Tentokrát se však situace obrátila. Zatímco neumětel Boll nepochopitelně získal práva na řadu slavných herních sérii a ty následně uváděl do kin v příšerných filmech (House of the Dead, Alone in the Dark, BloodRayne, Dungeon Siege, Postal, Far Cry), vydavatelské herní studio GameMill Entertainment naproti tomu v krátké době po sobě vydalo hned dva tituly se silnou licencí. Je z toho duo nejhorších her, za které mohou hráči (pokud budou dostatečně naivní) letos utratit své peníze.
Články 4
Uwe Boll byl opravdu jedinečný fenomén. Zničehonic na sebe upoutal pozornost v roce 2003 otřesnou adaptací populární videohery House of the Dead. Šlo o příšernost z ranku „jednou a dost“, která by komukoli jinému nejspíš zajistila, že již nikdy v životě peníze na další film nesežene. Jenže Boll byl rodilý Němec, a tak ještě pár let využíval německého zákona, který umožňoval odepsat si 100 % financí z neúspěšného filmu na daních.
Letos během podzimu by měla vyjít velká pirátská hra Skull & Bones pro PC a konzole, od které si Ubisoft (série Assassin's Creed a Far Cry) hodně slibuje. Společnost se současně již nějakou dobu snaží prosadit ve světě filmu.
Z matematického hlediska jedna z nejvděčnějších položek filmového průmyslu je ve skutečnosti dost možná jeho největším průšvihem. A to je tu přitom základna fanoušků automaticky vytvořená dávno předtím, než snímek dorazí do kin.