Stejně jako je kontroverzní samotný snímek, je kontroverzní i plakát. Grafici se nechali inspirovat severokorejskou propagandou. Konec konců nikomu tyto plakáty nejsou asi povědomější než právě nám a cenzuře i propagandě, kterou jsme zažívali.
Název filmu přímo nabádá pohrát si s perspektivou a zrcadlením, jde ale o to, jak se na plakát podívat. Normálně to vypadá, že Eiffelova věž je východem z pekla, co když je to ale ve skutečnosti naopak? Co když Eiffelova věž představuje peklo, kterým se v našem každodenním životě prodíráme? Sami jsme si stvořili svou vlastní noční můru, akorát to nevidíme.
Plakáty k válečným filmům nejsou příliš velkým uměním. Většinou na nich figuruje záběr z filmu, výbuch nebo zkrvavení a válkou zničení vojáci. Plakát snímku Fury je ale trošku jiný. Jeho ojedinělost spočívá v tom, že díky jedinému vojákovi a nápisu na tanku se mu daří dvě protichůdné věci najednou. Z lidmi pojmenovaného tanku kouká válkou zničený voják a vysílá jasný signál, že všichni, kteří chtějí koukat na film oslavující válku, jsou nechutní a nikdy ji nezažili. Jasná provokace sloužící svému účelu.
Loganův westernově laděný plakát nepřipomíná snímek o nějakém superhrdinovi. Jedná se sice o film o superhrdinských silách, ale je to i surový příběh drsné reality, kterou tito lidé prožívají, což podobě plakátu skvěle odpovídá. Podstatu této zprávy ale pochopíte až po skončení filmu.
Plakát k Social Network říká o Marku Zuckerbergovi úplně vše. Pokud to nevíte, na plakátu najdete úplně celý článek z Wikipedie o zakladateli Facebooku shrnutý do několika detailů. Motto říká: Pokud chcete získat 500 milionů přátel, naděláte si i pár nepřátel. Mark Zuckerberg stál sám proti světu a snažil se dosáhnout úspěchu. Sám proti světu, který vnímal jako namířený proti sobě.
Plakát k Thorovi je jedním z nejlepších filmových plakátů studia Marvel. Moře barev, retro vzhled a cool pohled na hlavní hrdiny. Nikdo už si ale asi nevšiml, že plakát skrývá i odkaz na nordickou mytologii. Všechny ty barevné kruhy obklopující postavy znázorňují všech devět světů a strom života, který přestavuje sám Thor. Právě on je totiž ústředním prvkem všech aktivit ve vesmíru.
Plakát k filmu Ostrov lebek vychází ze staré školy a odkazuje na válku ve Vietnamu i filmy o ní – hlavně na film Apokalypsa, který má velmi podobnou estetiku plakátu od stylizovaného písma po helikoptéry ve světle zapadajícího slunce.
Plakát k tomuto snímku podněcuje strach, který vyvolává jeho název. Pokud někdo hledá něco dobrého, vždy najde i to špatné. Plakát pracuje s metaforou, kdy je na něm vyobrazena lahvička, která se ve viktoriánské době používala na jedy. Nezáleží na tom, jak ušlechtilý cíl na začátku lidské snahy po dokonalosti je, vždy se to zvrhne v něco hříšného a smrt nesoucího.
Plakát k Zachraňte pana Bankse pracuje s úžasnou myšlenkou. Oběma hlavním hrdinům příběhu Waltu Disneymu a P. L. Traversové se v jejich životě již nikdy nepodařilo uniknout stínům své práce. Když padne jméno Disney, vybaví se všem Mickey Mouse, a pokud dojde na spisovatelku P. L. Traversovou, naskočí jen a jen Mary Poppins. Snímek vypráví příběh těchto dvou postav, které jsou za tyto ikony odpovědné – muž stojící za Myšákem a dáma, která v ruce třímá kouzelné paraplíčko. Jemná a chytrá práce.
Plakát k Mlčení jehňátek patří mezi ikonické práce stejně jako snímek samotný. A rozhodně nevznikl náhodou, je vystaven důmyslně a zlověstně stejně jako film. Proč je Claricina tvář tak bledá? Aby diváky varovala před velkým množstvím mrtvých. A co ten Smrtihlav přes její ústa? Je to symbol přeměny, kterou bude muset Clarice projít, aby porazila své nepřátele. Navíc naráží na samotný název snímku, kdy je Clarice (ono jehňátko) umlčena.