Ani další film s Herculem Poirotem nezklamal, po Vraždě v Orient Expressu a Smrti na Nilu, další úžasné sledování. Navíc tento díl je nalazen do lehce hororového pojetí, což ale vůbec není na škodu a ozvláštňuje tak tento díl oproti těm předchozím.
Asi nejlepší moderní Poriot. Má úžasnou atmosféru, zajímavou kameru, zapamatovatelnou hudbu nebo herecké výkony. Co se týká hlavní zápletky, dá se odhadnout (i pro člověka, co nečetl knihu), ale je fajn. A to je vlastně popis celého filmu. Je fajn.
Působí to až moc strojeně. Zápletka hned na úvod odhalí podvodné médium (ťukání na psací stroj), přesto snaha o spirituální děj pokračuje. Ledacos zachraňuje vizuál domu, nějaká ta lekačka a k tomu papoušek. Například v přímém srovnání Na nože nový Poirot jen postraší, nic více.
Zase film z mého “oblíbeného“ hororového žánru, teda aspoň se k tomu blíží. Film se dostal do trochu komornějšího a uvěřitelnějšího prostředí, už to není Hollywoodské CGI a background replacement na každém záběru. Osobně ty předchozí díly nejsou úplně můj styl, a proto jsem rád, že jsme dostali příběh postavený okolo postav a samotného příběhu, kdy nekoukám na haldu syntetických panamoramat. Hororová stránka zde byla podle mě funkční, prostě duchařina, znáte to. Co ale nemám rád jsou uměle vykonstruovaný jumpscary a těch tady v tomhle filmu bylo požehnaně. Podle mě se režisér snažil o zpřístupnění filmu lidem, kteří půjdou na horor a hodnocení se odvíjí od počtu úleků. Ale pokud vás zrovna neděsí ptactvo, nebo random vodovodní potrubí, tak atmosféra a napětí tam jsou stále přítomni, takže super. Mám z toho velkou radost, je to krásně natočený, doslova vyžehlený film (vizuálně), atmosféra je super, jen se bohužel krájí levnými úděsy, které atmosféru rozkrájí.