?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Miloš Zimula: Filmy a seriály

  • Nuda v Brně
    Nuda v Brně (2003)
    Film
    • DaFilms
    Filmová komedie o nečekaném průběhu jedné noci a první sexuální zkušenosti... Podtitul filmu - komedie navzdory osudu - odkazuje k obětem, které musejí na cestě za svým cílem přinést hrdinové příběhu. "Stando, přijeď příští pátek na večeři a můžeš klidně i přespat, kdybys potřeboval." To napsala Olinka Šimáková (K. Holánová) Standovi Pichlíkovi (J. Budař) po roční dopisové známosti. Standa to ani tak nepotřebuje, jako chce. Do toho večera vkládají oba velké naděje, ale oba jsou v intimních vztazích úplní nováčci. Nechají si tedy poradit od zkušenějších. Konečně nastane den tolik očekávaného setkání v Brně a my sledujeme, jak se daří našim hrdinům. Většinou ovšem hůře, než by chtěli... Mezitím potkáme v jiné části Brna tři veselé redaktorky, člena činohry Národní divadlo v Brně Miroslava Norbachera (M. Donutil) či Richarda... Hořká komedie V. Morávka (scénář a režie) a J. Budaře (scénář) získala pět Českých lvů, a to v kategoriích Nejlepší film, režie, scénář, mužský herecký výkon v hlavní roli (J. Budař) a střih. Písně do filmu nazpívali Eva Urbanová a Richard Krajčo. (Česká televize)
    71%
    Filmová komedie o nečekaném průběhu jedné noci a první sexuální zkušenosti... Podtitul filmu - komedie navzdory osudu - odkazuje k obětem, které musejí na cestě za svým cílem přinést hrdinové příběhu. "Stando, přijeď příští pátek na večeři a můžeš klidně i přespat, kdybys potřeboval." To napsala Olinka Šimáková (K. Holánová) Standovi Pichlíkovi (J. Budař) po roční dopisové známosti. Standa to ani tak nepotřebuje, jako chce. Do toho večera vkládají oba velké naděje, ale oba jsou v intimních vztazích úplní nováčci. Nechají si tedy poradit od zkušenějších. Konečně nastane den tolik očekávaného setkání v Brně a my sledujeme, jak se daří našim hrdinům. Většinou ovšem hůře, než by chtěli... Mezitím potkáme v jiné části Brna tři veselé redaktorky, člena činohry Národní divadlo v Brně Miroslava Norbachera (M. Donutil) či Richarda... Hořká komedie V. Morávka (scénář a režie) a J. Budaře (scénář) získala pět Českých lvů, a to v kategoriích Nejlepší film, režie, scénář, mužský herecký výkon v hlavní roli (J. Budař) a střih. Písně do filmu nazpívali Eva Urbanová a Richard Krajčo. (Česká televize)
    1
  • Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště
    Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště (2005)
    Film
    Václav Hrubeš (Jan Budař) a Josef Mareš (Richard Krajčo) jsou kamarádi. Nemají peníze, nejsou ani moc chytří, ani moc hezcí. Hrubeš pracuje jako revizor, Mareš žádnou práci nemá. Zato je významným členem fanklubu Hany Zagorové a každý měsíc se pokouší zhubnout jiným způsobem . Oba intenzivně touží po lásce, ženách a pěkném zaměstnání. Když Hrubeše vykopne z domu jeho despotický otec (Miroslav Donutil), matka (Iva Janžurová) se málem nervově zhroutí a Marešovi umře babička, dají to oba hoši dohromady. Život v jejich chlapské domácnosti ubíhá poněkud fádně. Když tu se ze Slovenska vynoří filmový režisér Viliam Karpatti (Robert Roth). Po svém celovečerním debaklu Otvírání neexistujícího supermarketu se v Bratislavě už nemůže ani ukázat - a tak své odvážné projekty nabízí v zahraničí. A Hrubeš a Mareš jsou přesně to, co hledá?
    Žánry:Komedie
    60%
    Václav Hrubeš (Jan Budař) a Josef Mareš (Richard Krajčo) jsou kamarádi. Nemají peníze, nejsou ani moc chytří, ani moc hezcí. Hrubeš pracuje jako revizor, Mareš žádnou práci nemá. Zato je významným členem fanklubu Hany Zagorové a každý měsíc se pokouší zhubnout jiným způsobem . Oba intenzivně touží po lásce, ženách a pěkném zaměstnání. Když Hrubeše vykopne z domu jeho despotický otec (Miroslav Donutil), matka (Iva Janžurová) se málem nervově zhroutí a Marešovi umře babička, dají to oba hoši dohromady. Život v jejich chlapské domácnosti ubíhá poněkud fádně. Když tu se ze Slovenska vynoří filmový režisér Viliam Karpatti (Robert Roth). Po svém celovečerním debaklu Otvírání neexistujícího supermarketu se v Bratislavě už nemůže ani ukázat - a tak své odvážné projekty nabízí v zahraničí. A Hrubeš a Mareš jsou přesně to, co hledá?
