Zajímavosti 6
- Producenti pro některé scény přebarvili skutečný Airbus A330-300, který dříve patřil společnosti Qatar Airways, do barvy společnosti Kingdom Airlines.
- Piloti mají k dispozici nouzové kódy, které lze v případě únosu letadla předat pozemní kontrole. Navíc jsou schopni odpojit přívod kyslíku do kabiny pro cestující, což způsobí, že všichni cestující i teroristé upadnou do bezvědomí, dokud nebudou útočníci zneškodněni.
- Přestože od 11. září byly dveře a zámky pilotní kabiny posíleny, je mylné se domnívat, že piloti nemohou otevřít dveře pilotní kabiny během letu. Mohou a také to dělají. Piloti a palubní personál mohou vyjít ven, aby si odskočili na toaletu, nechat si přinést jídlo od letušek nebo vyměnit posádku za účelem odpočinku, a činí tak téměř při všech letech. Méně často také otevírají dveře, aby se podívali na jakoukoli závadu na řídicích plochách křídel nebo avionice či přístupových bodech k řízení letu, které nejsou všechny v kokpitu.
- Pro tuto sadu postavili celý Airbus A330 v měřítku 1:1 včetně funkčního kokpitu.
- Přestože od 11. září byly dveře a zámky pilotní kabiny posíleny, je mylné se domnívat, že piloti nemohou otevřít dveře pilotní kabiny během letu. Mohou a také to dělají. Piloti a palubní personál mohou vyjít ven, aby si odskočili na toaletu, nechat si přinést jídlo od letušek nebo vyměnit posádku za účelem odpočinku, a činí tak téměř při všech letech. Méně často také otevírají dveře, aby se podívali na jakoukoli závadu na řídicích plochách křídel nebo avionice či přístupových bodech k řízení letu, které nejsou všechny v kokpitu.
- Pro tuto sadu postavili celý Airbus A330 v měřítku 1:1 včetně funkčního kokpitu.