Roger Heathcott: Nejlepší filmy
a seriály

8.1

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Roger Heathcott: Filmy a seriály

  • Broadchurch
    Broadchurch (2013)
    Seriál
    85%
    1
  • Podfukáři
    Podfukáři (2004)
    Seriál
    83%
    2
  • Hercule Poirot
    Hercule Poirot (1989)
    Seriál
    • iVysílání
    • O2 TV
    • Filmbox+
    75%
    3
  • Dalziel a Pascoe
    Dalziel a Pascoe (1996)
    Seriál
    • O2 TV
    Na začátku seriálu, který se rozrostl až na 61 epizod, se setkáváme s absolventem policejní akademie Petrem Pascou, který je přidělen ke větrem a whiskou protřelému Andymu Dalzielovi, jenž si své hnízdečko u policie drží, jenom svými vynikajícími výsledky v objasněných případech. Dalziel má moc nelichotivý přídomek, jak u svých kolegů, tak i u osob z podsvětí zločinu, říkají mu prase a on si o to sám říká svým nezadrženým, neslušným chováním. Nejen, že je častým návštěvníkem hospůdek, je velikým kuřákem a velkým hovadem, i ve společnosti nemá problém hrábnout si na poklopec, nestydím se říci, jaký je to hulvát, jak na lidi, se kterými se potkává při odhalování vražd, tak i na své podřízené a dokonce i u svých nadřízených.
    72%
    Na začátku seriálu, který se rozrostl až na 61 epizod, se setkáváme s absolventem policejní akademie Petrem Pascou, který je přidělen ke větrem a whiskou protřelému Andymu Dalzielovi, jenž si své hnízdečko u policie drží, jenom svými vynikajícími výsledky v objasněných případech. Dalziel má moc nelichotivý přídomek, jak u svých kolegů, tak i u osob z podsvětí zločinu, říkají mu prase a on si o to sám říká svým nezadrženým, neslušným chováním. Nejen, že je častým návštěvníkem hospůdek, je velikým kuřákem a velkým hovadem, i ve společnosti nemá problém hrábnout si na poklopec, nestydím se říci, jaký je to hulvát, jak na lidi, se kterými se potkává při odhalování vražd, tak i na své podřízené a dokonce i u svých nadřízených.
    4
  • Páté přes deváté
    Páté přes deváté (1999)
    FilmRole: Stage Doorkeeper

    Londýn 1884. Populární komické opery dvojice autorů - libretisty Gilberta a hudebního skladatele Sullivana - nebyly nikdy propadákem, ba právě naopak. Avšak zřejmě všeho do času. Jejich poslední dílko - Princezna Ida - bylo přijato víc než vlažně. A Arthur Sullivan, nedávno královnou Viktorií povýšený do šlechtického stavu, cítí, že nadešla chvíle pro změnu. Od tohoto okamžiku by se chtěl věnovat pouze a jedině skládání vážné hudby. Ostatně byl to stejně svého druhu div, že jejich spolupráce vydržela tak dlouho. Neboť ti dva muži nemohou být rozdílnější. Sullivan je sukničkář a dandy, Gilbert každým coulem byznysmen a puntičkář. Jenomže přání je jedna věc, tvrdá realita - neboli podepsaná smlouva s impresáriem divadla Savoy D'Oyly Cartem - druhá. Jak však dál, když poslední Gilbertovo libreto připadá Sullivanovi tak prostoduché a prázdné, že si neumí představit, jak by na ně komponoval hudbu? Musel by se stát zázrak, aby se ti dva ještě na něčem shodli. A zázrak se, kupodivu, koná. Jmenuje se japonské divadlo Kabuki a právě hostuje v Londýně... Jedním z posledních svých filmů dokazuje Mike Leigh, že není jen mistrem současných psychologických a sociálně-kritických sond, ale že dokáže natočit i výpravnou, velkolepou podívanou, zasvěcenou tentokrát oboru lehké můzy. Hrdiny tohoto snímku jsou dva klasikové anglického divadla - William Gilbert a Arthur Sullivan - kteří si získali věhlas a lásku celého národa svými - dnešní terminologií asi nejspíš řečeno - muzikály. Leigh se věnuje tomu období jejich života, v němž prochází jejich spolupráce krizí, hrozící dokonce rozpadem tvůrčí dvojice. Jeho nesmírně barvitá, zajímavá filmová freska získala dva Oscary (za kostýmy a masky) ze čtyř nominací i řadu dalších mezinárodních cen. Jim Broadbent, představitel Gillberta, pak získal na MFF v Benátkách 1999 Volpiho pohár za herecký výkon.

