Rozevlátá malířka Dezzy trpí tvůrčím blokem a nedaří se jí dokončit klíčovou zakázku. S neméně bouřlivými kumpány se začne hédonisticky zanořovat do podsvětí Los Angeles, aby si zde vyčistila hlavu a prolomila ledy inspirace. Teprve ale až když se výtvarnici dostane pod kůži tajemná droga, probudí v sobě opalizující uměleckou múzu, jež si žádá náramnou dávku hemoglobinu… Audiovizuální nálož vás s explozivní vervou semele do spirály masomlýnku božského i zádušně špatného tripu. Festivalový hit všeuměla Joea Begose zosobňuje jedinečný přístup k hororovému žánru, což dosvědčují ohlasy srovnávající tuto undergroundem načichlou žánrovku se zdánlivě mimoběžnou tvorbou Gaspara Noého (Vejdi do prázdna, Climax) či Abela Ferrary (The Driller Killer, Závislost). 16mm snímek vypálený fluorescenčními barvami a říznutý synthwave a metalovými odrhovačkami Stevea Moorea proto může oslovit jak milovníka uměleckého filmu, tak příznivce hororů hrubšího zrna. Kromě sexy feťáckého vampyrismu se můžete těšit na krvavé lázně obstarané rukodělnými gore efekty, jež upomínají na VHS běsy 80. let. Film Bliss představuje smyslově vysoustruženou podívanou, které se divák nemůže nabažit, stejně jako se nemůže ukojit postava poživačné umělkyně. Begosova psychedelická noční můra vás zkrátka vyšňupe a vysaje do mrtě. (Festival otrlého diváka)