Begon by zjevně chtěl být Cronenberg. Ale Begos zjevně není Cronenberg. Chybí řemeslo, chybí styl, je to jen uřvané, místy legrační a ke konci už nudné.
Begos mě minule celkem příjemně překvapil snímkem Almost Human. O to víc jsem se těšil právě na tohle a jak to dopadlo? Podle hodnocení tušíte´, že ne úplně tak jak jsem čekal. Jeho rukopis je znát a tak jsme svědky super old school looku i nějakého toho gore, ALE bohužel, sledováni mě prostě nebavilo a tak jsem malinko doufal, že mi u filmu vybouchne varle. Film se celkem dlouho rozjíždí a koncept telekineze a psychokineze mi příjde velice nevyužit. Určitě bych chtěl vidět víc věcí než jen lítací stůl a chlapa s křečovými žílami. Takže celkem koukatelný kousek, který má svou 80‘s atmosféru, ale nepřekvapí snad vůbec ničím a když se o to už snaží, nedotáhne to do konce. Takže jednou a dost!
Ve 31. minutě je na několik vteřin viditelný režisér a kameraman Joe Begos, který se odráží ve zpětném zrcátku, obsluhuje kameru a rychle se přesouvá mimo obraz.
Na hromadě kazet VHS v Mikeově obývacím pokoji, ve scéně, která se údajně odehrává v roce 1991, je balíček s videem s logem IFC. IFC zahájila činnost v roce 1994.
Špatná správa hodin. Když Slovák vyslýchá Armstronga v kabině, hodiny se posunou z 10:10 na 4:30, přičemž mezi těmito dvěma záběry je jen asi 15 sekund souvislého děje. Později ve filmu je řečeno, že Kurt a Travis dorazí k Mikovi domů v jednu hodinu ráno, ale hodiny v Mikově obývacím pokoji ukazují asi 8:20. V tomto okamžiku je na hodinkách vidět, že je to v pořádku.