Komentáře a recenze 139

976 bodů
4
Už to není precizní kousek, jako LOTR, ale dá se na to koukat, ačkoliv to ani ta bitva nezachránila (i když ty trpasličí rotující se balisty byly hustý)
SimcaJB
872 bodů
8
Kdyby nenatočil režisér trilogii Pána Prstenů (na kterou jsem zíral s otevřenou pusou), tak by to bylo důstojné završení trilogie. Bohužel s první trilogií je Hobit pouze malou knížkou, která je dětská pohádka, a není temnou trilogií, ze které se dalo vybírat. Hobit 3 se mi zdál nejlepším hobitem, dobrým završením příběhu Bilba Pytlíka. Ukončení je dostatečně dobré na pohádku pro děti. Nesmí tam být tolik temna, spíše občas sebe obětování, láska a samozřejmě šťastný konec. A co bude dál? Pusťte si rozšířené verze Pána Prstenů, kde uvidíte 10x větší bitvy, 10x více mrtvol a samozřejmě 10 důležitější příběh „Jednoho prstenu“.
kamil schwarz
kamil schwarz
816 bodů
10
Film je završením úžasné trilogie.Peter Jackson udělal co měl a udělal to skvěle.Obrázky jsou úžasné hudba je skvělá a písen na závěr fantastická.Je to fantazie režiséra Tolkien se těžko čte a ještě hůř se natáčí pro to 100%.Jsem zvědav co Peter Jackson natočí příště moc se těším.Jediný film co se mu nepovedl je King kong.
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
8
Asi nejlepší film z trilogie. Vše hezky odsýpá. Jsou zde dobré akční momenty i smutné. Technicky vše provedeno o mnoho lépe než v prvním díle a úvodní bitka s
  • drak
  • akce
  • technické provedení
  • vyjímečně i scénář :)
jan89lev
jan89lev
772 bodů
8
Na závěrečnou část "trilogie" Hobit jsem se nehorázně těšil a o to větší je mé zklamání. Odpouštím ti Petere Jacksone to, že se neřídíš předlohou, naopak role Legolase se mi veskrze líbila. Love story mezi Tauriel a Kilim? Proč ne! Naprosté popírání fyziky? OK, vždyť je to fantasy! Co já P. Jacksonovi neodpustím je všudepřítomné CGI! Proč?! Ptám se! Proč? Když v trilogii LOTR byla drtivá většina filmových efektů dělána postaru a vše fungovalo? Nejenže to vypadalo úchvatně, ale i mnohem věrohodněji! Tak by neměl film za 250 mil. vypadat. Celý film je chaoticky sestříhaná slátanina, kde děj postrádá logiku a dívat se 2 hodiny na to, jak si tam elfové se skřety rozbíjí držky, to bylo i nad mé síly. Jako celek hodnotím trilogii kladně, ale sešit, na kterém je kniha napsaná nemůže být zfilmována na 3 části po 3 hodinách. Takhle je závěrečná část jeden velký chaos...
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
9.5
Krasny záver filmové trilogie o Bilbovi a jeho dobrodružstvých. Konečně jsem sa zoriantovala v ději vzhledom k pánovi prstěnů. Milujem filmy Petere Jacksona. Tedy myslím tí šestici filmů od Tolkiena.
darth vader
darth vader
714 bodů
6
Byla to naprostá blbost. Děj se úplně ztrácel a celkový slovník(scénář) vycházel dohromady asi jen na 5 vět. Zajímalo by mě jak to ten trpaslík dokázal, že zabil několik skřetů jen tím že do jejich brnění narážel jen hlavou a to se jich často ani nedotkl. Celkově tam bylo víc pitomostí. Nemám, ale nic proti grafické stránce, přestože byla většina prostředí cg , tak mohu říct, že udrželi laťku vysoko. Nicméně koukat se na to myslím dalo.
Snekac
Snekac
691 bodů
8
Film nezklamal, bohužel jsem se ale bavil u scén, které už byly opravdu neuvěřitelné (zdravím Legolase!), takže to místy trochu zavánělo parodií.
mikewin
mikewin
569 bodů
10
Nejpovedenější ze 3 dílů Hobita, kde jak jinak graduje celý děj obdobně jako v Návratu krále. Tady je krásně vidět vstup 3D efektů a dalších nových filmařských triků. Všechno perfektní a musím říci, že neuznávám srovnání s knihou - je to nesmysl. To je jako srovnávatprojížďku ve formuli po okruhu s PC hrou - je to pokaždé přeci něco jiné.
Kašpárek
Kašpárek
507 bodů
6.5
Tady je bohužel docela zásadní otázka, zda-li hodnotit rozšířenou verzi nebo verzi v kinech. U tohoto dílu Středozemně je to dost zásadní fakt. Dám přednost verzi, za kterou se platilo v kinech. Ikdyz film poráží většinu fantasy filmů v kinech, představuje pokles oproti například prvnímu dílu. Nemluvě o PP. Drak není špatný, ale ve filmu má jen moment. Příprava na bitvu se sice docela vleče, ale není zásadní. Nejslabším je bohužel bitva samotná. Utopila se totiž docela ve své velikosti a epičnosti. Škoda Rozšířená verze za 75%.