Zajímavosti o V dobrém i zlém

AI
64%

K výpočtu AI hodnocení na Kinoboxu využíváme nejmodernější technologie a pokročilé algoritmy. Odhadované hodnocení odráží poslední kvalitativní trendy v kariérách zúčastněných tvůrců a kombinuje je s nejnovějšími dostupnými informacemi. Oproti hodnocení uživatelů a uživatelek se obvykle liší jen o několik procentních bodů.

Zajímavosti 6

  • "U tohoto filmu jsem výjimečně casting nedělala, protože jsem měla jasnou představu, s kým bych ho chtěla natočit. Casting se dělal jen na postavu dcery, kde jsem objevila velmi šikovnou mladou herečku Markétu Novákovou," vysvětlovala režisérka snímku Marta Ferencová, jak vybírala herecké obsazení.
  • A jak se ke svým sousedským rolím staví herci v reálném životě? Martin Hofmann o sobě prozradil, že je tichý soused, "o kterém nevíte" a nečekané návštěvy pro něj nejsou problém: "Ty se mi totiž vůbec nedějí, to s mým diářem vlastně ani nejde.” Problém by to však nebyl. Byt mám vždy uklizený, jen na mém stole mám nepořádek," přiznává Hofmann. Jiří Langmajer je v tomto ohledu jeho pravým opakem. "Nečekané návštěvy okamžitě vyhazuju!" směje se svérázný herec. Se stejným humorem pak přiznává svou posedlost úklidem: "Když jsem doma, tak vysávám klidně i třikrát denně, protože mám nový vysavač a jsem jím úplně posedlý. Jsem ideální manžel!"
  • Petra Hřebíčková, která ztvárnila Annu, své role nelituje: "Přiznám se, že náročné to, jelikož se celý příběh odehrává jen mezi čtyřmi lidmi, kteří jsou prakticky neustále na scéně. Ale dialogy jsou tak skvěle napsané, že to byla radost. Měli jsme intenzivní zkoušky a hned naskočili na natáčení. Jedná se o komedii, což vyžaduje přesný rytmus reakcí a naprosté soustředění,” říká Hřebíčková s tím, že právě díky režisérce Ferencové to ale stálo za to. “Marta je výjimečně empatická. Vidí vám až do žaludku a tak s každým hercem pracuje trochu jinak, protože nás vnímá jako individuální lidské bytosti. Je velmi talentovaná, bystrá, má skvělý smysl pro humor, pro situaci. A hlavně stmeluje kolektiv. Váží si každého člověka ve štábu, což také nebývá pravidlem, a proto všichni kopou za jednu stejnou věc. Na place to bylo cítit. Je to člověk, který mi po natáčení vždy chybí."
  • Film se natáčel téměř výhradně v prostorách rodinného domu na Praze 6, což přinášelo své výzvy. "Natáčení bylo náročné hlavně v tom, že jsme v létě v největších vedrech trávili dvanáct hodin denně v zatemněném prostoru," vzpomíná Ferencová. "Kostýmy herců se musely sušit po každé klapce a udržet makeup v takových bojových podmínkách vyžadovalo velkou zručnost a trpělivost. Pro herce to navíc byla zkouška ohněm. Soustředit se tolik hodin a zůstat v plném nasazení byl v tomto případě hrdinský výkon.”
  • Od začátku mi bylo jasné, že tento druh filmu je více než jiné postaven na hereckých výkonech," říká režisérka Marta Ferencová, která představitele hlavních rolí nemusela složitě vybírat. “Měla jsem jasnou představu, s kým bych ho chtěla natočit. S každým z této čtveřice herců jsem v minulosti už pracovala, jsou brilantní a máme spolu krásné vztahy, nejen profesní, ale také lidské. Hledala jsem silné hráče, kteří se zhostí těchto rolí s plným nasazením a kreativitou a dokáží dát postavám opravdu širokou paletu barev a odstínů lidských projevů a emocí.”
  • Snímek natočila režisérka úspěšných hitů jako "Všechno nebo nic", "Příliš osobní známost" či "Přání Ježíškovi".