Zajímavosti o Weapons

AI
70%

K výpočtu AI hodnocení na Kinoboxu využíváme nejmodernější technologie a pokročilé algoritmy. Odhadované hodnocení odráží poslední kvalitativní trendy v kariérách zúčastněných tvůrců a kombinuje je s nejnovějšími dostupnými informacemi. Oproti hodnocení uživatelů a uživatelek se obvykle liší jen o několik procentních bodů.

Zajímavosti 6

  • Scénář k filmu "Weapons" se prý nese v duchu filmu Magnolia (1999) režiséra Paula Thomase Andersona. Magnolia a údajně i Zbraně mají více příběhových linií, které jsou vzájemně propojeny.
  • Podle serveru Deadline bylo studio Universal Pictures kromě New Line jediným dalším studiem, které se k získání smlouvy přiblížilo. Jordan Peele měl film produkovat prostřednictvím svého studia Monkeypaw s Universalem, ale nabídka od něj byla o 7 milionů dolarů nižší než návrh New Line. Peele byl údajně připraven poskytnout tuto částku ze svého smluvního zázemí, ale Universal byl z rozpočtu jako z obchodní nabídky nesvůj a odstoupil. Peele a Cregger měli stejného manažera, Petera Principata, což mohlo způsobit střet zájmů. Peele se později se svým managementem Artists First rozešel.
  • Deadline uvedl, že smlouva byla prodána společnosti New Line za 38 milionů dolarů, což zahrnovalo rozpočet filmu a Cregger dostal 5 milionů dolarů za režii a celkem 10 milionů dolarů, když se tato částka připočte k jeho honoráři za scénář a produkci spolu s Royem Lee a Miri Yoon z Vertiga a J.D. Lifshitzem a Raphaelem Margulesem.
  • Netflix byl ochoten zaplatit více peněz předem než New Line, ale zajištěné uvedení v kinech a zkušenosti New Line s horory byly lepším prodejním argumentem.
  • Krátce po oznámení filmu se objevily první zvěsti, že se příběh bude točit kolem "čarodějnictví a ztracených dětí".
  • Server Deadline Hollywood uvedl, že společnost New Line Cinema získala tento scénář v nabídkové válce, v níž údajně uspěly společnosti Universal, Netflix a Sony/TriStar. Hollywood Reporter podrobně popsal, že součástí dohody byla osmimístná finanční částka, garantovaná podpora produkce, práva na finální střih pro Creggera, podíl na zisku a, což bylo pro uzavření dohody nejdůležitější, záruka uvedení do kin. Zasvěcenci to označili za bezprecedentní dohodu v moderní době a přirovnávají ji k dohodám M. Night Shyamalana po "Šestý smysl" (1999).