Populární videohry, které se téměř dočkaly vlastních filmů

Populární videohry, které se téměř dočkaly vlastních filmů
Gears of War | The Naughty Dog

Fallout

promarnena-prilezitost-popularni-videohry-ktere-se-temer-dockaly-vlastnich-filmu-3
Fallout 4 | Bethesda
Super populární post apokalyptickou RPG sérii chtěli původně v roce 1998 nechat převést na filmové plátno sami její tvůrci Interplay Entertainment, vytvořili si pro to dokonce svou vlastní divizi. Není úplně přesně známo, proč k tomu nakonec nedošlo, některé informace tvrdí, že celý projekt šel do pekel po najmutí Brenta V. Friedmana, který je zodpovědný za scénář k otřesnému filmu Mortal Kombat 2 (1997). Podle jiných informací se ale tvůrci rozhodli dát projekt k ledu z toho důvodu, že by jej publikum pravděpodobně příliš neocenilo.

The Last of Us

promarnena-prilezitost-popularni-videohry-ktere-se-temer-dockaly-vlastnich-filmu-4
The Last of Us | The Naughty Dog
Jedna z nejpopulárnějších a nejvíce chválených her za posledních několik let se také měla dočkat vlastního filmu. Příběh Joela a Ellie, dvou jedinců, jenž se snaží přežít v krutém světě zombie apokalypsy, zanechal nesmírný dojem na miliony lidí. Na filmovém scénáři pracoval sám umělecký ředitel vydavatelské společnosti, Neil Druckmann, který toho však nechal, když si uvědomil, že role zmíněných hrdinů jsou nenahraditelné, plus že hra je už stejně natolik filmově pojatá, v rámci čehož měl strach, aby převod na filmové plátno nebyl spíše kontraproduktivní.

Bioshock

promarnena-prilezitost-popularni-videohry-ktere-se-temer-dockaly-vlastnich-filmu-1
Bioshock | 2K Games
Další velice úspěšnou a populární hrou, která měla velice blízko k vlastnímu filmu, byl Bioshock, který se odehrával v hrozivém podvodním městě utopické společnosti šedesátých let. Hra je známá svou děsivou atmosférou a zábavnými souboji, přičemž režisér Pirátů z Karibiku (2003), Gore Verbinski, se rozhodl ze hry udělat filmovou adaptaci. Osm týdnů před začátkem natáčení se však studio, které mělo snímek na starosti, rozhodlo celý projekt uzavřít, z důvodu rostoucího rozpočtu a obavy z finančního propadáku. Verbinski z toho očividně příliš nadšený nebyl, protože měl pro projekt připravený i finální scénář.

Gears of War

promarnena-prilezitost-popularni-videohry-ktere-se-temer-dockaly-vlastnich-filmu
Gears of War | Epic Games
Nadupaná a drsná střílečka, ve které se lidští tvrďáci snaží odvrátit mimozemskou hrozbu, měla být přetvořena na film režisérem Lenem Wisemanem, který je zodpovědný třeba za upířinu Underworld (2003). Jeho vizí bylo udělat dokonce celou trilogii, která šoupla do stínu i takového Pána prstenů (2001), první díl měl být údajně prequel původní hry, přičemž další díly by navázaly na děj herní. Wiseman ohledně toho projednával smlouvu se společností Universal, nicméně evidentně se vyskytl nějaký seriózní zádrhel, který poslal celou vizi k ledu.

God of War

promarnena-prilezitost-popularni-videohry-ktere-se-temer-dockaly-vlastnich-filmu-2
God of War | Santa Monica Studio
Příběh jednoho z největších drsňáků herní historie, který si to neváhal rozdat z celým olympským pantheonem, chtěl původně zfilmovat Brett Ratner, režisér filmu X-men: Poslední vzdor (2006). Snažil se na značku získat práva, ovšem neúspěšně, takže se musel smířit s tím, že z jeho přání nic nebude. Ovšem podle určitých informací by film o pomstychtivém Kratovi chtěl natočit Steven S. DeKnight, zodpovědný za čerstvý snímek Pacific Rim: Povstání (2018), přičemž do hlavní role by velice rád viděl Davea Bautistu, známý pro svou roli Draxe ze Strážců Galaxie (2014). Zda se tyto informace prokážou jako pravdivé, to ukáže čas.
Ocenili byste zfilmování jedné z uvedených her?