    Žánry:Komedie
    2
  • Hadí plyn
    Hadí plyn (2023)
    Film
    • Max
    Robert Klein se vrací do Prahy, aby zjistil, že jeho nevlastní mladší bratr Emanuel, se kterým se prakticky viděl jen několikrát v životě, odjel kamsi do neprostupné oblasti v Evropě. Robert navštíví dvě firmy, které jeho bratra vyslaly na tato místa, japonskou společnost, která zde loví úhoře, a americký trust, který zde nelegálně provádí průzkum pro těžbu metanu. Ze zpráv pochopí, že bratr je v této oblasti velmi úspěšný, ale zároveň od něj prakticky nepřichází žádné zprávy a jeho činnost začíná u zaměstnavatelů vzbuzovat obavy. Robert se tedy rozhodne vydat za svým bratrem, přestože si vědomě vůbec není jistý, proč tuto cestu podstupuje. Přesune se a posléze se spolu s posádkou tří českých mužů, dvou zaměstnanců americké těžební společnosti a jednoho námořníka, který se v oblasti pohybuje už léta, vydává na cestu stále neproniknutelnější vodní a bažinatou krajinou, plnou odkazů na přítomnost jeho bratra, jehož jméno vyvolává v některých lidech strach, v některých nevoli a v některých posvátnou úctu. Průběžně se dozvídá, že se jeho bratr Emanuel obklopil ve svém táboře skupinou nelegálních uprchlíků z Afriky, která mu pomáhá v lovu úhořů i v geologickém průzkumu pro těžbu. Průběžně je také konfrontován s hlasem a zvláštními úvahami svého bratra, které ho provázejí na cestě za ním. Během této cesty se stále více začínají objevovat situace, které zcela jistě nemohou být součástí reality a které zvláštním způsobem reflektují Robertovy problémy s přijetím vlastního vztahu k násilí a sexualitě. Tyto přízračné situace vyvrcholí po té, co skupina dorazí na konec své cesty a Robert je konfrontován se skutečnou podobou svého bratra. V jednom momentě, a už nevíme, jestli jde o skutečnost nebo sen, dokonce svého bratra zabije. Při návratu však překvapivě nikomu Emanuel Klein nechybí a všichni jako by vnímali existenci pouze jediného Kleina. Dojde k sjednocení této bytosti a Klein nalézá konečně svůj klid i pozitivní vztah k Afričance Saadě, u které nám dochází, že byla na počátku celé cesty hledání sebe sama a vyrovnání se s vlastní minulostí a frustracemi. (CinemArt)
    Žánry:Drama
    37%
    Robert Klein se vrací do Prahy, aby zjistil, že jeho nevlastní mladší bratr Emanuel, se kterým se prakticky viděl jen několikrát v životě, odjel kamsi do neprostupné oblasti v Evropě. Robert navštíví dvě firmy, které jeho bratra vyslaly na tato místa, japonskou společnost, která zde loví úhoře, a americký trust, který zde nelegálně provádí průzkum pro těžbu metanu. Ze zpráv pochopí, že bratr je v této oblasti velmi úspěšný, ale zároveň od něj prakticky nepřichází žádné zprávy a jeho činnost začíná u zaměstnavatelů vzbuzovat obavy. Robert se tedy rozhodne vydat za svým bratrem, přestože si vědomě vůbec není jistý, proč tuto cestu podstupuje. Přesune se a posléze se spolu s posádkou tří českých mužů, dvou zaměstnanců americké těžební společnosti a jednoho námořníka, který se v oblasti pohybuje už léta, vydává na cestu stále neproniknutelnější vodní a bažinatou krajinou, plnou odkazů na přítomnost jeho bratra, jehož jméno vyvolává v některých lidech strach, v některých nevoli a v některých posvátnou úctu. Průběžně se dozvídá, že se jeho bratr Emanuel obklopil ve svém táboře skupinou nelegálních uprchlíků z Afriky, která mu pomáhá v lovu úhořů i v geologickém průzkumu pro těžbu. Průběžně je také konfrontován s hlasem a zvláštními úvahami svého bratra, které ho provázejí na cestě za ním. Během této cesty se stále více začínají objevovat situace, které zcela jistě nemohou být součástí reality a které zvláštním způsobem reflektují Robertovy problémy s přijetím vlastního vztahu k násilí a sexualitě. Tyto přízračné situace vyvrcholí po té, co skupina dorazí na konec své cesty a Robert je konfrontován se skutečnou podobou svého bratra. V jednom momentě, a už nevíme, jestli jde o skutečnost nebo sen, dokonce svého bratra zabije. Při návratu však překvapivě nikomu Emanuel Klein nechybí a všichni jako by vnímali existenci pouze jediného Kleina. Dojde k sjednocení této bytosti a Klein nalézá konečně svůj klid i pozitivní vztah k Afričance Saadě, u které nám dochází, že byla na počátku celé cesty hledání sebe sama a vyrovnání se s vlastní minulostí a frustracemi. (CinemArt)
    Žánry:Drama
    3