Zajímavosti 18
- V dřívějším návrhu scénáře se objevili pracovníci kontroly zvířat.
- Režisér Jacob Vaughan chtěl, aby byl Milo od začátku loutkou, a ne CGI.
- Scény v přístavku musely být v postprodukci znovu natočeny, protože se natáčely v blízkosti hlučné dálnice.
- Suterén Duncanova domu se nacházel v kostele.
- Loutkář, který manipuloval s Milovým tělem, byl v postprodukci digitálně odstraněn ze záběru.
- Mnoho dialogů v tomto filmu bylo improvizovaných.
- Jediné Milovo mrknutí očí bylo provedeno digitálně.
- Po přečtení scénáře se Ken Marino zeptal, kdy má přijít na "zkoušku".
- Mila a Ralpha ovládali především dva loutkáři. Jeden se staral o tělo a druhý o výrazný obličej.
- V dřívějším návrhu scénáře se objevili pracovníci kontroly zvířat.
- Režisér Jacob Vaughan chtěl, aby byl Milo od začátku loutkou, a ne CGI.
- Scény v přístavku musely být v postprodukci znovu natočeny, protože se natáčely v blízkosti hlučné dálnice.
- Suterén Duncanova domu se nacházel v kostele.
- Loutkář, který manipuloval s Milovým tělem, byl v postprodukci digitálně odstraněn ze záběru.
- Mnoho dialogů v tomto filmu bylo improvizovaných.
- Jediné Milovo mrknutí očí bylo provedeno digitálně.
- Po přečtení scénáře se Ken Marino zeptal, kdy má přijít na "zkoušku".
- Mila a Ralpha ovládali především dva loutkáři. Jeden se staral o tělo a druhý o výrazný obličej.