Zůstat naživu

60%
Zůstat naživu
Zůstat naživu
Donal je vyhozen papouškem svého šéfa z práce ve stejný den jako Sonny Paluso sleduje svou čerpací stanici mizet v plamenech. Jak spolu zapíjí smutek v baru, podaří se jim odzbrojit zloděje a stávají se na chvíli hrdiny. Brzy zjistí, že přežití závisí na jejich přátelství, které je potřeba udržet za každou cenu.



Dodatečné informace

Původní název:
The Survivors (více)
  • USA Zůstat naživu
  • USA The Survivors
  • USA A túlélők
  • USA Ci, którzy przetrwaja
  • USA Come ti ammazzo un killer
  • USA Die Überlebenskünstler
  • USA Emeis eseis kai oi alloi
  • USA Kunsten å overleve
  • USA Les rescapés
  • USA Maskva Hadsone
  • USA Med livet i behåll
  • USA Oi epizisantes
  • USA O Negócio é Sobreviver
  • USA Op på patronerne
  • USA Os Sobreviventes
  • USA Sufridos ciudadanos
  • USA Survivors
  • USA Survivors, The
  • USA Träna för livet
  • USA Оцелелите
  • USA Школа выживания
Země původu:
USA
Ocenění:
Žádná ocenění

Podobné


Půjčení nebo nákup

Powered byJustWatch

  • Když producent William Sackheim začal hledat režiséra, brzy si prý uvědomil, jak málo dobrých komediálních režisérů existuje, a Michael Ritchie byl jedním z nich. Sackheim říká: „Vždycky jsem byl rád, že se mi podařilo najít takového režiséra: „Viděl jsem "Špatné zprávy pro medvědy" (1976), "Úsměv" (1975) a Michaelovy dřívější filmy. A viděl jsem, že ten člověk nejenže umí režírovat komedie, ale také umí spojit humor se společenským komentářem - což byl důležitý prvek pro film "Zůstat naživu"(1983).“
  • Poté, co skončí úvodník, který rozzuří Donalda (Robin Williams), hlas televizní stanice oznámí filmy, které budou v jejich programu - "Billy Jack" (1971), "V pravé poledne" (1952) a "Pan Smith přichází" (1939). Všechny tři filmy se podobně jako "Zůstat naživu" (1983) zabývají postavením jednoho muže proti mnoha.
  • Robin Williams byl k projektu přitahován z několika důvodů. Williams řekl: „Především jsem chtěl po 'Garpovi' [Svět podle Garpa (1982)] natočit komedii, která by byla hodně vzdálená, a "Zůstat naživu"(1983) se k tomu rozhodně hodí. Za druhé se mi líbí základní premisa - když budeme držet při sobě, všechno se vyřeší. Je to něco jako Yin, Yang and Yong. Máte mě, který se, myslím, specializuje na frenetickou a bizarní energii. A Walter Matthau, který je velmi uzemněný a jemný. A pak tu máme Jerryho Reeda, jehož postava je něco mezi Misterem Rogersem a Jackem Nicholsonem. Je to roztomilý padouch.“