S Jodie Foster už se na velkém plátně moc nesetkáváme. Letos se sice po pětileté pauze vrátila do kin v Hotelu Artemis, ale to byl těžko comeback, v jaký fanoušci doufali (a vlastně není ani moc pochopitelné, proč hrála právě v tomhle průměrném fláku).
Články 6
Dva tuzemské snímky narušily hegemonii Hollywoodu v rámci víkendových tržeb a návštěvnosti českých kin. Třetí Hotel Transylvánie a pokračování muzikálu Mamma Mia se musely vypořádat s Chatou na prodej (2018) tuzemského režiséra Tomáše Pavlíčka a Úsměvy smutných mužů (2018). Jak si vedly další snímky žebříčku Top 20, který zveřejňuje Unie filmových distributorů?
Poslední červencové kinopremiéry roku 2018 tuzemských divákům přinášejí trojici novinek. Přijdou si na své fanoušci Sylvestera Stalloneho, Judie Foster a mladé české "krve"?
Pro americké kinaře to byl poměrně netradiční víkend - všechny silné novinky táhly ženy. V Debbie a její parťačky je jich hned osm (přičemž je vede Sandra Bullock), Děsivé dědictví vyfasovala Toni Colette a Jodie Foster šéfuje Hotelu Artemis.
Jodie Foster vídáme před kamerou v posledních letech jen vzácně (naposledy v roce 2013 ve sci-fi Elysium). O to překvapivější je, jakému novému projektu se upsala.
Rok 2017 je za námi a s příchodem roku nového se nabízí čas bilancování, různých analýz a vytváření žebříčků. Ani filmový průmysl není výjimkou a tak máme k dispozici celou řadu zajímavých čísel a informací.