Komentáře a recenze 212

10
dokonalé
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
10
Absolutní vrchol inteligentní blockbusterové zábavy se strhující přeměnou Heatha Ledgera v nejikoničtějšího záporáka filmového plátna. Nolan si dovolil přetvořit komiksový žánr k obrazu svému a naservíroval nám v mnoha ohledech naprosto šokující, vizuálně podmanivý a adrenalinem nasáklý thriller vyhýbající se všem možným stereotypům, a který ani po deseti letech neztrácí nic ze své geniality. Doteď mi hlava nebere, kam se poděly ty oscarové nominace pro nejlepší film, scénář a hudbu… tohle je vážně ostuda, milá Akademie! Když už ne TDK, tak jaké komiksové filmy si tyto nominace zaslouží? Logan a Black Panther…?! To je ale docela směšné, ne? :-) A to píši jako člověk, co dal oběma zmíněným marvelovkám pět hvězd... 10/10
PandaPool
PandaPool
851 bodů
9.5
Toto je skěle sfilmovaný komiksový superhrdina Batman. V tomto filmu se podle mě objevila i nejlepší verze Jokera všech dob. Kterého skvěle stvárnil Heath Ledger. Podle mého skromného názoru téměř dokonale zahrál jeho podstatu, charakter a jeho šílenství.
HanzyKisik
HanzyKisik
843 bodů
10
Z druhé (tak opěvované), části Batmana mám hodně smíšené pocity. Christian Bale jako Batman, excelentní, a asi také nejlepší Batman všech dob, Alfred (Michael Caine), ten prostě nezklame, a jako vždy noblesní a profesionální. Takže i když jsem dal 5 hvězd, tak určitě ne kvůli hlavní hrdince (Maggie Gyllenhaal), škaredé jako by vypadla z prasečí řiti, a Jokerovi (Heath Ledger), asi nejhoršímu ze všech Jokerů, za mně je to prostě podprůměrný Joker. Všichni šílí, ale pro mně je nejlepší a nenapodobitelný Joker v podání Jacka Nicholsona.
Peter12
Peter12
810 bodů
10
Ešte dlho po záverečných titulkoch som nevedel nájsť slova, čo som práve videl. Jeden brilantne natočený film a u mňa najlepší z Batmanovskej edície. Joker v podaní Heatha Ledgera bol nezabudnuteľný a podla mňa najlepší JOKER všetkých čias. Christopher Nolan stvoril legendu, ktorá sa zapísala mne ale aj iným ľuďom do filmových sŕdc.
l0g0s
l0g0s
801 bodů
10
"Temný rytíř" je nesmírně působivým pokračováním Batmanovy ságy. Heath Ledger v roli Jokerem vytváří ikonický výkon, dodávající filmu temnou a nekompromisní atmosféru. Christian Bale jako Batman a Aaron Eckhart jako Harvey Dent také excelují. Film kombinuje vynikající herecký výkon, výjimečný scénář a vizuální efekty, čímž přináší jedinečný zážitek. Temné tóny, morální dilemata a napínavý příběh představují "Temného rytíře" jako výjimečné dílo žánru superhrdinských filmů.
David Ženíšek
David Ženíšek
750 bodů
10
Tento film je mistrovské dílo, že to ani slovy nejde popsat. Životní výkon Heatha Ledgera, ale i Harvey Dent kterého si zahrál Aaron eckhart je skvělý. Akce která se oproti předchozímu dílu zlepšila. Prostě famózní film.
darth vader
darth vader
714 bodů
8
Docela dobrý díl, ale jsou lepší. byl napínavý.
bafik
710 bodů
10
ee ee ee eee nemam slov
scarecrow
708 bodů
10
No, co o tomhle filmu napsat? Prostě dokonalý Batman, extra šílený čaroděj Joker, který nechává mizet tužky a jako zdravotní sestřička vypadá hodně zvláštně. Celkově jeden z nejlepších filmů posledních let.