?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Tomáš Zákravský: Filmy a seriály

  • Láska shora
    Láska shora (2002)
    FilmRole: vypravěč
    • DaFilms
    Láska shora je filmová procházka/projížďka po cestách mysli a úvahou o dopravě mezi místy a komunikaci mezi lidmi. Je to portrét dvou žijících bytostí a světa kolem nich v nečekané situaci - hraném filmu!

    POJETÍ:
    Stěžejním motivem myšlenkového půdorysu filmu jsou nejrůznější formy dopravy: Od myšlenkové přepravy informací, přes logické dějové a dramatické přesuny postav až k symbolickému využití rozličných dopravních prostředků a stylů. V "dopravních metaforách" se film snaží najít adekvace k způsobům mezilidské komunikace a fungování společnosti. Během práce na filmu se naše uvažování o tématu střetlo s jedním z posledních esejů Jana Kellera, publikovaném v knize Eseje o nedávné minulosti a blízké budoucnosti, v němž připodobňuje socioekonomické procesy současné západní civilizace k pohybu dopravního pásu. Hrdinové našeho filmu stojí zatím buď zcela mimo tento pohyb nebo jsou jím jen částečně zasahováni. Ústřední otázka tedy zní: Jakou mají "čisté duše" šanci přežít ve vlastním "nedopravním vnitřním ghettu"? Celkové ladění filmu je "komediálně - poetické".

    Žánry:Komedie
    Režie:Petr Marek
    59%
    Láska shora je filmová procházka/projížďka po cestách mysli a úvahou o dopravě mezi místy a komunikaci mezi lidmi. Je to portrét dvou žijících bytostí a světa kolem nich v nečekané situaci - hraném filmu!

    POJETÍ:
    Stěžejním motivem myšlenkového půdorysu filmu jsou nejrůznější formy dopravy: Od myšlenkové přepravy informací, přes logické dějové a dramatické přesuny postav až k symbolickému využití rozličných dopravních prostředků a stylů. V "dopravních metaforách" se film snaží najít adekvace k způsobům mezilidské komunikace a fungování společnosti. Během práce na filmu se naše uvažování o tématu střetlo s jedním z posledních esejů Jana Kellera, publikovaném v knize Eseje o nedávné minulosti a blízké budoucnosti, v němž připodobňuje socioekonomické procesy současné západní civilizace k pohybu dopravního pásu. Hrdinové našeho filmu stojí zatím buď zcela mimo tento pohyb nebo jsou jím jen částečně zasahováni. Ústřední otázka tedy zní: Jakou mají "čisté duše" šanci přežít ve vlastním "nedopravním vnitřním ghettu"? Celkové ladění filmu je "komediálně - poetické".

    Žánry:Komedie
    Režie:Petr Marek
    1