    Režie:Mike Leigh
    70%

    Londýn 1884. Populární komické opery dvojice autorů - libretisty Gilberta a hudebního skladatele Sullivana - nebyly nikdy propadákem, ba právě naopak. Avšak zřejmě všeho do času. Jejich poslední dílko - Princezna Ida - bylo přijato víc než vlažně. A Arthur Sullivan, nedávno královnou Viktorií povýšený do šlechtického stavu, cítí, že nadešla chvíle pro změnu. Od tohoto okamžiku by se chtěl věnovat pouze a jedině skládání vážné hudby. Ostatně byl to stejně svého druhu div, že jejich spolupráce vydržela tak dlouho. Neboť ti dva muži nemohou být rozdílnější. Sullivan je sukničkář a dandy, Gilbert každým coulem byznysmen a puntičkář. Jenomže přání je jedna věc, tvrdá realita - neboli podepsaná smlouva s impresáriem divadla Savoy D'Oyly Cartem - druhá. Jak však dál, když poslední Gilbertovo libreto připadá Sullivanovi tak prostoduché a prázdné, že si neumí představit, jak by na ně komponoval hudbu? Musel by se stát zázrak, aby se ti dva ještě na něčem shodli. A zázrak se, kupodivu, koná. Jmenuje se japonské divadlo Kabuki a právě hostuje v Londýně... Jedním z posledních svých filmů dokazuje Mike Leigh, že není jen mistrem současných psychologických a sociálně-kritických sond, ale že dokáže natočit i výpravnou, velkolepou podívanou, zasvěcenou tentokrát oboru lehké můzy. Hrdiny tohoto snímku jsou dva klasikové anglického divadla - William Gilbert a Arthur Sullivan - kteří si získali věhlas a lásku celého národa svými - dnešní terminologií asi nejspíš řečeno - muzikály. Leigh se věnuje tomu období jejich života, v němž prochází jejich spolupráce krizí, hrozící dokonce rozpadem tvůrčí dvojice. Jeho nesmírně barvitá, zajímavá filmová freska získala dva Oscary (za kostýmy a masky) ze čtyř nominací i řadu dalších mezinárodních cen. Jim Broadbent, představitel Gillberta, pak získal na MFF v Benátkách 1999 Volpiho pohár za herecký výkon.

    Režie:Mike Leigh
    5
  • Letní láska
    Letní láska (2006)
    Film
    Do města přijíždí Cizinec (Karel Roden) s mrtvolou Hledaného muže (Val Kilmer). Tak začíná „první polský western“, svébytná žánrová variace, dílo vyhlášeného výtvarného umělce Piotra Uklanského. Nevytvořil parodii ani poctu: spíše využil „nejustálenější filmový žánr“ jako rámec symbolického filmu. Postavy tu nemají jména, některé během příběhu nepromluví. Přítomnost „hvězdně obsazené mrtvoly“ je rýpnutím do nutkání evropských produkcí mít v obsazení hollywoodskou hvězdu. Cizinec (Roden) se záhy zaplete do milostného příběhu místní barmanky (Katarzyna Figurová) a alkoholem nasáklého šerifa (Bogusław Linda). „Okopírovaná kopie“ Letní láska, natáčená v horských exteriérech na jihu Polska, oplývá černým humorem a sytě depresivní westernovou atmosférou. Po premiéře na festivalu v Benátkách je uváděna jak v kontextu současného umění, tak filmu. [MFF KV 2008]
    Žánry:Western
    36%
    Do města přijíždí Cizinec (Karel Roden) s mrtvolou Hledaného muže (Val Kilmer). Tak začíná „první polský western“, svébytná žánrová variace, dílo vyhlášeného výtvarného umělce Piotra Uklanského. Nevytvořil parodii ani poctu: spíše využil „nejustálenější filmový žánr“ jako rámec symbolického filmu. Postavy tu nemají jména, některé během příběhu nepromluví. Přítomnost „hvězdně obsazené mrtvoly“ je rýpnutím do nutkání evropských produkcí mít v obsazení hollywoodskou hvězdu. Cizinec (Roden) se záhy zaplete do milostného příběhu místní barmanky (Katarzyna Figurová) a alkoholem nasáklého šerifa (Bogusław Linda). „Okopírovaná kopie“ Letní láska, natáčená v horských exteriérech na jihu Polska, oplývá černým humorem a sytě depresivní westernovou atmosférou. Po premiéře na festivalu v Benátkách je uváděna jak v kontextu současného umění, tak filmu. [MFF KV 2008]
    Žánry:Western
    6