Recenze filmu Zombies: Den-D přichází

41%

Komentáře a recenze 7

11 176 bodů
6
Tak tedy nevím. Možná jsem ze staré školy, ale jsem odjakživa zvyklý na to že mrtvoly se plazí. To že skáčou a běhají jako ''o život'' mi připadá že jsou živí až moc. A co to plazení se po stropě? To snad už neé. Člověk se trochu i pobaví. Jinak efekty dobré. Masky super.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 369 bodů
4
Sice velmi svižný, nicméně blbě sestříhaný remake, jehož veškerý potenciál je utopen jak ve špatné gradaci, tak v nulové absenci pamětihodných scén/dialogů/charakterů. Žánrové harcovníky potěší pěkné gore efekty a vděčné zombie propriety, ale chybí tomu patřičná atmosféra a potřebná syrovost. Snaha o „další“ oživění zombíků prostřednictvím obřích skoků a schopnosti lézt po stěně/stropě působí komicky a i když se příběh odehrává na ploše celého města, působí neuvěřitelně kulisně. Nová verze Day of the Dead je zajímavá maximálně tím, že Mena Suvari hraje vojandu… ale to na vyhonění (nejen) hodnocení opravdu nestačí.
Janíček
Janíček
6 435 bodů
4
Som už unavený z tohto žánru..Všetko na jedno kopyto.. Zlata éra ZOMBIES hororov skončila v 80tych rokoch.. Vynimkou je Rodriguezová PLANET TERROR..Inak som nevidel žiadny dobry Zombiee horor už roky..
Pas
Pas
6 225 bodů
0
A je tu další remake klasiky od G. A. Romera. Tentokrát se ale nedrží stejné dějové linie jako originál - musím říct, že naštěstí. Celkově je to hodně béčkový horor, který postrádá snad vše na co jsme od Romera zvyklí. Co tady naopak přebývá je jistá nelogičnost všeho. Zombies lezou po stropech, skáčou do dálky, skáčou z oken patrových budov - samozřejmě se jim nic nestane, ale naopak stačí svižná ránka do hlavy a nezbude z ní nic. Ne, že bych byl proti zombie remakům nějak zaujatý, ale tohle bylo hodně špatné - herci jsou neuvěřitelně neuvěřitelní a dodíval jsem se na to jen z úcty k tomuto subžánru hororu.
Žralok
Žralok
4 195 bodů
2
Já mam Romerovo zombíky rád a Snyderovo Úsvit se mi taky líbil ale takhle zničit zombie film a ještě tvrdit že je to remake filmu se kterym to má ve výsledku společný jenom to že tam jsou zombie (který jsou strašně provedený) to je fakt odpad! 1 hvězdička za Menu Suvari :-)
sixmonsters
sixmonsters
2 756 bodů
2
Nechápu, co má tenhle film společného s tím Romerovým, stejnojmenným. Remake to není ani trochu. Anebo sakra v tom Romerovi vidim něco úplně jinýho, než všichni ostatní. Romero je hororová poezie s pěknou myšlenkou, zatímco tohle je jen naprosto bezduchá řežba. Víc než na Romerovu tetralogii to navazuje na 28 dní poté a Resident Evil. A ze všech jmenovaných je tento film nejhorší. A to nejen kvůli naspeedovaným "zombíkům". Žánr zombie-horor nepřežil přechod do nového tisíciletí.
Peter12
Peter12
810 bodů
1
Som nadšenec zombie hororov ale to co stvoril Steve Miner sa nedá inač nazvať, len ako totálny úlet a to nemyslím v dobrom zmysle. Aby zombici behali po strope, utekali ako ľudia a strieľali zo samopalu a to som nespomenul kameru: v niektorých záberoch sa mi zdalo že kameraman dostal triašku, tak to je silná káva. A už len dodám- zle, zle, zle.