Komentáře a recenze 139

7.5
65% nu komentáře tady mají pravdu podle mně byl film drasticky sestříhán některé scény jsou evidentně neuplné jak to říct je to nastavovaná kaše a ta se ještě víc nastaví prodlouženou verzí
  • pořád je to středozem petera jackona a to je fajn
lukas-korunak
284 bodů
9
Povedený poslední díl Hobita. Hodně lidí říká, že filmové zpracování Hobita je pouze fraška. Já říkám, že tento poslední díl trilogie je důkaz, že film předčil knižní předlohu. Epické bitvy, akce, pasáže k zamyšlení, dobrý příběh, který nenudí ani nepřijde zdlouhavý a občas i ten nějaký vtip. Klobouk dolů.
knihovna1
283 bodů
10
Pan Tolkien je pan spisovatel a všechny filmy dle jeho knih se mi moc líbí. Obsazení, herecké výkony, hudba, prostředí. Pan řežizér Peter Jackson jako vždy nezklamal!
daisyna
daisyna
279 bodů
9.5
Výborné, nutno vidět ve 3D.
Stoupa34
270 bodů
7.5
Není to úplná pecka, ledacos se dá vytknout, hodně by se toho dalo vypustit, ale přesto toho kladného, dobrého, koukatelného pořád spousta zůstává. Rozhodně nezklamaly triky. Nové "postavy" krásně zpracované. Očekávání naplnily kostýmy. Jedním slovem paráda. V tom se tvůrci vyřádili. Děj bych hodnotil také kladně, ale dojem kazí jakoby osekaný konec. Rozhodně doporučím film v originálu, protože je to nesrovnatelně lepší než dabovaná verze.
  • Nové potvůrky
  • Divný konec
Mia21
265 bodů
Vřele doporučuji všem fanouškům Tolkiena a Jacksona!!! Uplést z ničeho celovečerní film vyžadovalo nadané scénáristy, kteří do příběhu ze strohé knihy, pomocí mnoha detailů, dokázali vložit mnoho nových osudů postav, které se v knize jen mihnou. Jak jsem si zde přečetla všechny recenze a že jich je víc negativních, jak pozitivních, všichni se pokouší tento film strhat, sto lidí-sto názorů...já jejich odpor nesdílím. Jak už žánr napovídá, jedná se o fantasy, takže se fantazii meze nekladou. Detaily, jako házení kameny po skřetech, jsou vkusné a navazují na první díl, kde se Bilbo chlubí,že je v tomto oboru boje dobrý, Lobelie Pytlíková ze Sáčkova a její krádež lžiček... Prostě detaily tvořící celek!!! Scény jsou dech beroucí, výkony herců perfektní - Cate Blanchett, Martin Freeman..., dokonalé animace, úžasná hudba, prostě bezvadné zakončení. To co jsem od tohoto dílu očekávala jsem dostala + navíc tragická love story Kili&Tauriel, při které nezůstalo jediné oko v sále suché... :D Za mě 100%
bonduelka
bonduelka
252 bodů
8.5
nejsem fandou Tolkiena ale film se mi líbil
sak007
232 bodů
8
Sice děj není podle knížky, závěrečná bitva ke konci trochu nudí, ale jako celek jde o příjemnou podívanou
  • skvělé vizuální efekty
  • výprava
  • scénické prostředí
  • převod knihy do scénáře
  • chvílema nudí
milada-horka
milada-horka
223 bodů
9.5
Nádherně udělaný závěr celé ságy o putování Hobita. Opravdové vyvrcholení s krásnými bojovými scénami podbarvenými výtečnou hudbou, která umocňovala celý zážitek. Mám Tolkiena moc ráda a tenhle díl byl na úrovni Návratu krále, takže jen samá chvála. Jsem zvědavá, jak se povede Silmarilion.
ja_majka
ja_majka
200 bodů
9.5
Na film som bola v kine a musím povedať že v 3D to bol fakt zážitok, ale keďže som čítala knihu, niektoré očividné nepresnosti s knihou som jednoducho nevedela prehliadnuť. Avšak to vôbec neovplyvnilo zážitok z filmu. Naopak ako ženu ma veľmi potešil Orlando Bloom ako Legolas, ktorý v knihe ani nebol. Tiež samozrejme nejaká tá love story, ktorú Tolkien ani nemal v pláne. Škoda len že film bol síce bohatý na prepracované bojové scény, ale časťami to bolo trochu "umelo" natiahnuté na 144 minút, preto 100% nedám. Ale v celku veľmi dobrý film.