Lovci kožešin se snaží dostat do bezpečí tábora. Medvěd, indiáni, zima a zranění jim v tom ale brání. DiCaprio zde musí sám čelit divočině a pomstít svého mrtvého syna. V tom mu brání jen 60 mil nehostinné krajiny a spousta zranění od medvěda.
diCaprio
realističnost
brutálnost
zasazení
kostýmy
dlouhé scény na jeden záběr s realistickým nasvícením
Evokoval mi moje velké filmové zážitky z velkých epických příběhů, na jaké jsem chodil v dětství do 70 mm kina Jas v Pardubicích. Film, kdy jsem s očima navrch hlavy sledoval děj, cítil strach nebo hněv hlavního hrdiny, brodil se s ním ledovou vodou, chytal vločky na jazyk. Nechával jsem ty filmy působit. Moje JÁ s úvodními titulky končilo. Nerozebíral jsem logiku příběhu, nepřemýšlel, jak toho medvěda natočili, neřešil jsem, jestli má film přesah a jakou symboliku měl autor na mysli. Byl to ryzí a ničím nerušený zážitek z kina. S vlastními pravidly, bez předžvýkání recenzí, bez zájmu o názory a bez diskusí, jestli to ten Leonardo di Caprio konečně dostane nebo ne. Protože já jsem na plátně v těch filmech neviděl Leonarda Di Capria, ale trapera Hugh Glasse a neviděl Oscara v hercově ruce, ale cítil na zádech lovcovy nezhojené jizvy. Takže to byl svým způsobem velmi osobní zážitek a každý takový zážitek z kina je logicky neotřesitelný. Tudíž si každý může pindat o tom, jak to Iňárritu na diváky koulí a jak je povrchní, co chce. Nebo o tom, jak se to celé vleče. Mimochodem - vůbec ne. Naopak. Ten film měl být mnohem delší. O hodinu alespoň.To jediné bych režisérovi vyčetl.
Vďaka Kinoboxu jsou navštívila predpremiéru tohto filmu a musí povedať že film bol na svůj ohlas celkem zbytočně dlhý a ne zas tak úžasný. Jako drsné líčeně doby super. Ale trochu prehnané jak Leo všechno prežije a nakonec se pomstí.
Zpocatku me Revenant moc nelakal, bylo to asi tim, ze nejsem fanousek tohoto a podobneho zanru, ale nakonec jsem se odhodla a film si pustila. Okamzite jsem litovala toho, ze jsem na nem nebyla v kine! Leonardo DiCaprio byljako hlavni hrdina uzasny a pravem si za film ziskal Oscara.
Opět skvělý filmový počin Alejandra Gonzáleze Inarritu. Skutečný příběh, skutečné drama, neskutečné výkony a nasazení celého štábu i jednotlivých hlavních představitelů. DiCaprio i Hardy opět dokazují jejich kvality. Opět horký kandidát na nejednoho Oskara. Otázkou je spíše nikoliv, zda film Oskara získá, ale spíše zda si ho tentokrát odnese i DiCaprio a trpící Hugh Glass.
Na film jsem se hodně těšila a též hodně očekávala. Birdmana miluji a tak jsem byla hodně zvědavá, jak se režisér vypořádá s poněkud jiným žánrem. Skvělá kamera, zvuk, práce režiséra, štábu i DiCapria a mého oblíbeného šíleného Maxe Toma Hardyho :o) Film je skvělý a určitě si ho nejlépe vychutnáte v kině, možná mě jen trochu mrzí tak trochu uměle implantovaný vztah otce a syna. Jinak nelze filmu nic vytknout a lze ho jen vřele doporučit a držet palce při udílení Oskarů :o)
Povedený film se zajímavým tématem a parádní přírodou. V kině to celé mělo perfektní efekt díky kameře i zvuku. Rozhodně se vyplatí v kině vidět. I přes to všechno jsem ale u filmu postrádal nějaké větší vzbuzení zájmu nebo emocí. Proto hodnocení 80%. Všechno je zdánlivě bez chyby, ale po zhlédnutí se nic zvláštního neděje..
Tak musím říci, že od oscarového filmu bych čekal výrazně víc. Děj celkem ubohý a předvídatelný. Leonardo Di Caprio funěl a vzdychal asi výborně, ale měl už lepší role, Oscara dostal oprávněně, ale bohužel za úplně špatný film. No asi je potřeba už odměnit jeho dlouholetou hereckou kariéru.
Další role asi zbytečné hodnotit, nevymkly se nízké úrovni filmu. Pokud nejste fanynky nebo fanoušci Di Capria, tak na to nechoďte, je to ztráta času, počkejte si na nějaký volný den, až to budou dávat v telce, to naprosto stačí.