Zajímavosti 3
- Největším omylem tohoto seriálu je tvrzení, že Británie po druhé světové válce potřebovala německé konstruktéry proudových motorů; ve skutečnosti britské společnosti jako Rolls Royce na konci války překonaly výkony notoricky nespolehlivých německých proudových motorů. Při inspekci německých proudových motorů v roce 1945, po pádu Německa, byli inženýři Rolls Royce velmi neuspokojeni stavem vývoje jejich proudových motorů.
- Správnější verze děje by se měla zaměřit na počet německých leteckých inženýrů, kteří přišli pracovat do Velké Británie, ať už dobrovolně, nebo odvedeni pomocí T-Force, jak je uvedeno v tomto seriálu, a zahrnovala inženýry jako Dietrich Küchemann, Johanna Weber a Hans Multhopp. Multhopp skutečně navrhl pro Brity v RAE nadzvukový proudový letoun - jakmile však dosáhl stádia prototypu, byl Multhopp ze svého vlastního projektu odvolán, protože projekt se stal "přísně tajným" a on byl klasifikován jako "nepřátelský cizinec" pracující v Británii, nemohl pracovat na přísně tajném programu.
- Postava Dietera Köhlera je zřejmě založena na postavě Hanse Multhoppa, německého leteckého inženýra/konstruktéra, kterého v roce 1945 přivezla do Velké Británie společnost T-Force.