Pokud tuzemští producenti poskytují své filmy streamovacím platformám s vidinou finanční injekce, Bartošek není jedním z nich. ONEMANSHOW totiž v kinech utržila přes 100 milionů korun a autor je takříkajíc za vodou. The Movie o premiérovém víkendu zbořila dosavadní rekord tuzemské návštěvnosti, do kin přitáhla zvědavce na důmyslně připravený marketing s vidinou finančního zisku těch, co si na film pořídili vstupenku. Ve výsledku však bájný milion dolarů nevyhrál nikdo a Kazma nechal celou sumu vysypat z vrtulníku na pole.
Distribuční společnost Bontonfilm snímek uvolnila na Netflix s tím, že zde bude exkluzivně až do roku 2027 s anglickými podtitulky. Je Kazmova celovečerní ONEMANSHOW mimořádným dílem geniálního marketéra a důmyslného tvůrce, produktem tahajícím z lidí finance či bouří ve sklenici vody? Přesvědčte se sami.