Recenze filmu Hard Boiled

79%

Komentáře a recenze 18

Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Film naprosto postrádá nějakej silnější příběh, které Woo starší filmy sice také moc neměli, ale snažili citově vydírat smrtí hlavní postavy, zde příběh není téměř žádny, emoce nulové, ale ta akce je bezkonkurenčně nejlepší z jeho dosavadní tvorby. Akce střídá akci, 120 minut slyšet jen střelbu, padání kulek na zem, minimum dialogů, které zde trhají uši, ale proč ne, když to můžou dělat američani tak proč ne Woo. Yun-Fat Chow je bezkonkurenčně ta nejlepší vraždící mašina, kterou znám a ten nejkultovnější akční hrdina co znám. Počet mrtvol: 307 ? :-D tak to je brutální mazec, nemám slov. Sice nejslabší Woo film po stránce příběhu, ale co se týče akce tak nejlepší. Škoda, že šlo o poslední film, který natočil ve své domovině a který za něco stál. Ať se vrátí a natočí další masakr s Yun-Fat Chowem.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 634 bodů
10
Nejlepší hongkongský akční film.
Deywik
Deywik
4 956 bodů
10
Perfektni !!! Sotva sem si prines jidlo a hned na zacatku se strilelo :D film ma 2hod a ztoho tak 10min tvori rozhovory apod. a dalsi zbytek se strili :D nejlepsi akcnarna co sem kdy videl - kam se na to hrabou dnesni akcni filmy (teda az na ramba4 to je dosti podobne :D ) davam za 5hvezdicek vsem doporucuju !!!
ludivitto
ludivitto
4 150 bodů
10
I po několikátém zhlednutní mě Woo nenudí, ba naopak - s chutí si pokaždé vychutnám závěrečnou likvidaci nemocnice:)
EifelCZ
EifelCZ
3 312 bodů
10
Nejlepší akční film všech dob.
Myslivir
Myslivir
1 768 bodů
8
Ten film mě uvařil spíš kompletně naměkko.
Barv666
Barv666
1 402 bodů
0
Jak tu před pár dny proběhl a většinou asi spíš naštval Wooův self-remake The Killer, tak jsem si z jakési divné zvědavosti pustil Hard Boiled. Což možná zní jako trochu nesmyslná věta, co? Vysvětlím - a asi nemálo lidí naštvu.
Pustil jsem si Hard Boiled, který jsem poprvé a naposledy viděl před asi 25 lety, kdy jsem se filmově teprve hledal. Pustil jsem si to ne proto, že John Woo, ale protože jsem si myslel, že to bude zfilmovaný komiks od Darrowa a Millera. Což je naprosto úžasný kus! Třeba byste čekali, že jsem díky tomu omylu objevil filmový žánr, který mě pak roky bavil - ne, naopak, bylo to pro mě hrozné zklamání! Tenhle typ filmu mě nikdy nechytl, spíše opak je pravdou. No ale bylo to kdysi dávno, tak jsem si říkal, že v tom najdu třeba nějaké kouzlo starých časů, cokoli. No... nenašel, je mi to protivné, a jak tam nemám ten sentiment, nedokážu v tom najít o moc víc, než tupou střílečku. Kdysi jsem tomu dal na ČSFD pozérsky odpad, což je objektivně asi blbost, ale... ale někde hluboko se ten pozér hlasitě chechtá, protože vidí, že to jinak hodnotit stejně nedokážu.