Zajímavosti o ISRA 88

41%

Zajímavosti 12

  • Podplukovník Richardson (Casper Van Dien) má na sobě kovové purpurové srdce s dubovým listem, které získal Thomasův dědeček, když sloužil jako důstojník pod Georgem Pattonem během bitvy v Ardenách.
  • Scéna v pokoji s palandou s několikanásobným překrytím doktora Andersona (Sean Maher) byla natočena pomocí výrobního robota automobilového typu, naprogramovaného pro opakované pohyby, aby zachytil pohyb herce, zatímco herec se pohyboval, ale byl fixován vzhledem k pohybům kamery. Výsledkem byl neuvěřitelný výsledný efekt bez jakéhokoli většího střihu. Tato metoda byla použita ještě na několika dalších místech. Zkuste je najít.
  • Pro někoho může být film matoucí, ukazovat opakující se děj, ale v průběhu času se interiér lodní konstrukce a rozložení vybavení vyměňuje, přepracovává nebo přeskupuje, aby měl divák pocit nepořádku a časové deformace.
  • Prstence na lodi mění v průběhu filmu barvu podle toho, jak postavy procházejí různými časovými obdobími.
  • Sean Maher si všechny kaskadérské kousky dělal sám.
  • Hlavní chodba se v závěru filmu mění z kulatého tvaru na tvar rakve, když posádka prochází mnohovesmírem.
  • Podplukovník Richardson (Casper Van Dien) má na sobě kovové purpurové srdce s dubovým listem, které získal Thomasův dědeček, když sloužil jako důstojník pod Georgem Pattonem během bitvy v Ardenách.
  • Scéna v pokoji s palandou s několikanásobným překrytím doktora Andersona (Sean Maher) byla natočena pomocí výrobního robota automobilového typu, naprogramovaného pro opakované pohyby, aby zachytil pohyb herce, zatímco herec se pohyboval, ale byl fixován vzhledem k pohybům kamery. Výsledkem byl neuvěřitelný výsledný efekt bez jakéhokoli většího střihu. Tato metoda byla použita ještě na několika dalších místech. Zkuste je najít.
  • Pro někoho může být film matoucí, ukazovat opakující se děj, ale v průběhu času se interiér lodní konstrukce a rozložení vybavení vyměňuje, přepracovává nebo přeskupuje, aby měl divák pocit nepořádku a časové deformace.
  • Prstence na lodi mění v průběhu filmu barvu podle toho, jak postavy procházejí různými časovými obdobími.
  • Sean Maher si všechny kaskadérské kousky dělal sám.
  • Hlavní chodba se v závěru filmu mění z kulatého tvaru na tvar rakve, když posádka prochází mnohovesmírem.