Dr.film_
184 bodů •
7
Popravdě jsem čekal mnohem větší tragédii. Bartošovou jsem v jejich posledních letech života vnímal jako nevyrovnanou osobu s řadou problémů, jejíž osobní život se pohybuje v zajetí prapodivných a silně toxických parterů (manželů). Tvůrci naštěstí mapují život Ivety na jejím profesním startu a na samotnou zpěvačku má trojdílná série spíše rehabilitační vliv. Překvapivě působí postava Petra Sepéšiho, která zdánlivě prorokuje, že Iveta to s chlapy mít jednoduché nebude. Role Vojtěcha Vodochodského se nese v duchu zakomplexovaného spratka s ctižádostivými choutky, který se chce po nesporném talentu zpěvačky rychle vyvézt nahoru. Postavy obou interpretů nejdou příliš do hloubky, ale celkově děj funguje a scéna, kdy Ladislav Štaidl „školí“ Sepéšiho je vlastně docela dobře napsaná, ale zároveň má Samirova režie spíše naivní vyznění, které ale může reflektovat její tehdejší pohled na svět showbyznysu. Vzhledem k tragickému konci Bartošové je spíše dobře, že podobné věci vznikají – moc možností, jak restaurovat její pověst tu nebylo. (season 1)