Wellingsových něčím výjimečný. Matt, bývalý voják a momentální trenér ve fitku, byl jako vždycky v práci, Leanne se s malou Rosie a o dva roky starším Ethanem chystala zajet do útulku pro zamluveného psa a pak do domova důchodců za svým dědečkem, dospívající Tanya z prvního Leannina manželství se vymluvila na úkoly, aby nemusela s nimi... Úplně obyčejný den v životě úplně obyčejné rodiny. Nikdo nevěděl, že ode dneška už nikdy nic nebude jako dřív. Že dědeček bude na svou vnučku a pravnoučata čekat marně. Že policie, kterou zburcuje, najde v noci na dálničním odpočívadle otevřené opuštěné auto, že nikdo nebude schopen odpovědět na jedinou otázku z těch, které se okamžitě vyrojí: Co se vlastně stalo? Kde všichni jsou? Je to únos? Ale mohl vůbec někdo nepozorovaně unést matku, její dvě děti a psa? Nebo je to jen kamufláž, která má zmást stopy, a Leanne dobrovolně odešla za někým jiným? Bylo opravdu jejich manželství tak šťastné a bez mráčku, jak tvrdí Matt? Policie tápe a bulvár se žene za senzací. Ostatně není divu. Může být ideálnější téma pro trháky z prvních stran, než atraktivní blondýnka, dvě rozkošné děti a pes, kteří zmizeli za tak záhadných okolností?

    Britská minisérie Pět dní byla dokončena měsíce předtím, než zmizení malé Madeleine McCannové z portugalského letoviska rozpoutalo mezinárodní šílenství, i když by se na první pohled mohlo zdát, že jím byla přímo inspirována. Její scenáristce Gwyneth Hughesové však šlo přesně o toto. O zachycení všeho toho, co je spjato s takovým senzačním zločinem, o to, co to udělá s rodinou, příbuznými a konec konců i vyšetřovateli, o podezření, které to na všechny, dokonce i ty, kteří jsou nejvíc zasaženi, vrhá. Neboť každý má co skrývat. I v úplně obyčejných, normálních rodinách má každý jejich člen svá malá, obyčejná tajemství. Která pak mohou v případě takovéhle strašné události vrhnout na svého nositele úplně jiné, zkreslené světlo. "Jsem v podstatě dokumentaristka," říká o sobě Hughesová, "a mám ráda příběhy ze života, příběhy, které se staly. Nebo alespoň takové, které se stát mohly." Není to však jen příběh sám, který autorku zajímá. Jde jí také - a především - o pohled na jednání člověka v mezní životní situaci, o sondu do mezilidských vztahů, o rozkrytí jednotlivých charakterů všech zúčastněných, tak jak se vyvíjejí v průběhu celé události. Proto těch "pět dní". Pět dní, které byly klíčové pro celé více než dva měsíce se vlekoucí vyšetřování tohoto případu. Den první, den třetí, den dvacátý osmý...

    5
  • The Near Room
    The Near Room (1995)
    Film
    50%
    6