Brandon Cronenberg sa podľa všetkého rozhodol kráčať v otcových šľapajách, a svoju tvorbu tak vedome vytesnil z pásma širokej diváckej akceptácie. Jeho Infinity Pool tak zabezpečuje režisérsku kontinuitu medzi Cronenbergom seniórom a Cronenbergom juniórom, a zároveň je to modernejší upgrade pôvodných tématických zdrojových kódov. Technická stránka filmu (vrátane hudobnej stopy) je OK, tá obsahová sa postupne utrhne z vodítka, začne si voľne a bezprízorne pobehovať po fiktívnom dovolenkovom rezorte, a pri inhalácii prírodného halucinogénu sa oddáva neviazaným telesným pôžitkom ... Alexander Skarsgard sa len ťažko zbavuje nálepky "protekčného dieťaťa" a herca s nie príliš výrazným, osobitým, a nezabudnuteľným hereckým prejavom, no v IP trochu prekročil svoje limity, a hoci starý Stellan má tej chladnej severskej charizmy o poznanie viac, tak jeho synátor tu aspoň nezanecháva mdlý dojem nedopečenej flákoty bez marinády a korenia ... To Mia Goth si opäť strihla úlohu nerestnej mladej ženy, čo klame zovňajškom (a ohrozuje svojim vnútrajškom), pričom tieto charaktery sa stávajú obľúbenými kúskami v jej hereckom šatníku, a padnú jej ako priliehavé plesové šatičky - až pokým nenasiaknu cigaretovým dymom, rozliatym alkoholom, opileckými zvratkami, a ďalšími biologickými vzorkami ... Povrchové škrabance od cronenbergovského body horroru, nahota a telesnosť bez cenzúry (a z toho vyplývajuci vyšší rating neprístupnosti), vybočenie z bežnej filmárskej manufaktúry a zo žánrových konvencii, sú tu de facto povinnosťou, aká môže, ale aj nemusí priniesť zaujímavú skúsenosť a intenzívny filmový zážitok.
První akt filmu slibuje pomalý melancholicky nabitý psychologický thriller, který se v druhé půli překlene v artové zrcadlo ukazující zbohatlíky jako divoké zvířata bez zabrán. Neschopnost se žánrově zařadit je nejsilnější, ale i nejslabší stránkou snímku, nekonzistence ve vyprávění příběhu a stínění postav znevažuje hlavní message, psychadelické scény plné násilí, sexu a drog působí velmi na sílu "umělecky a chytře", přitom se v další scéně film přehoupne v něco úplně jiného. Herecký talent Alexandra Skarsgårda a Miy Goth je světlou stránkou, jejich chemie je děsivě intimní, ale i surově lidská a vlastně pokoušející. Tento snímek nenásleduje žádnou šablonu, několikrát mění tempo, způsob natáčení a kamera je velmi Cronenbergsky jedinečná a neotřelá. Ve finále vlastně nevím, jestli se mi film líbil, nebo ne, na jednu stranu jsem po slibném začátku dalším vývojem zklamaný, na druhou stranu zase překvapen konečně originálním hororem, který si jde po své vlastní ose.
Perverzné horory ja naozaj nemusím a preto aj moje hodnotenie išlo dole. Čo musím pochváliť je Mia Goth ktorá predviedla skvelé výkony. Zvrhlosti a nechutnosti tam sú no prišlo mi to trocha nudné. Začiatok to malo dobrý len ten koniec sa tvorcom už nepodaril. Pár svetielkových a blikacích scén mi tam naozaj vadilo no ale zas krv a vraždy boli dobre zvládnuté a preto som to aj stále pozeral no za mňa slabota. HODNOTENIE: 4/10
Perverzné horory ja naozaj nemusím a preto aj moje hodnotenie išlo dole. Čo musím pochváliť je Mia Goth ktorá predviedla skvelé výkony. Zvrhlosti a nechutnosti tam sú no prišlo mi to trocha nudné. Začiatok to malo dobrý len ten koniec sa tvorcom už nepodaril. Pár svetielkových a blikacích scén mi tam naozaj vadilo no ale zas krv a vraždy boli dobre zvládnuté a preto som to aj stále pozeral no za mňa slabota. HODNOTENIE: 4/10