68%

Komentáře a recenze 81

Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
5.5
Tak jsem se konečně odhodlal a na Véňu se podíval. No, není to tak příšerné jak jsem čekal, ale pořád je to velká slabota. Film pořádně neví, jaký žánr by chtěl vlastně představovat, takže tu chvíli máme drama, chvíli jakože horor a na řadu přijde i béčková akční honička. Vztah mezi Venomem a Eddiem je prokreslený pěkně, ale ty hlášky jsou opravdu předpubertální. Obě postavy jsou navíc vykresleny jako šílení looseři, kteří se hledali, což možná jako zápletka pro film může fungovat, ale představoval jsem si to jinak. Záporák klasicky o ničem, finální souboj se vás snaží uspat a potitulková scéna sice uvádí na scénu všemi oblíbenou postavu, která tu však vypadá jako Levák Bob. Třeba pokračování dopadne lépe, ale z tohohle univerza jinak nejsem nijak nadšený. 55%
Edward
Edward
2 487 bodů
8
8/10
Martrix
Martrix
2 449 bodů
5.5
Na adresu Venoma se dá k dnešnímu dni sesbírat vcelku slušná porce kritiky. Blbej scénář(konání většiny postav nedává smysl), slabej záporák(neznámý Ind), hloupý(žádný dobrý) hlášky, málo(žádná) krve, přehrávající(zralý na zlatou malinu) Hardy, nic moc CGI (digičmáranice v kombinaci s mizerným střihem) ... . ANO, všechny ty výtky, mají svoje opodstatnění. A ano, kdyby měl Reynolds bráchu a někdo sepsal pořádný dialogy, nebo kdyby producenti Venoma zeRkovatěli, byla by to "guilty pleasure" roku. Takto je to ale celé takové nedomrlé, potenciál nevyužívající a nevýrazně působící skorobéčko. Z těch výtek, mi asi nejvíc vadil Hardy, který se pro roli Eddieho vůbec nehodí a jehož toporné herectví bolelo tak moc, že jen za to by měl Venom ten eRkový rating dostat. Taky je škoda, že se tvůrci nebyli schopni rozhodnout, jestli pojmou Venoma jako komixový, lehce přepálený film pro náctky, nebo sci-fi horor, pro který bych hlasoval já. V tomto ohledu mi Venom připomíná druhý Jurský svět...žánrově nekonzistentní směska akce, hororu a sci-fi. Ale ve finále to zase takový průšvih není...venku je dost škaredě na to, aby člověk těch 112 minut. obětoval bez lítosti.
Kuca25
2 132 bodů
6
Když jsem poprvé slyšel o tom že se bude natáčet Venom bez Spidermana ťukal jsem si na čelo přišlo mi to jako chabý pokus Sony vystřískat vše co jde ze světa spidermana bez hlavního hrdiny. Vlastně jsem měl i pravdu. Když jsem zjistil že hlavní roli dostal Tom Hardy začínal mě film víc zajímat. Říkám si Tom Hardy, Venom je dost temná postava a když to dostane R rating mohlo by to být dost dobrý jako třeba Logan. Ne tak to nedopadlo Rko to není a to je největší chyba. Strašně by to tomu filmu sedělo ale, prostě není. Takže nám vznikl film který je drsný tak pro děti na prvním stupni. Nejdřív nám ukážou Venom skoro jako hororovou postavu a po 20 minutách je ta postava vtipná a v podstatě takový Eddiho kámoš. Filmaři si měli uvědomit priority buď bude film temný a nebo to pojmou trošku uvolnenejsi a vtipnejsi. Ani jedno by mi nevadilo. V podstatě jsem se smál když byl Venom vtipný ale pak byl zase temný a nedávalo to smysl. Na filmu vás nejvíc baví když je Venom na scéně ale, on tam zas tolik není. Dost dlouho se čeká než se vůbec ukáže a pak je to takový mdlý. Zápletka totální blbost a Venomova změna názoru byla totálně bez důvodu. Souboj se zápornou postavou be filmu kde má být hlavní postava ta záporná je hrozně odbity. Vůbec nebyl strhující nebo vůbec nebezpečný to fakt ne. Jediný důvod proč dávám 3 hvězdičky a né 2 je Tom. On prostě celý film zvedá je to opravdu skvělý herec. Dále se mi ve své roli líbil i Riz Ahmed zápornou postavu zahrál skvěle. Naopak Michelle Williams byla otřesná. Jestli má vzniknout druhý díl tak jenom v Rku jinak to bude zase hrůza.