Zajímavosti 9
- Z Los Angles na ostrov Maui je to 2490 mil, z Los Angles na ostrov Havaj (Big Island) 2479 mil. Pokud bylo paliva tak málo, měl Kyle zamířit na bližší z ostrovů.
- Záběr na panorama Los Angeles je ve filmu nesprávně označen jako "New York".
- Přestože přežili nouzové přistání ve vodě, zbývající cestující nejsou promočení, nemají modřiny, vnitřní krvácení ani nejsou dezorientovaní.
- Vzduch v kabině se během letu často vyměňuje, ale pokud chtějí vyčistit vzduch, otevřou odtokový ventil, nikoliv výstupní dveře. Mohli si také nasadit kyslík a dýchat ho, aby získali čerstvý kyslík.
- Letadlo se nedostane do rychlého klesání a nespadne jen proto, že se vypnou motory. I bez zapnutých motorů je schopno poměrně pohodlně klouzat při normální rychlosti klesání.
- Pilot by za letu nekontaktoval "pozemní kontrolu". Pozemní dispečeři jsou zodpovědní za řízení pozemního prostředí na letišti. V cestovní výšce by kontaktovali traťové, střediskové nebo oblastní řízení.
- Aby mohli vystoupit z letadla a vyjmout motor, museli by sestoupit z cestovní výšky alespoň do 10 000 stop. Při stoupání zpět do cestovní výšky by pravděpodobně spálili mnohem více paliva, než by "ušetřili" odstraněním odporu a hmotnosti jednoho motoru. (Stejně tak by bylo nutné zůstat v nízké výšce).
- Motor byste nemohli useknout sekerou, jak je zobrazeno ve filmu. A takové useknutí běžícího motoru by určitě způsobilo mnohem více problémů, než kolik by jich vyřešilo.
- Erik trpí cukrovkou a tvrdí, že nutně potřebuje inzulín (který se používá ke snížení hladiny glukózy v krvi). Inzulín je o pár minut později jedním z klaďasů vyhozen a Erik pak za minutu nebo dvě umírá, protože jeho hladina glukózy v krvi klesla příliš nízko (kdyby tomu tak bylo, proč by naléhavě potřeboval inzulín, který by mu snížil hladinu glukózy v krvi?).