Recenze filmu Hobit: Bitva pěti armád

75%

Komentáře a recenze 139

Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
8.5
Musím říci, že třetí díl Hobbita mě trochu zklamal. Po prvním a druhém díle, které měly určité napětí, tempo se zde najednou něco občas zaseklo a některé pasáže byly příliš melodramatické a téměř zbytečné. Asi není dobré z jedné útlé knížky udělat tři filmy. Herecké výkony standardně výborné. Kamera, výprava a efekty též. Jen ta délka. Proto mé hodnocení není 100procentní, ale jen 85.
Barv666
Barv666
1 402 bodů
2
Nejepičtější a nejslabší zároveň. Je tam pár naprosto úžasných scén (např. Azog plující pod ledem - jenže i tu P.J. zabil), ale nic je nedrží, zbytek je digitální vata. Příliš mnoho nevyužitých odboček, postav, Legolase, podpříběhů, můstků k LOTRu... Legolase... Příliš mnoho všeho. A Legolase. Jen logika chybí...
jvempire
jvempire
1 208 bodů
7
Bohužel nejslabší díl trilogie. Těším se na rozšířenou edici, druhému dílu hodně pomohla.
Pajmen
1 204 bodů
2.5
Nejdriv jsem nadaval, ze se kolem natoceni Hobita zbytecne vsechno protahuje, ale ted bych si klidne pockal dalsich deset let... Ac remaky nemusim, tenhle pribeh si do budoucna o jeden zada. Tahle trilogie nemela vzniknout! Nebyt hercu, moje hodnoceni by bylo 0%. Co se Petera Jacksona tyce, nemel ze Stredozeme odchazet, od roku 2004 s jeho tvorbou jsem spokojeny mene a mene.
Jakub.Selesi
Jakub.Selesi
1 166 bodů
10
Skvělý film, velmi jsem se na něj těšil a musím říct, že mě mile překvapil... Pána Prstenů jsem sice neviděl, nějakým záhadným způsobem mě nenadchnul, tak jako právě Hobit a musím říct že i předchozí díly, jsem pro mě Best Top! U prvního dílu jsem měl obavy z hlavní postavy, ale už v druhém díle předvedl maximum a za mě 100% hodnocení všech dílů a ohromná gratulace tvůrcům filmu, za tímto filmem stojí opravdu 100% od každého ze štábu...
premontgomery
premontgomery
1 154 bodů
5
Když rozkouskujete jednu knížku na tři dlouhé filmy, je otázka, co zbude na tu poslední. Pokud jste četli Hobita a víte, že Drak Šmak si to odbude na začátku filmu, pak vás čeká nepřeberná nuda, kromě věčných soubojů a šarvátek, chvílemi legračních a neuvěřitelných. Kino se smálo asi tam, kde nemělo. Některé scény jsou opravdu až hlouponké, naivní jak v textu, tak v pojetí.
  • že to skončilo
  • že triky si udrželi svou laťku
  • Thorin Pavéza a jeho komická figurka
  • Alfrid, starostův poskok
  • scénář, dialogy, dramaturgie, chamtivost vymlátit z jedné knihy tři filmy
salisbury
salisbury
1 101 bodů
9
Závěrečný díl epického dobrodružství Hobbita a jeho bandy se rozkmital v kinosále a já hltal vypravěčskou Tolkienovu dovednost za dokonalé režijní vizualizace Petera Jacksona, který dovedl převést na plátno nemožné. Za nejúžasnější scénu považuji tu s Cate Blanchett, při které jsem byl donucen usrkávat vlastní pot, neb to bylo démonicky zrůdné. Mrzí mě trošku maloprostornost mého oblíbeného hrdiny z jehož útrob šlehá ohnivý gejzír, ale což asi to tak mělo být. Epický Hobbitův trojzpěv vyznívá v kontrastu s Pánem prstenů umírněněji, ale vzhledem k tomu, že je prequelem prstenové trilogie tak to beru jako dokonalý rozjezd směřující k pořádné řežbě, což si rád v kompletnosti vychutnám na jeden velmi dlouhý filmový zátah.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
10
Celkově Hobit pravděpodobně zaostává za Pánem prstenů. Příběh mi přišel o trochu méně propracovaný a někde to bylo natahování scén, které se mohli sfouknout za chviličku. Jinak příběhy středozemě miluji. Vidím v tom podobenství první a druhé světové války. Zpracování filmu skvělé a v Premiere cinemas velký rachot s dolby atmos
michaela159
michaela159
1 045 bodů
7
Zakončení Hobita je perfektní, avšak nedá se vůbec srovnávat s epikou LOTRa. Bitva je skvělá, ačkoliv tu jsou počítačové animace dosti zřetelné. Jinak dialogy jsou skvělé, nejlepší u Thorina Pavézy. Doporučuji návštěvu v HFR 3D titulky.
Melody Harkness
Melody Harkness
1 032 bodů
9
Tak konec další trilogie... Tento poslední díl mi přijde trošku rozporuplný, ale v konečném součtu převládají spíše klady. Drak byl super, a jeho smrt mě neskutečně mrzela, dokonalý záporak, sarkasmus a ironie z něj přímo odkapávaly. Smrt hlavních jsem sice očekávala, ale stejně mě skon Filiho, Kiliho a Thorina zasáhl. Neříkám, že byly dokonale vykreslení, ale i tak si je člověk neměl problém oblíbit.