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
6.5
Musím říct, že vidět Toma Hardyho v jiné roli než hustýho tvrďáka, který se furt tváří jako kdyby mu spadly hračky do kanálu, bylo fakt poněkud zvláštní a nezvyklé. Ale potvrdilo mi to jednu věc - ten týpek prostě umí hrát, marný platný. Samotný Venom je však celkem generická a ne příliš poutavá akční jízda, která si půjčuje hodně věcí z mnohem lepšího snímku Upgrade, ovšem postrádá, podobně jako ten příšerný nový Predátor, nějaké to napětí a divácké sblížení se s postavami. Doufal jsem, že film nabídne více morálních roztržek mezi Hardyho charakterem a samotným Venomem, který, k mému zklamání, nebyl tak zlý, jak jsem si přál. Ti dva spolu ale po většinu času, byť to je celkem zábavné, spolupracují v relativním souladu. Jo, na fóry a pár akčních scén je to dobrý, ale film se tím podle mého názoru připravil o dost dobrou příležitost udělat ze sebe něco lepšího, v rámci onoho potenciálního morálního/etického konfliktu, než jen bezduchou a jednoduchou akční jízdu. Ve výsledku je Venom snadno zapomenutelná blbina, která rozhodně pobaví, ale za pár hodin člověk zapomene, že to vlastně vůbec viděl. Ani ten šikovný Hardy to bohužel moc nezachraňuje. Chjo...
alfamovies
alfamovies
1 893 bodů
7.5
Film se moc líbil. Nejvíce se mi líbilo, že tvůrci spojili komedii a akci. Tom Hardy a Venom se nádherně doplňují. Zároveň mě velice překvapil na konci Woody Harrelson. Už podle trialeru jsem věděl, že se ten film povede, ale v kině mě překvapil ještě víc než jsem čekal. Filmu dávám 80%.
waeslly
1 768 bodů
2
Ten film mi dluží hodinu a půl života.... naprosto promrhaný potenciál s naprosto nudnou neoriginální zápletkou s vyvrcholením rychlejším než 14 ti letého pubertáka. Náznaky tady jsou. Je to trochu drsnější, ale je vidět, že se hodně stříhalo, aby udrželi přístupnost filmu. Fakt to bylo boooooooring.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
8
Béčko. Ale poctivé, nadupané a hláškující béčko, které táhne vpřed hlavně vynikající Tom Hardy a jeho neskutečně sympatické slizké alter ego. Přesně tohle jsem od filmu čekal a přesně to jsem dostal. Za mě absolutní spokojenost.
Pajmen
1 204 bodů
6
Jeden z temnějších filmů ze světa superhrdinů, v hlavní roli je ale antihrdina. Venom je ztělesněním závislostí na věcech, které nám pomáhají utéct z reality do "lepšího" světa a ukazuje se, jak je těžké se takových závislostí zbavit. Tom Hardy předvedl jako vždy nadstandardní výkon.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
9
Prý film o anti hrdinovi a ono z toho vyleze kladas jako prase i když se nechoval úplně správně. Venom je velmi vtipný a to spojení s lidským symbiontem je super. Hlavně se mi obrovsky líbí ten netradiční model hrdinství. Skvělý Hardy a hezké efekty a vtip