Díky svižné režii Tonyho Scotta a skvělému Washingtonovi, nemá divák čas přemýšlet nad nesmyslností zápletky/ časovými paradoxy a nezbude mu nic jiného, než si to zkrátka parádně užít.
Konec sice divokej a trochu to zkazilo celej film, ale jinak velmi pěkné... Rozhodně velmi zajímavý pohled na fenomén cestování časem, s patřičnou dávnou nádechu tajemna...
ako dej zos začiatku som fakt nechapal ale potom som pochopil ze niesom sprostý a moj zaver je bomba filmy ktore chcem pozerat si vyberam aj podla hercou a ja mam tych svojich
Moc fajn thriller se sci-fi zápletkou, který sice neotřese základy žánru, ale jen těžko bych na něm hledal nějakou závažnější chybu. Denzel Washington a James Caviezel se k sobě jako protivníci ohromně hodí a ani Paula Patton jako žena v nesnázích mi nebyla lhostejná.
Jenom doufám, že někde čěká scénář nějakého pokračování, protože mnohé zůstalo filmem nezodpovězeno.
Celkově mě tento film nadchl. Při zmínce Einstein-Rosenových vln (doufám že to mám správně napsané) jsem již tušil že bude cestování časem a že je to zde dobře vysvětlený a podaný (i když polemizovat nad možností cestování časem je na delší lokte .-) ) . Ve filmu nakonec dokázali,že lze změnit budoucnost v minulosti z přítomnosti. Denzel svou roli zahrál bravurně .
První část, kdy se téměř neřeší, co kdo, kdy a jak změní, a divák je fascinován onou myšlenkou, režisérskými nápady a vychytávkami, je bez výjimky vynikající. Žánrová klišé jsou v první polovině velmi zdařile variovány, především automobilová honička je naprosto nejlepší a nejoriginálnější jakou jsem ve filmu, kdy viděl. Naproti tomu druhá polovina totálně odporuje té první - to, co se film více než hodinu snaží budovat, pohřbí v několika závěrečných desítkách minut (doslova invence přeměněná na klasickou konvenci). Je to velká škoda, protože těch paradoxů (cestování v čase) a logických nesmyslností je v závěru příliš a tento pocit v mnohém předčí jednoznačně pozitivní z úvodní "poloviny".
Po čtyřiceti minutách neskutečné nudy se film skvěle rozjel a zbytek filmu byl opravdu našlapanej. Dost možná nejlepší film Tonyho Scotta, který má nápad, energii a styl.