Vizuálně nejlepší Andersonův film. Toť vše. Je zde vidět velká láska k divadlu a profesi jako takové. Bohužel to ale nestačí pro diváka, který nemá tucha proč ten příběh vlastně existuje. Do filmové verze divadelní hry jsou vkládány pasáže založené na skutečné události. Je to vcelku matoucí. Nemá to Andersonovu dravost a hudbu, ale nějak to funguje. Raději příště ucelený příběh jako měl Grandhotel Budapešť.
Asi je to tím, že jsem od Andersona neviděl příliš filmů, tak se mi možná neokoukal, a nemám potřebu se v jeho filmech nimrat...je to totiž vždy originální, nadnesená a hravá jízda, která si hraje s vlastní formou, a stále baví. A já slibuji, že po (za mě stejně povedené) Francouzské depeši Andersona poctivě doženu.
Film, který si každý pustí jen kvůli tomu castingu, není dobrý ale ani nutně špatný. Má zajímavý nápad a zajímavé provedení s pár dobrými momenty, ale takhle nadupaný casting bych hodil radši do mnohem lepšího filmu. Jednoduše taková podprůměrná jednorázovka, u které jsem necítil nic speciálního.
Velké zklamání. Hotel Budapešť v bledě modrém, ale mnohem méně cokoliv říkající. Film by šel zkrátit na hovory hlavního hrdiny a Scarletky skrze okna a mohl by to být zajímavý kraťas. Ten geg s naprosto otřesně naanimovaným ufonem mi přišel vcelku ucházející, ale jako na tak drahý film mi to přišlo tak nějak trapné.
Moje očekávání byla ze začátku velká, Wes Anderson mě bavil vždy, všude a čímkoliv. Avšak po tom, co někteří moji přátelé viděli tento snímek prohlásili, že ten film je takovej prázdnej a že to vlastně není ani tak dobrý. A já jim děkuju za to, protože kdyby mi nesrazili moje očekávání, tak bych byl pravděpodobně zklamán taky. Film je místy trochu prázdnější (myslím příběhově) a trochu ucouranej, ale kromě poněkud fádního scénáře jsem si film velmi užil a samozřejmě humor je věc kterou nesmím opomenout. Kamera a grading byl prostě prvotřídní a vizuálně to byla lahoda, ale na to jsem u Andersona navyklý, Chápu, že někomu je tahle estetika cizí, ale mě prostě baví. Tenhle film bych zaškatulkoval jako „pohlednicový“.